Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Va fan tjafsades det om under damernas höjdhopp idag? 😠 Har man kommit så långt som till OS så borde det väl vara bra om man också höjdhoppade sig, eller?

Vart förbannad i alla fall 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en video där John Petrucci visade hur introt till Breaking All Illussions går. Betydligt enklare än den tabb jag har utgått ifrån. xD Det är skitsvårt att höra där exakt vad gitarren gör, för keyboarden kör stämmor ovanpå.

Fanns bara en run som var för jävla svår. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

hur kommer det sig att du skrev ett så svårt solo? det gick inte att få till något snyggare som gick långsammare?

Jag skriver aldrig svåra solon bara för att. Däremot gillar jag att utmana mig själv. Det är lite därför jag lirar musik överhuvudtaget - jag gillar stora hinder som jag måste klara av. Jag gillar att känna att jag utvecklas och blir bättre.

I just det här specifika solot så har vi dock höjt tempot genom åren av någon anledning. Har råkat bli så. Skulle tippa på att låten gick i ca 116 från början.

Link to comment
Dela på andra sajter

jaa okej. jag brukar, kanske mer än du, försöka röra till det så att det blir lite knepigt det jag spelar. Och det är nog sällan för att det ska låta bra, utan för att det ska vara kul att spela. däremot osagt att jag spelar svårare saker än du 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Torsdag den 9/8 tänkte vi börja måla kring era ytterdörrar.

Märklig lapp att få i brevlådan då man kommer hem från jobbet och brevlådan var tom när man for iväg till jobbet. Som om jag inte skulle märka doften, nyansen på dörren eller fucking jävla maskeringstejpen. Jag har i alla år försvarat hantverkare av olika slag för jag har fan inte fattat den där stereotypen om att alla hantverkare är klåpare.

Long story short, aight... I get it now. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

😛

[...] here I come!

,

Now that's what she didn't say 😮😛

Det är på håret att jag klarar det. xD

Ditt hår I guess.... 😕

Torsdag den 9/8 tänkte vi börja måla kring era ytterdörrar.

Märklig lapp att få i brevlådan då man kommer hem från jobbet och brevlådan var tom när man for iväg till jobbet. Som om jag inte skulle märka doften, nyansen på dörren eller fucking jävla maskeringstejpen. Jag har i alla år försvarat hantverkare av olika slag för jag har fan inte fattat den där stereotypen om att alla hantverkare är klåpare.

Long story short, aight... I get it now. xD

Semesterdag imorgon. Antingen det eller typ Batman-tendenser på jobbet. Efter 1,5år håller jag på vara lite trött att idka välgörenhet åt ett kommersiellt bolag. Ge mig jobb dårå ffs.

😄

Deportees live, as we speak.

http://www.wayoutwest.se/live

Läste något om att några hade blivit blåsta på Blocket-biljetter för Way out...

De får inte se Deportees 🙁 eller hur filmen slutarcry.gif

* * *

Fan vad den här dagen har gått fort 😮😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...