slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Blev en lyckad spelning! Rösten höll! 😄 Åsså fick jag hamburgare både före och efter giget. 😆 Jååå Steve Morse och Kansas har man lyssnat på i sina dar...längesen nu dock.
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 återgår till att skriva liggandes i soffan....därav ingen stor bokstav. 😑
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 banne mej vad kul! jåh! ska kolla i slutet av året hur många gigs ja gjort...inkl institutioner. bör va ett 50-tal ca.
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 måste ha flera olika repertoarer beroende vem jag spelar för. men kul äre!
Memphis Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Shit, det e en del Slejj! Sköjj! 😄 Värsta veteranen.
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Har inte mixat nåt på en månad. Fan vad jag måste bli klar med bygget snart.. blir helt jävla vansinnig.
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 började spela självtrubadur för kanske bara 4 år sen men modet å rösten har nog ta mig tusan blitt bättre åxå. Shit, det e en del Slejj! Sköjj! 😄 Värsta veteranen.
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Har inte mixat nåt på en månad. Fan vad jag måste bli klar med bygget snart.. blir helt jävla vansinnig. du får ta in nån...typ arga snickaren? då går bygget undan. 😄
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 du får ta in nån...typ arga snickaren? då går bygget undan. 😄 han skulle nog bli rätt arg när han ser mina små "improvisationer". haha
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 jag har ju aldrig byggt nåt förut. kanske därför det snart har tagit en månad att göra nåt som en hederlig snickare hade slängt upp på två dagar.
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 jep, han är riktigt duktig. de grejen han lagt upp här på hemsidan är bara låtskisser han gjort hemma. han skickade en låt han spelat in med sitt band förut, och jag blev helt chockad över hur bra och proffsigt allt var, allt från framförande till produktion 😄 Sedär! Inte lyssnat på nått. Vet bara att hans inlägg ser litta suspekta ut ibland. Har inte mixat nåt på en månad. Fan vad jag måste bli klar med bygget snart.. blir helt jävla vansinnig. Vart nånstans ligger nya studion?
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Men bra, det blir det fan!! jag blir mer och mer nöjd 😄 Vart nånstans ligger nya studion? Norrköping 😄 Redigerat 7 augusti 2012 av Frekvensspektrumanalysator
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Men bra, det blir det fan!! jag blir mer och mer nöjd 😄 Norrköping 😄 Ball! Du får posta resultat sen 😎
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Men bra, det blir det fan!! jag blir mer och mer nöjd 😄 Norrköping 😄 Coolt! 😎 Jag har vart på OK å COOP i Norrköping i sommar när vi var på Kolmården. 😎 ...kanske finns flera. 😕
Zakyath Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Sedär! Inte lyssnat på nått. Vet bara att hans inlägg ser litta suspekta ut ibland. det är främst pga hans dyslexi 😛
Frekvensspektrumanalysator Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Ball! Du får posta resultat sen 😎 Yeah!
Fidden Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 satt i en timma och försökte få till tempot så att metronomen stämde, men sen kom jag på att låten visst var inspelad utan bestämt tempo och därmed varierar i takt med min bristfälliga taktkänsla 😏 Blir svårt att spela in gitarrspår och trummor på det xD
Fidden Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 tempot varierar i takt med min bristfälliga taktkänsla sådär uttryckte jag mig inte med flit, men märkligt blev det.
Recommended Posts