Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Detta tar jag vid mej av, eftersom jag har en sjukdom som krånglar till mitt musikskapande. Är det så svårt att förstå?

Linus borde väl antagligen svara för sig själv, men jag skriver ändå det här: tror du på fullaste allvar att Linus var ute efter att på något vis jävlas med dig så har du värre problem än nervsjukdomar.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus borde väl antagligen svara för sig själv, men jag skriver ändå det här: tror du på fullaste allvar att Linus var ute efter att på något vis jävlas med dig så har du värre problem än nervsjukdomar.

Det handlar inte nödvändigtvis om att han är ute efter mej, mer om att han är oförskämd. Resten av ditt inlägg visar att du inte alls förstår vad min sjukdom går ut på. Vilket är alltså det allvarligare problemet jag har än min nervsjukdom?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Det handlar inte nödvändigtvis om att han är ute efter mej, mer om att han är oförskämd. Resten av ditt inlägg visar att du inte alls förstår vad min sjukdom går ut på. Vilket är alltså det allvarligare problemet jag har än min nervsjukdom?

Det gör mig ganska perplex att du, som typ hela tiden drar till med sarkastiska, ibland ganska sårande, inlägg själv tar så illa upp av ett oskyldigt skämt.

Förresten var det du som drog upp din nervsjukdom. Inte jag, inte Linus.

  • Gilla 4
Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör mig ganska perplex att du, som typ hela tiden drar till med sarkastiska, ibland ganska sårande, inlägg själv tar så illa upp av ett oskyldigt skämt.

Förresten var det du som drog upp din nervsjukdom. Inte jag, inte Linus.

Jag har aldrig dragit upp min sjukdom. Bara svarat på frågor.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus störs uppenbarligen av att jag pga av min nervsjukdom inte är lika fingerfärdig som han. Kan däremot försäkra att jag gör mitt bästa musisera så gott jag kan, med de förutsättningar jag har.

Jag har aldrig dragit upp min sjukdom. Bara svarat på frågor.

Ja, vi kan se det.

  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör mig ganska perplex att du, som typ hela tiden drar till med sarkastiska, ibland ganska sårande, inlägg själv tar så illa upp av ett oskyldigt skämt.

Förresten var det du som drog upp din nervsjukdom. Inte jag, inte Linus.

Men vilket är mitt allvarligare problem, alltså allvarligare än min nervsjukdom?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har sällan tyckt synd om mej själv. Det är mer din gren. Vad är du ute efter egentligen?

Jag reagerade på att du bad någon dra åt helvete pga ett oskyldigt skämt när du själv är mästare på dräpande kommentarer.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Lugna ner er nu!

Jag retar bara upp mig lite på Pazo som tror sig veta allt om folk han inte träffat.

Löjligt!

Håller fullständigt med om att det var ett jäkla märkligt inlägg. Alla vill inte bli världskända. Jag tycker du är förbannat grym och det är väl fullständigt upp till dig vad du väljer att göra av din talang.

  • Gilla 3
Link to comment
Dela på andra sajter

Linus frågade, musicerar du oxå, och han gjorde det på ett provokativt sätt som gjorde mej sur, vilket han kan förneka om han vill. Jo, jag gör mitt bästa för att musicera. Det funkar dock inte så bra pga en nervsjukdom jag har. Detta ställer micke h som en anledning att angripa mej. Han får dessutom ett antal like på köpet. Så kan det gå.

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Åh, musicerar du också? 😉

Så åt helvete med dej.

Det gör mig ganska perplex att du, som typ hela tiden drar till med sarkastiska, ibland ganska sårande, inlägg själv tar så illa upp av ett oskyldigt skämt.

Kan ha nåt med det här att görahttps://www.studio.se/index.php/topic/94703-varfor-alla-dessa-smileyssmilfinkar/page__hl__smilfinkar__fromsearch__1

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...