Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

fanns inga datorer i skolan när jag å sadam jr gick lågstadiet. 😑

Vi skulle ha dataundervisning på gymnasiet men vi hade inga datorer. En dag fick vi åka till ett företag för att kolla på deras dator som hade kostat nån halvmiljon, men den var sönder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Var sköjj på Wow! Såg Florence+The Mashine och dom var överaskande bra, hon är en otrolig sångerska verkligen, inget jag lyssnar på så mycket i vanliga fall.

Efter det drog vi till Feed me, så jäääävla fet dubstep. xD Var skitkul o röjja till. 😄

Deportees live, as we speak.

http://www.wayoutwest.se/live

Såg en stund av dem men gick vidare. xD

Oh sweet, Refused 20:30 också

Satt en bit ifrån o lyssnade med halft öra o tjötade. xD Dom e väl bra o så, men inte upphetsande.

Imorn är det BON IVER! ☺️ och First aid kit, Feist och ev. Kraftwerk.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Efteråt stod jag och grina i duschen i timmar, kände mig våldtagen..

(från kristen metal-tråden)

Alltså...must....resist...urge...to...trolla....

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag gick på folkhögskola hade dom vegetarisk vecka vid ett tillfälle, trots att det serverades vegetarisk mat varje dag. Nu skulle alla äta vegetariskt. Någon motsvarande köttvecka var det aldrig tal om. Jag och några likasinnade löste det hela genom inköp på den lokala korvmojjen, för att sedan inmundiga delikatesserna i rummet utanför matsalen. Det blev inte populärt. Det talades tom om åtgärder från överheten, men rektorn tyckte i hemlighet att det hela var rätt kul, så det gick aldrig så långt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att hela den tråden verkar va trolleri.

Mmm, fast man vet ju aldrig. En del ger i alla fall sken av att vara helt dumma i huvudet och är inte rädda för att köra "hets mot folkgrupp"... men nåja... det är ju deras val...

När jag gick på folkhögskola hade dom vegetarisk vecka vid ett tillfälle, trots att det serverades vegetarisk mat varje dag. Nu skulle alla äta vegetariskt. Någon motsvarande köttvecka var det aldrig tal om. Jag och några likasinnade löste det hela genom inköp på den lokala korvmojjen, för att sedan inmundiga delikatesserna i rummet utanför matsalen. Det blev inte populärt. Det talades tom om åtgärder från överheten, men rektorn tyckte i hemlighet att det hela var rätt kul, så det gick aldrig så långt.

😄

Vilken folkhögskola var det? Spontantippar Geijerskolan i Värmland 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, fast man vet ju aldrig. En del ger i alla fall sken av att vara helt dumma i huvudet och är inte rädda för att köra "hets mot folkgrupp"... men nåja... det är ju deras val...

Borde ju vara "farligare" med "häst mot rockgrupp" på ett sånt här forum.
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...