CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 (redigerat) men FFS!!!! Orka dola runt med annat och glömma bort livekonserten med Refused online. Jag blir så förbannad! 😠 😆 @"dola" Joppigt tho 🙁 Trodde inte att Refused fanns längre. Där fick jag så jag teg 🙂 Redigerat 9 augusti 2012 av CHAE
Pico Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 😆 @"dola" Joppigt tho 🙁 Trodde inte att Refused fanns längre. Där fick jag så jag teg 🙂 Mäh, orka missa århundradets reuninon precis som jag missade konserten... nå väl, jag fick väl i alla fall de sista 4 minutrarna av konserten. 😏
CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Mäh, orka missa århundradets reuninon precis som jag missade konserten... nå väl, jag fick väl i alla fall de sista 4 minutrarna av konserten. 😏 Åh fan reunion alltså? Och Lyxén var med såklart, ja? ("Nej" jag hänger inte med längre /mvh Gubbe)
Pico Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Åh fan reunion alltså? Och Lyxén var med såklart, ja? ("Nej" jag hänger inte med längre /mvh Gubbe) Vanligen reserverade för Memphis menneh... ffs... *SLAP*!!! xD
CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Btw jag tänkte på en grej; häromdagen så preventades ju en potentiell mailkonto-kapning (?) av Gmail men vad var det som hände/höll på att hända egentligen? 😕 Var det en bot, en trojan, virus, Janne Josefsson? Ja? Ja?! JA?!? Mvh Undrande Vanligen reserverade för Memphis menneh... ffs... *SLAP*!!! xD 🥰😛😄 Tääääck!
Neosus Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Btw jag tänkte på en grej; häromdagen så preventades ju en potentiell mailkonto-kapning (?) av Gmail men vad var det som hände/höll på att hända egentligen? 😕 Var det en bot, en trojan, virus, Janne Josefsson? Ja? Ja?! JA?!? Mvh Undrande 🥰😛😄 Tääääck! Det var MIN mamma 😑
SadamJR Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Åh fan reunion alltså? Och Lyxén var med såklart, ja? ("Nej" jag hänger inte med längre /mvh Gubbe) Gubbe light möjligen.
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 nu e ja tebax. strax för final 200 dax. en dag jag en tax. såg åt lax. // slej 2012
CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 (redigerat) Det var MIN mamma 😑 Jesus fakking Kristus... Fan vad du Jack-in-the-box:ade mig där, Grahn 😮 Vart nästan rädd ju 🙁😠 Funny tho 😄 Gubbe light möjligen. 😄 Inte ikväll nu e ja tebax. strax för final 200 dax. en dag jag en tax. såg åt lax. // slej 2012 Slej is bezt ingen protezt 🥰🙂 Redigerat 9 augusti 2012 av CHAE
Neosus Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 😄 Nu ska ja söva. Har vart lite jobbigt idag med begravning och fika å spela å käka å sånt. Goder natten! 🙂
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 bara poems ingen prosa. 😎 tack chae 😛 sov gott grahn.
CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 😄 Nu ska ja söva. Har vart lite jobbigt idag med begravning och fika å spela å käka å sånt. Goder natten! 🙂 Åh fan... 🙁 Sov gott tho, Grahn 🙂
CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Näää fan, det här går inte längre 😏 G'natt längstah 😄
Naymari Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 hum hur får man mobillänkar att funka i en vanlig webläsare? du bytar ut "m" mot "www"
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Bolt såg inte ut att gå för fullt. kollade åt sidan vid finishen iaf.
Zakyath Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 du bytar ut "m" mot "www" hum, tog bara bort m:et och hamnade på startsidan. men det löste sig ju ändå.
Micke H Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Älskar att hon längst där nere håller för öronen. xD "TITS OR GTFO!" 😆 :lol:
Micke H Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 nu e ja tebax. strax för final 200 dax. en dag jag en tax. såg åt lax. // slej 2012 Comic Saaaaaaaaaans!
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 haha 😄 får sluta med comic sans i mina poetiska utsvävningar då.
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Vad är fel med Comic Sans? jak vet inte men micke h sa det via sina bildspel. 🙁
Naymari Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Skolungarna gillade cs. Det och Word Art var the shizzle när jag gick i lågstadiet. Man var så cool.
Recommended Posts