Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Jaså jaha.. Har bara för mig att vi hade en diskussionen gång och då sa någon (grahn?) att "annars så gör man som mickeh och har ingen stärk alls utan kör allt genom multi-effekten" Slut på det fira citatet

Multieffekt rakt in i pa:t. Fast det kräver sin monitorlyssning då. Just nu kör jag som micke, multieffekt rakt in i en marshalltopp (som jag glömt namnet på) och en laneylåda (som egentligen är för bas hahah......såatte...)

Men jag kör lite halvdistat på toppen. He fonka!

Och en massa ninjor på det! ☺️

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Multieffekt rakt in i pa:t. Fast det kräver sin monitorlyssning då. Just nu kör jag som micke, multieffekt rakt in i en marshalltopp (som jag glömt namnet på) och en laneylåda (som egentligen är för bas hahah......såatte...)

Men jag kör lite halvdistat på toppen. He fonka!

Och en massa ninjor på det! ☺️

Aaaa 'kej... Fränt av mig att nästan citera rätt och att det var du som sa det... High five:ar mig själv på den alltså ☺️

Sent igår satt jag och laborerade med den där Marshall-preampen; he fonka osså bra :)Förvånansvärt klar och stark clean-kanal 😮

Har inte provat att fronta den mot en cab men det kanske händer en vacker dag. I nuläget så blir den för för övning.

think.png

Just like that 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

SKulle va snygg som en gaddning.

"Self-five"?? 😳

Ja tusiken! Verkar vara en bra grej!

Mmm lite ball är den. Tror inte att den tillverkas längre. Såg ett exemplar på vend för ett halvår sedan typ. Hittade min DRP-1:a i en secondhand-butik för instrument/studiogear för en spottstyver 🙂

KAN DET FUCKING SLUTA REGNA!

VEM VARE??!! 😠

Regnet kanske bara är du som bölar? 😱

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

😄

Jag är inte bara Gud.. Jag är en VÄDER GUD OXÅ!!! 😆 :lol: 😄

...eller nej. 😱

Väder-Grahn

Nu blev jag fett sugen på att göra filmusik. utan att ha några idéer alls!

Låter precis som Zimmer 😆😛😉

Kör på tehn!!! 🙂

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skojjar bara om ni undra.. så att det inte blir nått tjaffs. 😛

Med den där hooligan-avataren så är det svårt att ta dig på allvar...någonsin 😏😛

Hur kunde detta henda? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...