Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

men FFS!!!! Orka dola runt med annat och glömma bort livekonserten med Refused online. Jag blir så förbannad! 😠

😆 @"dola"

Joppigt tho 🙁 Trodde inte att Refused fanns längre. Där fick jag så jag teg 🙂

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

😆 @"dola"

Joppigt tho 🙁 Trodde inte att Refused fanns längre. Där fick jag så jag teg 🙂

Mäh, orka missa århundradets reuninon precis som jag missade konserten... nå väl, jag fick väl i alla fall de sista 4 minutrarna av konserten. 😏
Postat

Mäh, orka missa århundradets reuninon precis som jag missade konserten... nå väl, jag fick väl i alla fall de sista 4 minutrarna av konserten. 😏

Åh fan reunion alltså? Och Lyxén var med såklart, ja? ("Nej" jag hänger inte med längre /mvh Gubbe)

Postat

Åh fan reunion alltså? Och Lyxén var med såklart, ja? ("Nej" jag hänger inte med längre /mvh Gubbe)

Vanligen reserverade för Memphis menneh... ffs... *SLAP*!!! xD
Postat

Btw jag tänkte på en grej; häromdagen så preventades ju en potentiell mailkonto-kapning (?) av Gmail men vad var det som hände/höll på att hända egentligen? 😕

Var det en bot, en trojan, virus, Janne Josefsson? Ja? Ja?! JA?!?

Mvh

Undrande

Vanligen reserverade för Memphis menneh... ffs... *SLAP*!!! xD

🥰😛😄 Tääääck!

Postat

Btw jag tänkte på en grej; häromdagen så preventades ju en potentiell mailkonto-kapning (?) av Gmail men vad var det som hände/höll på att hända egentligen? 😕

Var det en bot, en trojan, virus, Janne Josefsson? Ja? Ja?! JA?!?

Mvh

Undrande

🥰😛😄 Tääääck!

Det var MIN mamma 😑

Postat (redigerat)

Det var MIN mamma 😑

Jesus fakking Kristus... Fan vad du Jack-in-the-box:ade mig där, Grahn 😮 Vart nästan rädd ju 🙁😠 Funny tho 😄

Gubbe light möjligen.

😄

Inte ikväll

nu e ja tebax.

strax för final 200 dax.

en dag jag en tax.

såg åt lax.

// slej 2012

Slej is bezt ingen protezt 🥰🙂

Redigerat av CHAE
Postat

😄

Nu ska ja söva. Har vart lite jobbigt idag med begravning och fika å spela å käka å sånt.

Goder natten! 🙂

Åh fan... 🙁

Sov gott tho, Grahn 🙂

Postat

Näää fan, det här går inte längre 😏 G'natt längstah 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.