Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Och vänta bara det är bara en tidsfråga innan han bråkar med någon av er andra.

Henber! Nu jävlar lägger du ner!

I helvete heller jag är trött på ert svineri mot mig. Och ni bara blundar för vad sadam håller på med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Wisdom of well, kom gärna med något

Alright, dina åsikter är käpprätt åt helvete, på alla möjliga jävla plan. True story, sad but true. True DAT ® Datti-datti-dutt. Och nej, det där är inget personangrepp. Du är säkert en tokfin person och jag ogillar inte dig, jag bara avskyr dina åsikter men det är ju förbannat kul att vi lever och bor i Sverige där vi får ha dem. Woohooo!
  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Alright, dina åsikter är käpprätt åt helvete, på alla möjliga jävla plan. True story, sad but true. True DAT ® Datti-datti-dutt. Och nej, det där är inget personangrepp. Du är säkert en tokfin person och jag ogillar inte dig, jag bara avskyr dina åsikter men det är ju förbannat kul att vi lever och bor i Sverige där vi får ha dem. Woohooo!

Vilka åsikter?

Hata??

JAG ÄR FÖRBANNAD!!

Och?

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej okej chilla gubbar.

@henber: Jag känner inte dig, vet inte vad du tidigare gjort och och jag beskyddar heller inte Saddam på något sätt men jag gillar inte hur du uppför dig här. Chilla eller hitta på nått annat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej okej chilla gubbar.

@henber: Jag känner inte dig, vet inte vad du tidigare gjort och och jag beskyddar heller inte Saddam på något sätt men jag gillar inte hur du uppför dig här. Chilla eller hitta på nått annat.

Jag respekterar dig till hundra procent, och kommer hålla mig borta härifrån om du så vill. Men jag tar inte det skitet från neosus och overkill och saddam det är inte klokt att dom beter sig så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag respekterar dig till hundra procent, och kommer hålla mig borta härifrån om du så vill. Men jag tar inte det skitet från neosus och overkill och saddam det är inte klokt att dom beter sig så.

Det är inte klokt att DU håller på.

Lägg ner för i helvete!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...