Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Undrar om dingbats menade allvar med att han loggar ut för gott. Tror inte han gillar analogfreak nåt vidare.

Ja, jag har inte hängt med i varför riktigt.

Han kanske inte mår så bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 års lidande är standard i vår släkt efter ett förhållande... Sedan vet jag en kille som har hållit sig i samma dystra stämningsläge 21 år efter att de bröt upp. Men då har man nog hakat upp sig. Tiden läker en hel del sår, det tar olika lång tid dock.

Tre månader innebär nog att din allra värsta tid är över iaf. Det svåra är att se klart och logiskt på det. Lättare sagt än gjort, jag vet. Tänk på hur det slutade och varför det slutade. Det hade varit värre om det slutat genom att hon körde ihjäl sig och ni älskade bägge varandra innerligt. Eftersom det slutade genom att hon gjorde slut så var det inget att satsa på, det fanns ingenting kvar att förlora. Förmodligen var det inget du sa eller gjorde eller inte gjorde som var orsaken till att det slutade heller. Bägge mina bröder har varit med om liknande rätt nyligen. Jag tror inte hon hade greppat att det måste finnas något mer än akut passion i ett förhållande, något att bygga på, något genuint. Det vanliga är att förhållanden tar slut när den första omedelbara passionen rinner bort och ska ersättas av varaktig vänskap och kärlek. Kåtruset om man så vill...

Därför kan arrangerade äktenskap många gånger bli mer varaktiga, på gott och ont.

De börjar inte med ett kåtrus. Inte för att jag tycker det är det ideala...

Tack för ditt inlägg. Min tjejpolare säger att det tog henne 1 år innan hon var helt återställd efter avslutet från sitt första förhållande.

Grejen med mig är att jag går så fruktansvärt upp och ner i humör. Till och med från timme till timme ibland.

Jag vet inte om det är bättre eller sämre än det var när det precis hade hänt, jag är inte riktigt kapabel att avgöra det. Tror det kan vara typ likadant, men vem vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var det hon som lämnade dig eller du som lämnade henne?

Hon lämnade mig. Vet inte om du minns att du en gång i tiden också skrev det i denna tråden, att hon skulle göra det. Nu fick du som du ville, antar att du är rätt nöjd nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon lämnade mig. Vet inte om du minns att du en gång i tiden också skrev det i denna tråden, att hon skulle göra det. Nu fick du som du ville, antar att du är rätt nöjd nu.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon lämnade mig. Vet inte om du minns att du en gång i tiden också skrev det i denna tråden, att hon skulle göra det. Nu fick du som du ville, antar att du är rätt nöjd nu.

Varför trodde Analogfreak att hon skulle göra så?

Detta blir mer och mer absurt...

MickeH, det blir bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak blev sur på mig när jag ignorerade honom i den här tråden så då sa han det.

debatt: tack. Jag vet. Jag kommer kunna ta mig vidare. Idag, eller iallafall just nu, är en bra dag. Jag vet inte hur det är imorgon men just nu gläds jag över att jag inte mår dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför trodde Analogfreak att hon skulle göra så?

Detta blir mer och mer absurt...

MickeH, det blir bättre.

Absurt är bara förnamnet.

Jag visste inte att Pazo och Killis också dragit 😮

Jag saknar alla som dragit ifrån Längstah på sistone 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Absurt är bara förnamnet.

Jag visste inte att Pazo och Killis också dragit 😮

Jag saknar alla som dragit ifrån Längstah på sistone 🙁

Nä jag vet inte om Pazo å Kilis har dragit men det känns nästan så...

Jag förstår att folk är irriterad på Analofreak men han har ju faktiskt visat en helt annan sida nu... och jag tycker det är jävligt respektlöst att ändå, mer eller mindre, "hoppa på honom" för det. Man kan vara långsint...

Jag har inga problem med folk som är rakt på med sina åsikter men som ändå är snälla.. :rolleyes:

Dingis är rakt på med sina åsikter oxå men hatar jag honom för det? Svar nej.

Mina fem ören..

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina fem ören...

Det är skillnad på att vara rakt på med sina åsikter och att hoppa på folk.

Jo det är det ju iofs men att fortfarande hoppa på honom trots att han visar sin snälla sida är ändå mer respektlöst.

Mina fem ören..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är det ju iofs men att fortfarande hoppa på honom trots att han visar sin snälla sida är ändå mer respektlöst.

Mina fem ören..

Mina fem ören...

Jag ska inte hoppa på honom, och jag tycker inte jag gjort det hittills heller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...