Pico Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 jag förstår inte vart bindestrecket kom ifrån. Såg en hel drös nånstans... vänta, ser ett gäng nu här nedanför --------------------- -- ---- -- -- -- ----
Frekvensspektrumanalysator Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Såg en hel drös nånstans... vänta, ser ett gäng nu här nedanför --------------------- -- ---- -- -- -- ---- Mah Lazer?
Zakyath Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 blö hoppas den här träningsvärken släpper till imorgon 😠
CHAE Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 jag förstår inte vart bindestrecket kom ifrån. Inte jag heller :oXD Seemed liek a good idea at the moment tho... 😕 Såg en hel drös nånstans... vänta, ser ett gäng nu här nedanför --------------------- -- ---- -- -- -- ---- XD Mah Lazer? Mah Dash Tror att han är ett instrument IRL... det hörs ju på hans namn.. joaCHIME(S)... 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 😄 ☺️ 😑 :erik:
CHAE Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Mah Chae... Det låter fan som något obskyrt 😱 Kanske en akffesort? Who knows, liksom 😮 Mah Chae - blend of längstah Eller...? 😕
CHAE Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt 😑 Too late... 😄 VA GÖ DU, GRAHN? 😮
Memphis Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Den där sausage fattener, korvpluggen som någon länkade en film med för någon dag sedan. Det finns numera en variant på den, om man tycker att den är för krånglig. http://www.youtube.com/watch?v=A2R937K_CyI Sepe! 😆 Antar att memphis inhandlar den här. http://forum.studio....56#entry1395656 xD Du känner mig Saddam. 🥰
Neosus Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Too late... 😄 VA GÖ DU, GRAHN? 😮 Jag håller på att raka bort huvet. Å sen uscha! DE blir gött! ...tror jag. 😕
CHAE Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Sepe! 😆 [...] Har inte sett de där klippen förrän nu och jag garvade som fän 😄😆 Jag håller på att raka bort huvet. Å sen uscha! [...] vilket av dem? 😕
Memphis Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 Har inte sett de där klippen förrän nu och jag garvade som fän 😄😆 xD
CHAE Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 (redigerat) jag vet inte 😕 😄😛😱😳😊 Oh shit... Redigerat 8 augusti 2012 av CHAE
Fidden Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 gav upp att försöka få till tempot på gamla carebears, spelade in på nytt istället. det där med att sitta och finpilla med en skitsak i timtals när man bara vill spela och sjunga, det är ju rena döden för inspirationen föfan. FÖFAN! 😠
slejnard Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenare! 😄 varit till stan å uppvaktat syrran i efterskott. 😑
slejnard Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 man kanske skulle ta sig en liten pizzaslice... 😕
slejnard Postat 8 augusti 2012 Postat 8 augusti 2012 gav upp att försöka få till tempot på gamla carebears, spelade in på nytt istället. det där med att sitta och finpilla med en skitsak i timtals när man bara vill spela och sjunga, det är ju rena döden för inspirationen föfan. FÖFAN! 😠 exakt helt rätt gjort.
CHAE Postat 9 augusti 2012 Postat 9 augusti 2012 Vart ska jag lägga en frågetråd som handlar om elektronikrengöring? 😠😕 Studiohårdvara? Analog inspelning?? Studiobygge??? WTF? Mvh Orolig mor
Recommended Posts