Memphis Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 öhum 😕 Nay, det här är Gote. Gote, det här är Nay. Angenämnt!
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Nay, det här är Gote. Gote, det här är Nay. Angenämnt! Jahaja! 😮 Trevligt å råkas! ☺️
Micke H Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 OMG OMG OMG! Det känns typ som en hemmafest där man bjudit in vänner som inte träffat varandra. 😄
Linus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Micke H, jag måste säga att jag inte heller har riktigt koll på varken Nay eller Zakyath. Memphis, du får introducera oss också! (null)
Micke H Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 När Morris skriker är det kul att skrika tillbaka. En skriktävling med en katt. Nu börjar det nog verkligen slå slint. Micke H, jag måste säga att jag inte heller har riktigt koll på varken Nay eller Zakyath. Memphis, du får introducera oss också! (null) Memphan, fixar du detta? 😮
Memphis Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Micke H, jag måste säga att jag inte heller har riktigt koll på varken Nay eller Zakyath. Memphis, du får introducera oss också! (null) Jag vette fan heller. 😆 xD
Gote Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Hej Slej! Skönt att veta att allt är som det ska i Längsta! 😆
Micke H Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Morris går fram till Zorro. Stirrar på honom i ca 10 sekunder. Sen så tar han sakta fram tassen och puffar på Zorro. Noll reaktion. Sen så skriker Morris till och springer iväg som en tokig. Noll reaktion från Zorro. Jag tror vi har en överstimulerad och en understimulerad katt här.
Gote Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Morris går fram till Zorro. Stirrar på honom i ca 10 sekunder. Sen så tar han sakta fram tassen och puffar på Zorro. Noll reaktion. Sen så skriker Morris till och springer iväg som en tokig. Noll reaktion från Zorro. Jag tror vi har en överstimulerad och en understimulerad katt här. 🥰 Hur gamla är de?
Micke H Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 🥰 Hur gamla är de? Ca 6 och ett halvt år gamla. Jag säger ca för vi vet inte exakt när dom föddes. Sjukt fina iallafall. Om än ganska knasiga. xD
Memphis Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Sjukt fina iallafall. Om än ganska knasiga. xD De brås på dig alltså. Naaw. 🥰
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Inte mycket. I min ålder. 😱 Micke H, jag måste säga att jag inte heller har riktigt koll på varken Nay eller Zakyath. Memphis, du får introducera oss också! (null) Jag är ung å dum. Är nog det som är mest essentiellt! ☺️
Micke H Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 De brås på dig alltså. Naaw. 🥰 DU kan va sjukt fin! 🥰 Jag är ung å dum. Är nog det som är mest essentiellt! ☺️ Och att du har en signatur som ger mig huvudvärk. xD
Memphis Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 DU kan va sjukt fin! 🥰 Mäh! xD Didn´t see that coming. 😛
Gote Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Mä Ca 6 och ett halvt år gamla. Jag säger ca för vi vet inte exakt när dom föddes. Sjukt fina iallafall. Om än ganska knasiga. xD Inte den skarpaste hissen i julgranen? Vet precis hur det är. Vi har tre jyckar nu. Den lilla är knappt ett år...
Micke H Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Morris har fått tuppjuck. Han springer fram och tillbaka längs hallen och vardagsrummet som om någon satt eld på hans svans.
Recommended Posts