Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Tja Nay 😄

Allt väl?

Tjo!

Jofan. Lite sur på DHL att de står att mitt paket var påväg ut ur tyskland igår kl. 11.

Sen dess har inget hänt 😠 Båten kanske har gått på grund. Men det borde ju varit i malmö igårkväll xD Ajah.

Själv då? ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Typiskt att det alltid är de tüska leveranserna som strular ju 😏

Ptja, inte mycket. Vi hängde med goda vänner igår och jag lagade kroppskahkor.. så jäääälla lång tid det tog men totally worth it tho 😄

Läste ifatt och det tycks ju gått vilt till i längstah 😑 Nåja, nu är allt som vanligt igen verkar det som 🙂

Är det de där kontakterna du pratade om som du väntar på? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Typiskt att det alltid är de tüska leveranserna som strular ju 😏

Ptja, inte mycket. Vi hängde med goda vänner igår och jag lagade kroppskahkor.. så jäääälla lång tid det tog men totally worth it tho 😄

Läste ifatt och det tycks ju gått vilt till i längstah 😑 Nåja, nu är allt som vanligt igen verkar det som 🙂

Är det de där kontakterna du pratade om som du väntar på? 😕

Tyskland är sämst. Ska aldrig handla där igen om det inte vore för att de verkar vara de enda som säljer neutrik kontakter 😠

Trävligt! 🙂 Jag har aldrig ätit kroppkakor, är det gott? Namnet på dem låter lite avstötande 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm, segt att behöva vänta. Kul att du vart nöjd med pedalen i alla fall 🙂

Jo'rå, kroppskahkor är jävligt gött. Dessutom är mina one of a kind så... 😛

Med lingonsült och en liten, liten skvätt grädde 🥰

Sedan finns det en annan sorts kroppskahkor som man steker på. De är ofta lite mindre och smakar lite annorlunda 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Så det vart en fejser i alla fall alltså! 😮 MXR:en va? 🥰

EHX:en 😊 Den är lite mer transparent och subtil än MXR:en som ä mer aggresiv fejs. EHX:en liknar mer script MXR:en i att den är inte lika in your f*cking face xD. men color switchen på EHX:en gör att man kan få ett mer vanligr MXR 90 ljud. och man käänner fär att Van halen-it up! 🙂

Nu äre Lunf! 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

EHX:en 😊 Den är lite mer transparent och subtil än MXR:en som ä mer aggresiv fejs. EHX:en liknar mer script MXR:en i att den är inte lika in your f*cking face xD. men color switchen på EHX:en gör att man kan få ett mer vanligr MXR 90 ljud. och man käänner fär att Van halen-it up! 🙂

Nu äre Lunf! 😠

Ahaa, najs ju! 🙂

Alhaji Jeng är närmast sanslöst usel.

Har inte sett

😮

Om man skulle försöka va lite mindre arg idag?

😱

* * *

Jag instämmer med Nay och tänker lunfa strömming och popatismos 😠

HARE! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...