Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ctrl-R. EDITH: Eller satt du på en Mac? Cmd-R. Ajpad för tillfället. Ska göra det scen när jag startar datorn
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ajpad för tillfället. Ska göra det scen när jag startar datorn Det går väl att ladda om en sida på Paddan? Snurrande pilen till höger i adressfältet?
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Har också CTRL+R:at men Micke är fortfarande samma intetsägande anonyma avatar här också 🙁
Pico Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Det går väl att ladda om en sida på Paddan? Snurrande pilen till höger i adressfältet? Det där låter som en körlektion som kommer gå åt helvete... xD
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Har också CTRL+R:at men Micke är fortfarande samma intetsägande anonyma avatar här också 🙁 MEH! Då får det vara. 🙁 Det där låter som en körlektion som kommer gå åt helvete... xD xD
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Det där låter som en körlektion som kommer gå åt helvete... xD XD MEH! Då får det vara. 🙁 mäh neeeeeejje...why? 🙁
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 DET BLIR BARA SÅ MISSLYCKAT! JAG SKULLE BARA BYTA AVATAR OCH SÅ GICK INTE ENS DET OCH NU ÄR MITT LIV FÖRSTÖRT OCH NU TÄNKER JAG SKÄRA MIG I HANDLEDERNA OCH LYSSNA PÅ PER GESSLE!
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 (redigerat) DET BLIR BARA SÅ MISSLYCKAT! JAG SKULLE BARA BYTA AVATAR OCH SÅ GICK INTE ENS DET OCH NU ÄR MITT LIV FÖRSTÖRT OCH NU TÄNKER JAG SKÄRA MIG I HANDLEDERNA OCH LYSSNA PÅ PER GESSLE! Nähe då lyssnar JAG PÅ PER GESSLE! 😠 Åh du din.... 😠 Redigerat 13 augusti 2012 av CHAE
Pico Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Åh du din.... 😠 Mejkar ju iofs sense... Grahn lär ju vara tokjävla förtjust i den där "Jaaag gåår och fikar..."
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Det går väl att ladda om en sida på Paddan? Snurrande pilen till höger i adressfältet? Du tror jag inte gjorde det? XD Kallar du mig dum i hövvet? 😛 Jagröstar på att alla har CHAEs avatar. 2
Neosus Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Mejkar ju iofs sense... Grahn lär ju vara tokjävla förtjust i den där "Jaaag gåår och fikar..." Ja, jag blir så himla förbannad! 😠 ...eller jo fan! Ska banne mej koka en kopp fika! 😱
Neosus Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 ..Jagröstar på att alla har CHAEs avatar. Jag är PÅ!! 😄
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Mejkar ju iofs sense... Grahn lär ju vara tokjävla förtjust i den där "Jaaag gåår och fikar..." 😆 Ska fixa ny avatar oxå men inte nu! 😊 You better, boy-O 😠 Du tror jag inte gjorde det? XD Kallar du mig dum i hövvet? 😛 Jagröstar på att alla har CHAEs avatar. Jag kallar dig Nay. Är det okej? 😳 😆 :lol: 😆 Lätt sämst idé ever! 😄 Go for it!
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Frükt. E gott! Fuck yeah!!! 😠 Come åån den! 😄 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 :lol:
Memphis Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Sitter på buss från Ua te gbg, sjukt Gött att åka buss på kvällen. varit o hängt Me bröderna lite. min yngsta bror flyttar denna veckan, te Fagersta. Så kommer man inte se honom så ofta. 🙁 men kul för honom! 😄 ut i riktiga livet på egna ben.
Memphis Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 DET BLIR BARA SÅ MISSLYCKAT! JAG SKULLE BARA BYTA AVATAR OCH SÅ GICK INTE ENS DET OCH NU ÄR MITT LIV FÖRSTÖRT OCH NU TÄNKER JAG SKÄRA MIG I HANDLEDERNA OCH LYSSNA PÅ PER GESSLE! Per Gessle. 😆
Recommended Posts