Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Jag blir smått förbannad. Minns när jag gick med min nylonstängade vid nio års ålder mellan hemmet och hembygdsgården, säkert närmare 4 km än 3. vad är du ute efter.
Det var inte meningen att göra någon förbannad.

Jag besöker visserligen inte Längsta så ofta, men när Pazo skrev om "längsta-gängets" musik blev jag nyfiken. Jag hör sällan musiken som folk här gör (bortsett från Fidden och Micke), jag tycker vi mest babblar om annat. 😊

Så när jag läste Pazos kommentar om Grahns musik blev jag glad. Jag har knappt hört honom spela. Därifrån utgick min lustighet om att du - och även alla andra i tråden - skulle göra musik också. Det var inte riktat som något personangrepp, vilket jag ser att det kunde läsas som. Jag ber om ursäkt. 😑

Linus störs uppenbarligen av att jag pga av min nervsjukdom inte är lika fingerfärdig som han. Kan däremot försäkra att jag gör mitt bästa musisera så gott jag kan, med de förutsättningar jag har.
Jag kände faktiskt inte till det. Jag ber återigen och uppriktigt om ursäkt. Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte meningen att göra någon förbannad.

Jag besöker visserligen inte Längsta så ofta, men när Pazo skrev om "längsta-gängets" musik blev jag nyfiken. Jag hör sällan musiken som folk här gör (bortsett från Fidden och Micke), jag tycker vi mest babblar om annat. 😊

Så när jag läste Pazos kommentar om Grahns musik blev jag glad. Jag har knappt hört honom spela. Därifrån utgick min lustighet om att du - och även alla andra i tråden - skulle göra musik också. Det var inte riktat som något personangrepp, vilket jag ser att det kunde läsas som. Jag ber om ursäkt. 😑

Jag kände faktiskt inte till det. Jag ber återigen och uppriktigt om ursäkt.

Det är väl ok linus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Osså lite Steve Morse - Southern Steel på det dårå.

Det har fan inte varit mycket variation på musiken det senaste, hör på Skream - Out of the box flera varv per dag och Steve Morse - Southern Steel minst ett varv varje dag. xD

Nu testar jag lite av mjukvarustärkarna ni länkade till igår men det får man ju inte säga i den här tråden för då blir ju pazo arg.

Kan du inte helt enkelt bara gå in på hans rum och pissa i sängen istället för att kasta bränsle på den där gamla längsta-elden? 😆
Link to comment
Dela på andra sajter

Osså lite Steve Morse - Southern Steel på det dårå.

Det har fan inte varit mycket variation på musiken det senaste, hör på Skream - Out of the box flera varv per dag och Steve Morse - Southern Steel minst ett varv varje dag. xD

Finns han på Spottan?

*nyfiken*

Link to comment
Dela på andra sajter

Osså lite Steve Morse - Southern Steel på det dårå.

Det har fan inte varit mycket variation på musiken det senaste, hör på Skream - Out of the box flera varv per dag och Steve Morse - Southern Steel minst ett varv varje dag. xD

Du som gillar Steve Morse - jag köpte Flying Colors nya skiva för ett tag sen där han är med, och jag tycker den är riktigt bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

nu ska jag försöka hitta carebearsfilerna på en gammal backup, försöka få igång det i macen (inspelat på pc) och sedan se hur det skulle funka med ett par simpla gitarrsträngar istället för pianot. Kanske någon bas också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pico, locka hit Gote nu!

Har väl 3-4 telefonnummer till pöjken men alla är gamla avdankade "mitt förra jobb"-nummer. Iofs vet jag vart hans hus bor, han själv är ju så satans hemlig men hans fru not so much. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag kommer Aldrig mer skriva på detta forum. Och kommer även att avregistrera mig för jag har fått nog. Men vi är musiker allihopa och man är inte på något sätt anonym här, så stå för allt skit ni kräkt ut över mig Genom åren när vi springer på varandra irl på något musik event runt om i sverige.

Det kan bli en kul diskussion. 🙂

Tack för denna tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok jag kommer Aldrig mer skriva på detta forum. Och kommer även att avregistrera mig för jag har fått nog. Men vi är musiker allihopa och man är inte på något sätt anonym här, så stå för allt skit ni kräkt ut över mig Genom åren när vi springer på varandra irl på något musik event runt om i sverige.

Det kan bli en kul diskussion. 🙂

Tack för denna tiden.

Så kan vi vara övertygade om att vi får stryk irl... Så det säger en hel del om dig!
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...