Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Kan man dölja inlägg från vissa användare? Eller ska jag behöva ta en paus från off topic också?

Redigerat av Linus
Postat

Kan man dölja inlägg från vissa användare? Eller ska jag behöva ta en paus från off topic också?

Jag kan verkligen säga att ja förstår dig. Skiter väl mer eller mindre i on topic. Men vem i Längsta har du blockat?

Oj, jag hade visst fortfarande kvar CHAE's avatar. Borde nog byta. xD

Postat

Säkert jag

Nope

Varför skulle han ha blockat dig?

Ingen blockar Nay ☺️😑

Postat (redigerat)

Har bara blockat en medlem 😑

Redigerat av CHAE
Postat

Håller på med en låt som på några ställen går upp i 8-dels trioler i 170bpm. Det tycker jag är snabbt.

Det är typ normalt för MickeH 😛

Postat

Jag har då aldrig blockerat någon. Är alldeles för nyfiken.

XD

Håller på med en låt som på några ställen går upp i 8-dels trioler i 170bpm. Det tycker jag är snabbt.

XD

Vem?

😮

Postat

Det är ju supersakta. 😛

Vem fan är 😮

Skulle tippa på AF.

Postat

Orka att du vägrar säga något om det. 😛

Q. How many geeks does it take to ruin a joke? A. You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Postat (redigerat)

Kul grej med masterings-tävling men varför finns alternativet att man kan vara anonym? 😕

Orka att du vägrar säga något om det. 😛

Q. How many geeks does it take to ruin a joke? A. You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Hähä

XD

Redigerat av CHAE
Postat

Fick löneförhöjning med 1500 nyss. Ka...and might I just add; ching!

Dessutom skulle jag fått den här löneförhöjningen redan i april men det vart tydligen någon typ av glitch vilekt innebär att jag får +7500kr utöver augusti-lönen istället.

Bra dag 🙂

jag är för trött för att skriva på forumet idag. har hejdat mig själv i minst fem dumma inlägg än så länge.

Inte här dock 😑☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.