Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Sitter på buss från Ua te gbg, sjukt Gött att åka buss på kvällen. varit o hängt Me bröderna lite. min yngsta bror flyttar denna veckan, te Fagersta. Så kommer man inte se honom så ofta. 🙁 men kul för honom! 😄 ut i riktiga livet på egna ben.

Fagersta - lås in edra döttrar, hästar och mammor. Uddevallas värste bikerbråzza comin' to town 😆😛

Tja Memphy! 😄

Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet.

VI borde väl ändå ha den där tårtan?! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

☺️

* * *

Memphy här får du ett gäng med CHAE-avatarer. This is my revenge för ditt och Laxens påhitt back in teh day.... Sjukt gött att get back on you 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet.

Nej du ska skaffa CHAE-avatar and thats fucking that 😠😛

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Fagersta - lås in edra döttrar, hästar och mammor. Uddevallas värste biker

Tja Memphy! 😄

Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD

xD

Chaefiering lät inte hälsosamt alls. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

xD

Chaefiering lät inte hälsosamt alls. 😆

Nope, inte någonstans 😄

Imponerad av medlem tråden?

Alla skriver CHAE!

Eller nej kanske inte

Vi kommer få varningar så det stänker om det 😳😕

Nej gör det mer subtilt och avsluta med ett

"Vänligen, Neosus"

WoW-tråden btw

Take the lead, Chap 🙂

Done aaaaand done 🙂

Jag fattade först inte att ni hade samma och undrade lite varför Chae spammade me samma smiley. 😛 inte för att Chae brukar vara speciellt normal men reagerade ändå. xD

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Imponerad av medlem tråden?

Alla skriver CHAE!

Eller nej kanske inte

Vi kommer få varningar så det stänker om det 😳😕

mm, låter faktiskt inte som en vidare klok idé. 😛 tror man ska ta det lite piano där ute.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...