CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 [...] som en percussiv variant av vanna rosenberg. nån som sitter på en sån? 😆 :lol: Jag sitter på en datorstol. XD Jag sitter på golvet 😑 den här tråden är ju hopplös. som en neurosedynskadad groda. jag behöver ju hjälp här. Tyvärr har inga tips 🙁 Mvh Grodan Boll
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Frän avatar, Zak! Undrar när Grahn ska fixa en ny? 😕
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Nån som har ett bra tips på en schysst transient designer. RTAS och helst billig 😉 Jag använder SPL:s Transient designer Och/eller deras Attacker. De är helt okej 🙂
Zakyath Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Frän avatar, Zak! Undrar när Grahn ska fixa en ny? 😕 tänkte att jag kunde passa på att byta jag med när flera andra också verkar göra det. skapa maximal förvirring, alltså
Frekvensspektrumanalysator Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Fan, jag sitter och testmixar lite i nya kontrollrummet 😄 Fyfan vilken skillnad från förra stället! som natt och dag. Jag använder SPL:s Transient designer Och/eller deras Attacker. De är helt okej 🙂 Ja, det är den jag vill ha, men jag har inte råd att slänga ut 1500 spänn just idag 🙁 byggmax har ruinerat mig ett par veckor framöver
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 tänkte att jag kunde passa på att byta jag med när flera andra också verkar göra det. skapa maximal förvirring, alltså Memphy och en annan medlem (laxlaxlax som inte längstah:ar längre) skaffade samma avatar en gång och skapade maximal förvirring för mig 😄 Blandade alltid ihop dem och det vart ju knappast bättre i och med det där ☺️ Fan, jag sitter och testmixar lite i nya kontrollrummet 😄 Fyfan vilken skillnad från förra stället! som natt och dag. [...] Fan vad najs! 😄 Gött att kunna köra på ju och verkligen höra en avsevärd skillnad.
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ja, det är den jag vill ha, men jag har inte råd att slänga ut 1500 spänn just idag 🙁 byggmax har ruinerat mig ett par veckor framöver Du kan ju köra en demo så länge
Frekvensspektrumanalysator Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Du kan ju köra en demo så länge Ja, fast dom brukar ha massa brus var 30e sekund eller så. ska testa 😄 Fan vad najs! 😄 Gött att kunna köra på ju och verkligen höra en avsevärd skillnad. Ja, fan vad snabbt det går också, allting 😄
CHAE Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Ja, fast dom brukar ha massa brus var 30e sekund eller så. ska testa 😄 - så jäkla mysigt..... 🙂 Nu: akffe 😠
Frekvensspektrumanalysator Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 (redigerat) demon funkar ju utmärkt. vilken jävla plugg! =200 dollar fattigare. Får måla senare, hahaha. Redigerat 13 augusti 2012 av Frekvensspektrumanalysator
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 demon funkar ju utmärkt. vilken jävla plugg! =200 dollar fattigare. Får måla senare, hahaha. Du köpte den ändå? 😛
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Room eq wizard hittar inte mitt ljudkorts output. Den hittar bara java output. Men inputen hittar den allt. Vafasen?
Pico Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Room eq wizard hittar inte mitt ljudkorts output. Den hittar bara java output. Men inputen hittar den allt. Vafasen? Java output måste ju rimligen vara rännskita om man är ovan. 😕
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Java output måste ju rimligen vara rännskita om man är ovan. 😕 tydligen är det en bugg med core audio <.< ghey.
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Jag köpte precis biljett till The Dark Knight Rises. Har fortfarande inte sett den, dags att göra det nu. ☺️
Zakyath Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 (redigerat) man borde börja lära sig jobba lite mer med slagverk Redigerat 13 augusti 2012 av Zakyath
Naymari Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Alltså. MickeHs avatar ser mer ut som en som pussar någon precis under skinkorna, än ett brustet hjärta. There I Said it
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 Alltså. MickeHs avatar ser mer ut som en som pussar någon precis under skinkorna, än ett brustet hjärta. There I Said it xD Tur att jag bytt då.
Micke H Postat 13 augusti 2012 Postat 13 augusti 2012 (redigerat) Jag ser samma still 😑 Ctrl-R. EDITH: Eller satt du på en Mac? Cmd-R. Redigerat 13 augusti 2012 av Micke H
Recommended Posts