Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

[...] som en percussiv variant av vanna rosenberg. nån som sitter på en sån?

😆 :lol:

Jag sitter på en datorstol.

XD

Jag sitter på golvet 😑

den här tråden är ju hopplös. som en neurosedynskadad groda.

jag behöver ju hjälp här.

Tyvärr har inga tips 🙁

Mvh

Grodan Boll

Annons
Postat

Nån som har ett bra tips på en schysst transient designer. RTAS och helst billig 😉

Jag använder SPL:s Transient designer Och/eller deras Attacker.

De är helt okej 🙂

Postat

Frän avatar, Zak!

Undrar när Grahn ska fixa en ny? 😕

tänkte att jag kunde passa på att byta jag med när flera andra också verkar göra det. skapa maximal förvirring, alltså

Postat

Fan, jag sitter och testmixar lite i nya kontrollrummet 😄 Fyfan vilken skillnad från förra stället! som natt och dag.

Jag använder SPL:s Transient designer Och/eller deras Attacker.

De är helt okej 🙂

Ja, det är den jag vill ha, men jag har inte råd att slänga ut 1500 spänn just idag 🙁 byggmax har ruinerat mig ett par veckor framöver

Postat

tänkte att jag kunde passa på att byta jag med när flera andra också verkar göra det. skapa maximal förvirring, alltså

Memphy och en annan medlem (laxlaxlax som inte längstah:ar längre) skaffade samma avatar en gång och skapade maximal förvirring för mig 😄 Blandade alltid ihop dem och det vart ju knappast bättre i och med det där ☺️

Fan, jag sitter och testmixar lite i nya kontrollrummet 😄 Fyfan vilken skillnad från förra stället! som natt och dag.

[...]

Fan vad najs! 😄

Gött att kunna köra på ju och verkligen höra en avsevärd skillnad.

Postat

Ja, det är den jag vill ha, men jag har inte råd att slänga ut 1500 spänn just idag 🙁 byggmax har ruinerat mig ett par veckor framöver

Du kan ju köra en demo så länge whistling_and_rolling_eyes.gif

Postat

Ja, fast dom brukar ha massa brus var 30e sekund eller så. ska testa 😄

- så jäkla mysigt.....

🙂

Nu: akffe 😠

Postat

Room eq wizard hittar inte mitt ljudkorts output. Den hittar bara java output. Men inputen hittar den allt. Vafasen?

Java output måste ju rimligen vara rännskita om man är ovan. 😕
Postat

Alltså. MickeHs avatar ser mer ut som en som pussar någon precis under skinkorna, än ett brustet hjärta.

There I Said it

xD

Tur att jag bytt då.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.