Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Tja Nay 😄

Allt väl?

Tjo!

Jofan. Lite sur på DHL att de står att mitt paket var påväg ut ur tyskland igår kl. 11.

Sen dess har inget hänt 😠 Båten kanske har gått på grund. Men det borde ju varit i malmö igårkväll xD Ajah.

Själv då? ☺️

Postat

Typiskt att det alltid är de tüska leveranserna som strular ju 😏

Ptja, inte mycket. Vi hängde med goda vänner igår och jag lagade kroppskahkor.. så jäääälla lång tid det tog men totally worth it tho 😄

Läste ifatt och det tycks ju gått vilt till i längstah 😑 Nåja, nu är allt som vanligt igen verkar det som 🙂

Är det de där kontakterna du pratade om som du väntar på? 😕

Postat

Typiskt att det alltid är de tüska leveranserna som strular ju 😏

Ptja, inte mycket. Vi hängde med goda vänner igår och jag lagade kroppskahkor.. så jäääälla lång tid det tog men totally worth it tho 😄

Läste ifatt och det tycks ju gått vilt till i längstah 😑 Nåja, nu är allt som vanligt igen verkar det som 🙂

Är det de där kontakterna du pratade om som du väntar på? 😕

Tyskland är sämst. Ska aldrig handla där igen om det inte vore för att de verkar vara de enda som säljer neutrik kontakter 😠

Trävligt! 🙂 Jag har aldrig ätit kroppkakor, är det gott? Namnet på dem låter lite avstötande 😮

Postat

Mmm, segt att behöva vänta. Kul att du vart nöjd med pedalen i alla fall 🙂

Jo'rå, kroppskahkor är jävligt gött. Dessutom är mina one of a kind så... 😛

Med lingonsült och en liten, liten skvätt grädde 🥰

Sedan finns det en annan sorts kroppskahkor som man steker på. De är ofta lite mindre och smakar lite annorlunda 😑

Postat

mjo 😏 Pedalen är skitgrym! Min fejser ska komma med på posten från tysken också. såatte! 🙂

Jag får väl smaka kroppskakor nånda 😑

Postat

Så det vart en fejser i alla fall alltså! 😮 MXR:en va? 🥰

Postat

Så det vart en fejser i alla fall alltså! 😮 MXR:en va? 🥰

EHX:en 😊 Den är lite mer transparent och subtil än MXR:en som ä mer aggresiv fejs. EHX:en liknar mer script MXR:en i att den är inte lika in your f*cking face xD. men color switchen på EHX:en gör att man kan få ett mer vanligr MXR 90 ljud. och man käänner fär att Van halen-it up! 🙂

Nu äre Lunf! 😠

Postat

EHX:en 😊 Den är lite mer transparent och subtil än MXR:en som ä mer aggresiv fejs. EHX:en liknar mer script MXR:en i att den är inte lika in your f*cking face xD. men color switchen på EHX:en gör att man kan få ett mer vanligr MXR 90 ljud. och man käänner fär att Van halen-it up! 🙂

Nu äre Lunf! 😠

Ahaa, najs ju! 🙂

Alhaji Jeng är närmast sanslöst usel.

Har inte sett

😮

Om man skulle försöka va lite mindre arg idag?

😱

* * *

Jag instämmer med Nay och tänker lunfa strömming och popatismos 😠

HARE! 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.