Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Sitter på buss från Ua te gbg, sjukt Gött att åka buss på kvällen. varit o hängt Me bröderna lite. min yngsta bror flyttar denna veckan, te Fagersta. Så kommer man inte se honom så ofta. 🙁 men kul för honom! 😄 ut i riktiga livet på egna ben.

Fagersta - lås in edra döttrar, hästar och mammor. Uddevallas värste bikerbråzza comin' to town 😆😛

Tja Memphy! 😄

Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD

Postat

Längstah håller på att CHAEfieras. I can die now. Mission accomplished, liksom XD

Vi alla borde gå in o skriva i en tråd i OnT. Just for the Lulz 😆

Postat

Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet.

Postat

Ser att jag gjort precis 1900 inlägg i riktiga forat. Detta måste jag ju fira på något sätt. Blir troligtvis att bjuda avdelningen på princesstårta imorn på jobbet.

VI borde väl ändå ha den där tårtan?! 😠

Postat

☺️

* * *

Memphy här får du ett gäng med CHAE-avatarer. This is my revenge för ditt och Laxens påhitt back in teh day.... Sjukt gött att get back on you 😎

Postat

Nej du ska skaffa CHAE-avatar and thats fucking that 😠😛

• Gilla 1
Postat

Jag kan inte OnT så jävla bra, men...dansbandstråden? Är den fortfarande kvar?

Den är OT sen en tid tillbaka 😏

Jisses, lite förvirrande är det allt 😛

Postat

Vi alla borde gå in o skriva i en tråd i OnT. Just for the Lulz 😆

JAAAA let's do some of that! 😮

Postat

Fagersta - lås in edra döttrar, hästar och mammor. Uddevallas värste biker

Tja Memphy! 😄

xD

Chaefiering lät inte hälsosamt alls. 😆

Postat

Jisses, lite förvirrande är det allt 😛

Ja, det är fan det. xD

xD

Nej, det är ju inte det. Fråga tjejen hans.

Postat

JAAAA let's do some of that! 😮

Imponerad av medlem tråden?

Alla skriver CHAE!

Eller nej kanske inte

Vi kommer få varningar så det stänker om det 😳😕

Postat

Jag fattade först inte att ni hade samma och undrade lite varför Chae spammade me samma smiley. 😛 inte för att Chae brukar vara speciellt normal men reagerade ändå. xD

Postat

xD

Nope, inte någonstans 😄

Alla skriver CHAE!

Eller nej kanske inte

Nej gör det mer subtilt och avsluta med ett

"Vänligen, Neosus"

WoW-tråden btw

Take the lead, Chap 🙂

Done aaaaand done 🙂

Jag fattade först inte att ni hade samma och undrade lite varför Chae spammade me samma smiley. 😛 inte för att Chae brukar vara speciellt normal men reagerade ändå. xD

😄

Postat

Alla skriver CHAE!

Eller nej kanske inte

mm, låter faktiskt inte som en vidare klok idé. 😛 tror man ska ta det lite piano där ute.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.