Zakyath Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 lycka till! du får ett plus på kinden... "Den 15 april 1940[22], arresterades Stravinskij av Bostonpolisen för att han använt ett ackord som innehöll en stor septima i ett arrangemang av USA:s nationalsång, The Star-Spangled Banner, och därmed brutit mot en federal lag som förbjöd omharmonisering av nationalsången.[23]" 😄
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 se där 😄 ska ta mig en ordentlig klunk cocciliana! 😄
Neosus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 vill åxå plussas. 🙁 ska spela om drygt en timme å har hosta. får se hur det går. 😎 pluss pluss 🥰
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 MIt prdalbord börjar bli lite fullt nu. Har plats till typ 2-3 pedaler till. 😊
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 hur många har du? 5 🙂 + power supply. 🙂 eller okej, jag har plats med fler om jag knökar ihop dem 🙂 2
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 coolt 😎 ...men bara 2 fötter. 😳 ALLA SKA PÅ Å AV SAMTIDIGT! 😄
Neosus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 coolt 😎 ...men bara 2 fötter. 😳 ALLA SKA PÅ Å AV SAMTIDIGT! 😄 😆😄 Men han har ju händerna och huvet oxå så DE e inga problem ☺️
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 coolt 😎 ...men bara 2 fötter. 😳 ALLA SKA PÅ Å AV SAMTIDIGT! 😄 Jag är en mycket erfaren steppdansare 😎 1
slejnard Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 😆😄 Men han har ju händerna och huvet oxå så DE e inga problem ☺️ OKEJ TÄNKTE INTE PÅ DE. caps 😑 1
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Ja och det är han alla gånger värd eftersom han vågar ifrågasätta ditt psykotiska beteende. Du bråkar tom med dom som jobbar på willys när du är och handlar. För dina anhörigas skull och framför allt för din egen skull så sök hjälp, innan det går så långt så att din ilska och paranoida tänkande skadar någon eller dig själv. Ingen som har något att säja om detta?
Pico Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Ingen som har något att säja om detta? Trodde du hade anmält det där och tänkte det räcker. Kanske jag rörde ihop inläggen.
Overkill Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Overkill. Lyssnar på real estate, som du rekommenderade. Vad betyder dom för dej? Betyder inget särskilt men lyssnar en del på dom och tycker dom är riktigt bra. Lyssnade senast på dom på tåget hem idag.
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Trodde du hade anmält det där och tänkte det räcker. Kanske jag rörde ihop inläggen. Jo, du har rätt. Hade väl hoppats på lite back up.
Memphis Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Ingen som har något att säja om detta? Orkar inte blanda mig i sånt. Slutar aldrig i något gott.Vill inte ha sånt här i tråden heller. Redigerat 7 augusti 2012 av Memphis 2
Overkill Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Jo, du har rätt. Hade väl hoppats på lite back up. Det är ingen idé. Du inser väl själv att det är svårt att ta meningar som "vart får du allt ifrån?" seriöst när det kommer från en person som upprepade gånger på forumet skrivit saker som man undrar vart dom kommer ifrån.
Pico Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) weeewooooweeeewoooooweeeewoooo låter brandbilen. Redigerat 7 augusti 2012 av Pico
Neosus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 weeewooooweeeewoooooweeeewoooo låter brandbilen. De va då en konstig brandbil 😛
Pico Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 De va då en konstig brandbil 😛 Du kan va en konstig brandbil... I TRÄ!
ironman Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Det är ingen idé. Du inser väl själv att det är svårt att ta meningar som "vart får du allt ifrån?" seriöst när det kommer från en person som upprepade gånger på forumet skrivit saker som man undrar vart dom kommer ifrån. Ge gärna ett exempel, märkligt att ni alltid skall skydda sadamjr trots att han alltid beter sig som ett ****. Är det för att han är ... Ta det lite lugnt så blir allt bättre. Personangrepp gör knappast saken bättre. /Hellpig Du kan va en konstig brandbil... I TRÄ! Wisdom of well, kom gärna med något Redigerat 15 augusti 2012 av Hellpig Tvätta munnen med tvål
Neosus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Ge gärna ett exempel, märkligt att ni alltid skall skydda sadamjr trots att han alltid beter sig som ett svin. Är det för att han är sjuk, så att ni tycker synd om han? Wisdom of well, kom gärna med något Henber! Nu jävlar lägger du ner! Redigerat 7 augusti 2012 av Neosus 1
Recommended Posts