CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Sitter på buss från Ua te gbg, sjukt Gött att åka buss på kvällen. varit o hängt Me bröderna lite. min yngsta bror flyttar denna veckan, te Fagersta. Så kommer man inte se honom så ofta. 🙁 men kul för honom! 😄 ut i riktiga livet på egna ben. Fagersta - lås in edra döttrar, hästar och mammor. Uddevallas värste bikerbråzza comin' to town 😆😛 Tja Memphy! 😄 Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD Vi alla borde gå in o skriva i en tråd i OnT. Just for the Lulz 😆
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 ☺️ Vi alla borde gå in o skriva i en tråd i OnT. Just for the Lulz 😆 LÄTT! Och citera varandra. xD
Memphis Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet.
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet. VI borde väl ändå ha den där tårtan?! 😠
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Vilken tråd? 😛 Jag kan inte OnT så jävla bra, men...dansbandstråden? Är den fortfarande kvar?
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 ☺️ * * * Memphy här får du ett gäng med CHAE-avatarer. This is my revenge för ditt och Laxens påhitt back in teh day.... Sjukt gött att get back on you 😎
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet. Nej du ska skaffa CHAE-avatar and thats fucking that 😠😛 1
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Jag kan inte OnT så jävla bra, men...dansbandstråden? Är den fortfarande kvar? Den är OT sen en tid tillbaka 😏 Jisses, lite förvirrande är det allt 😛
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Vi alla borde gå in o skriva i en tråd i OnT. Just for the Lulz 😆 JAAAA let's do some of that! 😮
Memphis Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Fagersta - lås in edra döttrar, hästar och mammor. Uddevallas värste biker Tja Memphy! 😄 Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD xD Chaefiering lät inte hälsosamt alls. 😆
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Jisses, lite förvirrande är det allt 😛 Ja, det är fan det. xD xD Chaefiering lät inte hälsosamt alls. 😆 Nej, det är ju inte det. Fråga tjejen hans.
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 JAAAA let's do some of that! 😮 Imponerad av medlem tråden? Alla skriver CHAE! Eller nej kanske inte Vi kommer få varningar så det stänker om det 😳😕
Memphis Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Jag fattade först inte att ni hade samma och undrade lite varför Chae spammade me samma smiley. 😛 inte för att Chae brukar vara speciellt normal men reagerade ändå. xD
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 xD Chaefiering lät inte hälsosamt alls. 😆 Nope, inte någonstans 😄 Imponerad av medlem tråden? Alla skriver CHAE! Eller nej kanske inte Vi kommer få varningar så det stänker om det 😳😕 Nej gör det mer subtilt och avsluta med ett "Vänligen, Neosus" WoW-tråden btw Take the lead, Chap 🙂 Done aaaaand done 🙂 Jag fattade först inte att ni hade samma och undrade lite varför Chae spammade me samma smiley. 😛 inte för att Chae brukar vara speciellt normal men reagerade ändå. xD 😄
Memphis Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Imponerad av medlem tråden? Alla skriver CHAE! Eller nej kanske inte Vi kommer få varningar så det stänker om det 😳😕 mm, låter faktiskt inte som en vidare klok idé. 😛 tror man ska ta det lite piano där ute.
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 😄 Så ändrade du tillbaks. 😏 Done aaaaand done 🙂 There we go 😑
Recommended Posts