Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ok jag kommer Aldrig mer skriva på detta forum. Och kommer även att avregistrera mig för jag har fått nog. Men vi är musiker allihopa och man är inte på något sätt anonym här, så stå för allt skit ni kräkt ut över mig Genom åren när vi springer på varandra irl på något musik event runt om i sverige.

Det kan bli en kul diskussion. 🙂

Tack för denna tiden.

Menn varför blir du så impopulär hela tiden?

Annons
Postat

Jupp! 😄 Första låten Blue Ocean är sjukt nice.

Den var en sån gränsfallslåt som lika gärna hade kunnat suga apballe men så var den bra istället dårå. :pPPpPPpPppppp
Postat

Pico lyssnade på mitt låttips, förväntade sig METÖÖÖÖÖL...och så tyckte han det var rätt bra. :pPPpPPppppPPPPpp

Postat (redigerat)

God afton, Nilsson!

EDIT: Råkade skriva frågetecken istället för utropstecken, det såg konstigt ut.

Redigerat av Linus
Postat

God afton, Nilsson!

EDIT: Råkade skriva frågetecken istället för utropstecken, det såg konstigt ut.

Goafton själv! Måste kolla vad ni käftar om ibland... Sitter och är själgod, tycker jag får till Johnny Steam bättre o bättre. Märkligt olika delar sammanfogade till en göttigt manglande enhet!

Postat

Har ett par JBL på jobbet för musiklyssning i musikrummet/talkback från kontrollrummet. Funderar på att ersätta dem med något enklare och bära in JBL-lådorna i kontrollrummet som komplement.

Postat

Ser på Allsång at Skansen med ljudet av, och lyssnar på min egen mix.

Nu ser det ut att vara Soundtrack of aur lajv, tur ljudet är av

Det är visst Tony Iommi på SGn. Men han har blivit högerhänt?

Postat

Vi käftar över att vi pratar grejer som är on topic resp. off topic.

Postat

SG är djävligt mycket rocknroll elgitarr de!

Vi käftar över att vi pratar grejer som är on topic resp. off topic.

Hör livet till... men det kan bli väl mycket som de sa i Hedebyborna.

Postat

Har ett par JBL på jobbet för musiklyssning i musikrummet/talkback från kontrollrummet. Funderar på att ersätta dem med något enklare och bära in JBL-lådorna i kontrollrummet som komplement.

Jag tog väck min gamla Luxman, satte dit 90-tals Technicsen igen. Luxman var lite knepig då den hade bara en aux in, jag kunde inte få subbebn att låta på cd-spelaren och mixen. Sätter nog ut Luxmannen på Blocket.

Postat

jag tror henber redan är borta

"You can check out any time you lika,

but you can never leave...

Han bara tror att han Aldrig mer ska skriva här.

Postat

Ser på Allsång at Skansen med ljudet av, och lyssnar på min egen mix.

Nu ser det ut att vara Soundtrack of aur lajv, tur ljudet är av

Det är visst Tony Iommi på SGn. Men han har blivit högerhänt?

TSOOL ä bja 😑
Postat

Jag smög på ljudet. De öste på fint ändå. Bra att de gillas av så många fast de inte är utvalda pga sina utseenden. De ser ju ut som folk gör.

Postat

"You can check out any time you lika,

but you can never leave...

Han bara tror att han Aldrig mer ska skriva här.

joo han kanske kommer tillbaka någon dag. men jag tror inte att sadam kan förvänta sig ett svar på den frågan!

Postat

för övrigt tror jag att jag ska be hemmpe mixa nästa låt jag gör klart så det blir vettigt 😲 vore kul att få en låt som låter bra från början till slut, inga konstigheter 🙂

Postat

för övrigt tror jag att jag ska be hemmpe mixa nästa låt jag gör klart så det blir vettigt 😲 vore kul att få en låt som låter bra från början till slut, inga konstigheter 🙂

Det sitter i lite mer än mixen å va?

Postat

Är han bra?

Postat

Är han bra?

jep, han är riktigt duktig. de grejen han lagt upp här på hemsidan är bara låtskisser han gjort hemma. han skickade en låt han spelat in med sitt band förut, och jag blev helt chockad över hur bra och proffsigt allt var, allt från framförande till produktion 😄

Postat

Frossar vattenmelon. Och provar en ny EQ-plugg.

Postat

Frossar vattenmelon. Och provar en ny EQ-plugg.

Blir nyfiken här. Exakt hur applicerar du EQ´n på vattenmelonen?

Postat

Hängmatta-kurva såklart. Börjar att käka lite i mitten och gröper ut mer och mer.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.