Fidden Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Hade jag vetat om det igår hade jag sagt "stay tuned". Men samtidigt känns det lite självklart så där... 😳 jag kom precis hem, så jag hade varit rökt som en böckling ändå.
Pico Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 jag kom precis hem, så jag hade varit rökt som en böckling ändå. Fast "jag kom precis hem" hade ju kunnat vara en annan tid om du vetat om det?
Fidden Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Men det bästa med WOW är att de kör vegetariskt numera. Av helt rätt anledning också, inget tjaffs om djurens rättigheter eller konsumenthälsa.
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 xD Hyfsat påslag du hade där. 😛 man ska gardera sig 😛
Fidden Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Fast "jag kom precis hem" hade ju kunnat vara en annan tid om du vetat om det? ja jo, såklart hade jag stått bakom lokföraren med en högaffel och hetsat på 😄
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 vahettere...det närmar sig ett visst inlägg. känner mig dock ur form så nån annan lär ta det.
Fidden Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 vahettere...det närmar sig ett visst inlägg. känner mig dock ur form så nån annan lär ta det. det låter som det kan orsaka en händelse, så jag vill råda er till viss försiktighet.
Pico Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 ja jo, såklart hade jag stått bakom lokföraren med en högaffel och hetsat på 😄 Tänkte väl det! xD
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 det låter som det kan orsaka en händelse, så jag vill råda er till viss försiktighet. 😄
Fidden Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 woohoo, ser ut att bli perfekt väder på anna järvinen/lasse winnerbäck imorgon!
Fidden Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Och en annan sak... Det var ju kul och så när OS började, men nu... NU ÄR JAG SÅ JÄÄÄÄÄVLA TRÖTT PÅ SKITEN! 😠
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 men jag är inte less os. ska dock resa bort i helgen så jag missar handbollen. om inte olsberg slog ihop inlägg skulle inlägget med numret vara passerat vid det här laget.
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 ----------------------------------------------------------------------------------------------- vad gör grahn? fikar eller mixar gissar jag. ☺️ jag kom precis hem, så jag hade varit rökt som en böckling ändå. rökt fisk e gott e de. 😑
slejnard Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 i norge pratar de hurtigt. spelar hurtig handboll åxå.
Zakyath Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 hur länge borde man öva på att sjunga vid ett tillfälle innan det börjar slita på stämbanden och så? 😱
Naymari Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 hur länge borde man öva på att sjunga vid ett tillfälle innan det börjar slita på stämbanden och så? 😱 Tills det gör ont 😑
Naymari Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 (redigerat) Pico 😏 Redigerat 9 augusti 2012 av Naymari
Recommended Posts