Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Varför ska allt bli så allvarligt hela tiden. Tänk om alla diskussioner i kroggänget skulle bli såhär. Det skulle ju vara vilt slagsmål bara nån beställde in fel tilltugg ^^

😆 Iofs ☺️

Varför tror du det? Det var wendelsberg, ett konstigt ställe.

Ja just det, det har du faktiskt nämnt en gång! 😮

Var det inte så att ett band postade en video som vart inspelad där?

Link to comment
Dela på andra sajter

hets mot folkgrupp?

Nää, glöm det; jag blandade ihop trådarna. Är iofs på god väg att anmäla ett inlägg för just hets mot folkgrupp. Hittar inte inlägget bara...typiskt 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja just det, det har du faktiskt nämnt en gång! 😮

Var det inte så att ett band postade en video som vart inspelad där?

Jo, det var rätt nyligen, men jag kommer inte ihåg vad de heter. Skolan hade teaterutbildning + vanliga linjer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här blir det akffe å bular! ☺️🥰

va GOTT!

Jo, det var rätt nyligen, men jag kommer inte ihåg vad de heter. Skolan hade teaterutbildning + vanliga linjer.

Fränt!

Gick du på teater-grejen eller allmän inriktning?

Link to comment
Dela på andra sajter

va GOTT!

Fränt!

Gick du på teater-grejen eller allmän inriktning?

Det var allmän inriktning eftersom mina gymnasiebetyg hade gått ut. Teatergruppen och jag låg i konflikt, eftersom dom hade en massa fametrams för sej, som t ex att sjunga i matkön.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var allmän inriktning eftersom mina gymnasiebetyg hade gått ut. Teatergruppen och jag låg i konflikt, eftersom dom hade en massa fametrams för sej, som t ex att sjunga i matkön.

Okej

😄😆 Sjunga i matkön och spontandansa ute i rökrutan är fan i mig inte okej 😠😛

Link to comment
Dela på andra sajter

jo de e de. 😑

Matkön är definitivt sångfri. Iallafall om jag är i närheten. Hur jävla kul är det att behöva lyssna på nån jävla vansinneskör där samtliga inblandade tror att dom är guds gåva till mänskligheten medan man väntar på sina dagliga fiskpinnar.

Dessutom var man tvungen att gå på deras föreställningar, vilket naturligtvis fick mej att bojkotta allihop. Tyvärr var det många andra som inte heller ville gå och hänvisade till mej, vilket gjorde mej till nån slags uppviglare i vissas ögon, trots att jag gav fulla fan i vad dom gjorde.

Har inte sett att någon av dessa teaterstudenter har haft någon form av genombrott. Det de inte insåg är att skådisar ska va snygga. De flesta av dom hade förmodligen haft större chanser till ett genombrott om dom satsat på plastkirurgi, än denna teaterutbildning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll ska jag se bara dåliga filmer med en polare och hans tjej. 😄

Håller på och laddar ner Super Mario Bros-filmen, The Wicker Man, Ninja Cheerleaders, Killer Klowns From Outer Space (ja, det stavas så xD), Street Fighter samt Showgirls. Får se vilken det blir. 😄

Vi blev inspirerade av Bitch Slap som gick på TV häromdagen. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...