Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

varför skulle ni blivit utslängda?

vad är det med det hela som skulle vara särskilt tilltalande?

Man kan bli utslängd från alla möjliga ställen om man inte har där att göra, eller uppträder på ett sätt som inte uppskattas. Det har hänt mej många ggr i många sammanhang.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

och vari ligger likheten, fattar nada xD

..och varför skulle Fidden gilla det?

Frågorna hopar sig. Till en massiv klump!

Tänkte bara att det var därför fidden gillar dom här banden, som det i mina öron är lite halleluja över, med tanke på hans bakgrund. OK, då är det väl inte så, det var bara en tanke. Excuuuuuuuse me.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara att det var därför fidden gillar dom här banden, som det i mina öron är lite halleluja över, med tanke på hans bakgrund. OK, då är det väl inte så, det var bara en tanke. Excuuuuuuuse me.

Fast jag har haft lite den tanken oxå.

Skulle inte förvåna mig om Fidden gillar white metal. Men det gör ju inget! 😊

Min ena kusse gör det...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara att det var därför fidden gillar dom här banden, som det i mina öron är lite halleluja över, med tanke på hans bakgrund. OK, då är det väl inte så, det var bara en tanke. Excuuuuuuuse me.

Luuuugnt.

vem vet, du kanske har en poäng. jag ser inte den där hallelujaprylen, och det kanske beror på allt halleluja i min uppväxt.

för övrigt tror jag du hade blivit utkastad från tältmötet idag, när de glömt varför de startade frikyrkor i första läget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luuuugnt.

vem vet, du kanske har en poäng. jag ser inte den där hallelujaprylen, och det kanske beror på allt halleluja i min uppväxt.

för övrigt tror jag du hade blivit utkastad från tältmötet idag, när de glömt varför de startade frikyrkor i första läget.

Ok. Kul att trolla lite i längsta oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

tänk på det nästa gång du tycker att någon hoppar på dig 😛

Jag överreagerade där, men det var en dålig dag och jag är lite, eller så innihelvete, känslig när det gäller det där med musikskapandet eftersom jag inte kan få det att funka fysiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men fick jag dej inte att komma lite närmare dej själv?

Tveksamt, du pekar på den där skogen, men jag ser inte ens enstaka träd. Det är omöjligt att avgöra om det är jag som är blind eller du som ser i syne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tveksamt, du pekar på den där skogen, men jag ser inte ens enstaka träd. Det är omöjligt att avgöra om det är jag som är blind eller du som ser i syne.

Tänkte bara på att du skrev att jag kanske hade en poäng. Tänkte skriva något om att vi kunde mötas på halva vägen, men det kommer att ta tid med tanke på din beskrivning av var vi står. Vad tycker du om mina låttitlar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte bara på att du skrev att jag kanske hade en poäng. Tänkte skriva något om att vi kunde mötas på halva vägen, men det kommer att ta tid med tanke på din beskrivning av var vi står. Vad tycker du om mina låttitlar.

vi står väl fortfarande lika långt ifrån en slutsats om man inte kan avgöra vem som har rätt, så det är väl ändå samma sak?

jag vet inte vilka låttitlar du pratar om.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag vet inte vilka låttitlar du pratar om.

Dom här. Skrev inlägget för mindre än en timme sen. Kommer inte att sluta tjata om detta.

Har som sagt börjat med lite låtskrivande, men titlarna, som ofta är det jag börjar med blir rätt unnliga. En som jag har kommit en bit på väg med heter "min tjej är bipolär", och en annan som jag just börjat med heter "när jag ville dö". Är detta för skumt, eller vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du gitarren som ligger högt både i volym och i ton? Det är ju den som är härlig, men kanske ska slipa lite mer på den. Framförallt är den lite väl volymstark.

Och tack neosus! Det är precis det jag vill åt (grötigt på ett gott sätt) så det är kul att du säger just det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom här. Skrev inlägget för mindre än en timme sen. Kommer inte att sluta tjata om detta.

Har som sagt börjat med lite låtskrivande, men titlarna, som ofta är det jag börjar med blir rätt unnliga. En som jag har kommit en bit på väg med heter "min tjej är bipolär", och en annan som jag just börjat med heter "när jag ville dö". Är detta för skumt, eller vad tycker ni?

på rak arm skulle jag säga att de säger för mycket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du gitarren som ligger högt både i volym och i ton? Det är ju den som är härlig, men kanske ska slipa lite mer på den. Framförallt är den lite väl volymstark.

Och tack neosus! Det är precis det jag vill åt (grötigt på ett gott sätt) så det är kul att du säger just det.

ja, den som är hög i ton och volym. Gillade inte ljudet, men om du gillar den ska den ju vara så,

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...