Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Och DÄR insåg jag att jag bara druckit en kopp imorse och att jag ska iväg om tio minuter, men att jag kanske hinner få i mig en snabbkopp, så jag stressar som en idiot och nu har jag mitt älskade kaffe och nu ska jag dricka det, och jag borde kanske inte skriva så mycket för det ger mindre tid till att dricka, men det är tur att jag kan skriva jävligt snabbt iallafall för då tar det mindre tid att skriva vilket ger mer till att dricka kaffet som står framför mig som jag nu bara har fem minuter på mig att dricka men det ska nog gå bra bara jag dricker snabbt så jag ska sluta skriva nu och börja dricka istället.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Och DÄR insåg jag att jag bara druckit en kopp imorse och att jag ska iväg om tio minuter, men att jag kanske hinner få i mig en snabbkopp, så jag stressar som en idiot och nu har jag mitt älskade kaffe och nu ska jag dricka det, och jag borde kanske inte skriva så mycket för det ger mindre tid till att dricka, men det är tur att jag kan skriva jävligt snabbt iallafall för då tar det mindre tid att skriva vilket ger mer till att dricka kaffet som står framför mig som jag nu bara har fem minuter på mig att dricka men det ska nog gå bra bara jag dricker snabbt så jag ska sluta skriva nu och börja dricka istället.

Va sa du att du sa sa du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad trevligt det låter, Memphis 🙂

Yep. 🙂 Igår var också riktigt nice. Såg som sagt First aid kit, dom e sköna. Sen Feist som var väldig tråkig men förväntade mig inget.

Avslutade med Bon Iver. Herrejävlar va bra koncert alltså, helt magiskt. 🥰 Live-versionerna av låtarna var spännande, skickliga medmusiker, han sjöng riktigt bra jämfört me andra livekoncerter jag sett på nätet, ljussättningen och scenen var jävligt snygg. Har velat se honom i flera år och blev verkligen inte besviken. Drog ut sen o dansade o härjade.

Men, HUR VA KÄKET?

😆

Veggomaten var najs faktiskt. Käkade en s.k smålandsrulle. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

fast det kan ju lika gärna vara videoproducentens budskap.

Tycker bara att många av dagens stora arenaband- och artister har något över sej som påminner om det frireligiösa på 70-talet. Satt själv längst bak i tälten dom satte upp, tillsammans med några kompisar och gunnar hitler, en av de mera utlevande lokala alkoholisterna på den tiden. Vi blev aldrig utslängda, vare sej ungarna eller hitler. Tänkte att det kunde va det som tilltalar dej med dom här banden, men jag kan ju ha helt fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har som sagt börjat med lite låtskrivande, men titlarna, som ofta är det jag börjar med blir rätt unnliga. En som jag har kommit en bit på väg med heter "min tjej är bipolär", och en annan som jag just börjat med heter "när jag ville dö". Är detta för skumt, eller vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker bara att många av dagens stora arenaband- och artister har något över sej som påminner om det frireligiösa på 70-talet. Satt själv längst bak i tälten dom satte upp, tillsammans med några kompisar och gunnar hitler, en av de mera utlevande lokala alkoholisterna på den tiden. Vi blev aldrig utslängda, vare sej ungarna eller hitler. Tänkte att det kunde va det som tilltalar dej med dom här banden, men jag kan ju ha helt fel.

varför skulle ni blivit utslängda?

vad är det med det hela som skulle vara särskilt tilltalande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...