Naymari Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 vad händer i malmö då? hur går det med tysken? Ingen aning. Jag bor inte i malmö 😛 Jo det går! Fick paketet idag så 😑
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Alla kanske har dött. Jag är inte död....tror jag 😕
Zakyath Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 var det lund du bodde i? sak samma! fan vad skönt. vad var det du beställde nu igen? Jag är inte död....tror jag 😕 kanske om du inte luskar fram den där etern snart 😠
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 [...]Jag bor inte i malmö 😛 [...] TJA NAY!! Hur är läget däruppe på månen? 😄
Naymari Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 var det lund du bodde i? sak samma! fan vad skönt. vad var det du beställde nu igen? Nej 😛 Nytt minitele jack till mina glappande lurar att löda på! Telekabel med vinklad kontakt Gitarrhängare för väggen Phaser pedal 🙂
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 var det lund du bodde i? sak samma! [...] kanske om du inte luskar fram den där etern snart 😠 Han bor på månen and that's that 😛 omg he's going all mafia on me now!!! 😮😠 "Leave the gun, bring the cannoli 🙂 "
Naymari Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 TJA NAY!! Hur är läget däruppe på månen? 😄 Det är ostigt som attan! Bara massa ka0z!
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Det är ostigt som attan! Bara massa ka0z! It figures 😏 Eller oxå är dom blaskiga. Inte mycket blask på månen inte
Naymari Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Äh shit. Nu måste jag flytta brassestolen. Annars kommer det bli kallt. 😱 Ingen mening med paraplydrinkar när man är på den skuggiga sidan 😑
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Speaking about blask... Drack hallongfaft nyss 😑 Äh shit. Nu måste jag flytta brassestolen. Annars kommer det bli kallt. 😱 Ingen mening med paraplydrinkar när man är på den skuggiga sidan 😑 DET är ett bra album... Kolla in "Dark side of the moon" med Pink Floyd, m'kay
Neosus Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Han bor på månen and that's that 😛 omg he's going all mafia on me now!!! 😮😠 "Leave the gun, bring the cannoli 🙂 " Nej, ravioli är godare.... såatte..... 😑 Speaking about blask... Drack hallongfaft nyss 😑 DET är ett bra album... Kolla in "Dark side of the moon" med Pink Floyd, m'kay Hallongfaft e baske mej GÖTTTT!! 😄
Naymari Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 DET är ett bra album... Kolla in "Dark side of the moon" med Pink Floyd, m'kay Jag vet. Men det är så kallt där 😱 Men att lyssna på den på den soliga sidan i brassestol med paraplydrinkar är dock killer!
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Nej, ravioli är godare.... såatte..... 😑 Med tanke på att cannoli är ett bakverk så vet jag inte din ravioli-passning är...kosher ( 😛😆 :erik: 😄 )
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Jag vet. Men det är så kallt där 😱 Men att lyssna på den på den soliga sidan i brassestol med paraplydrinkar är dock killer! Be a man..just BE A MAN!!! 😠 Hell yeah
Neosus Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Här har ni om ni vill kolla på film.... 😑 http://youtu.be/5DVyEyhbXJM Med tanke på att cannoli är ett bakverk så vet jag inte din ravioli-passning är...kosher ( 😛😆 :erik: 😄 ) Jasså jaha. Hade ingen aning om va de va! 😆😄
CHAE Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Här har ni om ni vill kolla på film.... 😑 http://youtu.be/5DVyEyhbXJM Jasså jaha. Hade ingen aning om va de va! 😆😄 M'kay 😑 😄 :D 😄😆
Neosus Postat 10 augusti 2012 Postat 10 augusti 2012 Närå.. eller ja...eller nä...eller ja alltså. Nä. Ja. ...tänkte fladdra dit en kuligare bild. 😊
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 Men det känns som det ger med sej. Har nog bara sovit lite snett.
SadamJR Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 eller vaknat på fel sida? Det blir gärna så om man sover snett. Hur mår du idag.
Fidden Postat 11 augusti 2012 Postat 11 augusti 2012 idag är det mest fötterna som är lite trötta. ryggen verkar ok. fortfarande sugen på yeasayer dock, men göteborg är en bit bort...
Recommended Posts