Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Måste kolla in fler låtar känner jag. Återigen; ljudlandskapen! Kolalde som sagt på ett live-klipp men såg aldrig vad klaverspelaren hade för grejen. Blir jävligt impad av att de kan få det så jävla stort även på scen. Grymt!

Borde även kolal in Dolby och höra vad han gjort utöver Sprout.

Börja med plattan steve mcqueen. Dolby var som bäst med the sprouts. En besynnerlig match.

Redigerat av SadamJR
Link to comment
Dela på andra sajter

Sanningen var den att han inte kunde komma på några melodier. Det var därför han behövde satie.

fortfarande skeptisk... enligt det jag har läst så pekade Satie mest på några av sina influenser som Debussy senare också tog del av. ska dock läsa på lite mer, nu blev jag nyfiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

fortfarande skeptisk... enligt det jag har läst så pekade Satie mest på några av sina influenser som Debussy senare också tog del av. ska dock läsa på lite mer, nu blev jag nyfiken.

En gång när satie, som var mycket fattig, fick ett stipendium köpte han 12 identisk likadana kostymer, som efter hans död återfanns i hans garderob oanvända. Debussy fick som ung rompriset och behövde aldrig sakna något.

Link to comment
Dela på andra sajter

Börja med plattan steve mcqueen. Dolby var som bäst med the sprouts. En besynnerlig match.

Ska se om jag hittar den någonstans 🙂 Sak samtidigt ta och läsa in mig på Dolby.

* * *

Ser ut som om halva längstah precis fick en kram av mig... 😏 Ghey. But I change nothing 😮😛🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkte nu att jag blev ju inte mätt när jag åt 😏

Börjat få skäggväxt nu också. I fucking like it veri much 🙂

Fail/win 🙂

Åååh, jag hatar att semestern är slut. Nu hinner man ju knappt dra en kvällsronk innan dagen är slut när man kommer hem 😠

Skönt att det gör dig förbannad 😄

Jag hatar virvlar.

I ditt hår? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, polis heter väl typ bratcherlvääldter eller nåt. 😛

Eller HUR! Galet.

Ungerskan tycker antagligen du är rätt märklig också. 😠

Now that's also what she said 😛

Jag kan tänka på dig nästa gång jag tar min. (Om ett par minuter alltså.)

😆😱😊😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...