Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Ok jag kommer Aldrig mer skriva på detta forum. Och kommer även att avregistrera mig för jag har fått nog. Men vi är musiker allihopa och man är inte på något sätt anonym här, så stå för allt skit ni kräkt ut över mig Genom åren när vi springer på varandra irl på något musik event runt om i sverige.

Det kan bli en kul diskussion. 🙂

Tack för denna tiden.

Menn varför blir du så impopulär hela tiden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

God afton, Nilsson!

EDIT: Råkade skriva frågetecken istället för utropstecken, det såg konstigt ut.

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

God afton, Nilsson!

EDIT: Råkade skriva frågetecken istället för utropstecken, det såg konstigt ut.

Goafton själv! Måste kolla vad ni käftar om ibland... Sitter och är själgod, tycker jag får till Johnny Steam bättre o bättre. Märkligt olika delar sammanfogade till en göttigt manglande enhet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett par JBL på jobbet för musiklyssning i musikrummet/talkback från kontrollrummet. Funderar på att ersätta dem med något enklare och bära in JBL-lådorna i kontrollrummet som komplement.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett par JBL på jobbet för musiklyssning i musikrummet/talkback från kontrollrummet. Funderar på att ersätta dem med något enklare och bära in JBL-lådorna i kontrollrummet som komplement.

Jag tog väck min gamla Luxman, satte dit 90-tals Technicsen igen. Luxman var lite knepig då den hade bara en aux in, jag kunde inte få subbebn att låta på cd-spelaren och mixen. Sätter nog ut Luxmannen på Blocket.

Link to comment
Dela på andra sajter

"You can check out any time you lika,

but you can never leave...

Han bara tror att han Aldrig mer ska skriva här.

joo han kanske kommer tillbaka någon dag. men jag tror inte att sadam kan förvänta sig ett svar på den frågan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är han bra?

jep, han är riktigt duktig. de grejen han lagt upp här på hemsidan är bara låtskisser han gjort hemma. han skickade en låt han spelat in med sitt band förut, och jag blev helt chockad över hur bra och proffsigt allt var, allt från framförande till produktion 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...