Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Vadå? 😕

"Nå" är ett universalord som används flitigt här uppe och i det här fallet betyder det "Varför då" 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

"Nå" är ett universalord som används flitigt här uppe och i det här fallet betyder det "Varför då" 😳

Jaha 😆

..nä nog går det att greja iofs men nä jag blir mest störd av trafikbuller och sånt. Men men..

Jag brukar iofs ha lite tändaljus.. de e mysigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Du kanske skulle flytta till Paittasjärvi. Den sista personen som bodde där har dött så den byn är helt öde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom är det mysigt att kunna ha ett rum i ett stort kontorshotell tillsammans med femtio andra företag och få sekreterartjänster, försäkring, tillgång till kopiator, fax, telefon, larm, cateringsservice etc - väldigt smidigt.

Man får väl anta att du vet vad du gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Har du doftljus oxå?

Nä det behövs inte för jag jobbar alltid i bara T-shirt, strumpor och kallingar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är filmen så mörk? Det är mitt i sommarn va?

Nä det behövs inte för jag jobbar alltid i bara T-shirt, strumpor och kallingar.

Då så! Då lär det ju lukta tillräckligt, ja.

Du kanske skulle flytta till Paittasjärvi. Den sista personen som bodde där har dött så den byn är helt öde.

Vad kostar en av de övergivna kåkarna där, 3-4 mille?

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkligt avsnitt av Bron ikväll, det att kommissarie Saga kunde döda fjortonåriga Anna genom att dra av henne syrgasmasken och tvinga henne att teckna när hon låg på intensiven. Så går det inte till!

Den sjönk därför betänkligt i min bok.

Dessutom, om Stefan Lindberg skulle vara den skyldige så är det ju det förväntade scenariot och då är det inte lika klurigt och inte heller lika raffinerat.

Tyckte också att Martin Rohde betedde sig som en idiot och slusk idag gentemot frun.

Tycker det är för många personer inblandade nu också för min smak.

Har dock fortfarande en känsla för att Daniels reporterfiende på tidningen där har nåt fuffens för sig - kanske mest för att han är den minst troliga att vara skyldig. Daniel, reportern däremot är ju en riktigt äcklig typ.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Varför är filmen så mörk? Det är mitt i sommarn va?

Då så! Då lär det ju lukta tillräckligt, ja.

Vad kostar en av de övergivna kåkarna där, 3-4 mille?

Jag tror man skulle kunna få ett hus helt gratis faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkligt avsnitt av Bron ikväll, det att kommissarie Saga kunde döda fjortonåriga Anna genom att dra av henne syrgasmasken och tvinga henne att teckna när hon låg på intensiven. Så går det inte till!

Den sjönk därför betänkligt i min bok.

Dessutom, om Stefan Lindberg skulle vara den skyldige så är det ju det förväntade scenariot och då är det inte lika klurigt och inte heller lika raffinerat.

Tyckte också att Martin Rohde betedde sig som en idiot och slusk idag gentemot frun.

Tycker det är för många personer inblandade nu också för min smak.

Har dock fortfarande en känsla för att Daniels reporterfiende på tidningen där har nåt fuffens för sig - kanske mest för att han är den minst troliga att vara skyldig. Daniel, reportern däremot är ju en riktigt äcklig typ.

Det kan knappast va stefan lindberg, det är för många avsnitt kvar. Dessutom verkar det som om saga är väldigt förvånad över de frågor om sitt beteende hon får av martin. Det är reaktioner som hon borde va van vid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en gammal tant som kom in i en porrbutik, skakande i hela kroppen.

- Säljer ni massagestavar här?

- Javisst, sade expediten och plockade fram en.

- Nej, inte en sån, sade tanten.

Expediten plockade fram en större massagestav.

- Nej, sade tanten, och skakade vidare.

Expediten tog fram den största massagestaven som fanns i hela butiken och undrade om inte denna skulle duga.

- Nej nej, jag ska inte ha någon! Jag vill bara veta var avstängningsknappen sitter!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan knappast va stefan lindberg, det är för många avsnitt kvar. Dessutom verkar det som om saga är väldigt förvånad över de frågor om sitt beteende hon får av martin. Det är reaktioner som hon borde va van vid.

Ja, fast om man nu är patient i en sjukdom som till det yttre innebär att man reagerar så annorlunda enligt omgivningen, så är det väl just det som är sjukdomen. Man vet inte att man agerar annorlunda och samtidigt tar man inte heller in "kritiken" man då får av sitt beteende. Därför kommer hon redan i nästa avsnitt ha glömt av att hon kritiserades idag... Så tänker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fantastiskt att INGEN av Champions League-matcherna sändes idag. Imon kommer iaf Malmö-Metalist kl 19 och Tottenham-Rubin Kazan kl 21 på vanlig teve. Dessutom visas EM-kval U21 Sverige-Slovenien kl 19.15. TV4 Sport, TV10 och TV11 tror jag är kanalerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Men vem betalar frakten?

Tänk vad mycket sprit du skulle kunna tillverka i Paittasjärvi. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...