Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ajpad för tillfället. Ska göra det scen när jag startar datorn

Det går väl att ladda om en sida på Paddan? Snurrande pilen till höger i adressfältet?

Postat

Har också CTRL+R:at men Micke är fortfarande samma intetsägande anonyma avatar här också 🙁

Postat

Det går väl att ladda om en sida på Paddan? Snurrande pilen till höger i adressfältet?

Det där låter som en körlektion som kommer gå åt helvete... xD
Postat

Har också CTRL+R:at men Micke är fortfarande samma intetsägande anonyma avatar här också 🙁

MEH! Då får det vara. 🙁

xD

Postat

XD

MEH! Då får det vara. 🙁

mäh neeeeeejje...why? 🙁

Postat

DET BLIR BARA SÅ MISSLYCKAT! JAG SKULLE BARA BYTA AVATAR OCH SÅ GICK INTE ENS DET OCH NU ÄR MITT LIV FÖRSTÖRT OCH NU TÄNKER JAG SKÄRA MIG I HANDLEDERNA OCH LYSSNA PÅ PER GESSLE!

Postat (redigerat)

DET BLIR BARA SÅ MISSLYCKAT! JAG SKULLE BARA BYTA AVATAR OCH SÅ GICK INTE ENS DET OCH NU ÄR MITT LIV FÖRSTÖRT OCH NU TÄNKER JAG SKÄRA MIG I HANDLEDERNA OCH LYSSNA PÅ PER GESSLE!

smiley_dramaqueen.gif

Nähe då lyssnar JAG PÅ PER GESSLE! 😠

Åh du din.... 😠

Redigerat av CHAE
Postat

smiley_dramaqueen.gif

Åh du din.... 😠

Mejkar ju iofs sense... Grahn lär ju vara tokjävla förtjust i den där "Jaaag gåår och fikar..."
Postat

Du tror jag inte gjorde det? XD

Kallar du mig dum i hövvet? 😛

Jagröstar på att alla har CHAEs avatar.

• Gilla 2
Postat

Mejkar ju iofs sense... Grahn lär ju vara tokjävla förtjust i den där "Jaaag gåår och fikar..."

Ja, jag blir så himla förbannad! 😠

...eller jo fan! Ska banne mej koka en kopp fika! 😱

Postat

😆

Ska fixa ny avatar oxå men inte nu! 😊

You better, boy-O 😠

Du tror jag inte gjorde det? XD

Kallar du mig dum i hövvet? 😛

Jagröstar på att alla har CHAEs avatar.

Jag kallar dig Nay. Är det okej? 😳

😆 :lol: 😆 Lätt sämst idé ever! 😄 Go for it!

Postat

Frükt.

E gott!

Fuck yeah!!! 😠

Come åån den! 😄

😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol:

Postat

Sitter på buss från Ua te gbg, sjukt Gött att åka buss på kvällen. varit o hängt Me bröderna lite. min yngsta bror flyttar denna veckan, te Fagersta. Så kommer man inte se honom så ofta. 🙁 men kul för honom! 😄 ut i riktiga livet på egna ben.

Postat

Per Gessle. 😆
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.