CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 H77 går till charmoffensiv. Nåja, ännu en anledning att inte ställa upp. Va nu'rå?
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Va nu'rå? Glöm det förresten, Sadam. * * * Jag venne men jag tycker att det fokuseras för mycket på just tävlingsmomentet. Känns lite trist... Tanken är väl at det ska vara en kul grej, liksom men det överskuggas av att det tävlas hit och dit.
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Glöm det förresten, Sadam. * * * Jag venne men jag tycker att det fokuseras för mycket på just tävlingsmomentet. Känns lite trist... Tanken är väl at det ska vara en kul grej, liksom men det överskuggas av att det tävlas hit och dit. Om det inte blir tävling blir det ingen festival. Men att det där fanskapet ska infektera detta oxå.
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Om jag skriver att sommaren är ett skithål så kan inte sommaren anmäla mig till intendenterna. Det är bra. Det är inget större fel på den här sommarn. Lite väl fuktig kanske, men alldeles lagom varm.
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Om det inte blir tävling blir det ingen festival. Men att det där fanskapet ska infektera detta oxå. Jaså jaha... Så kanske det är. Jag tänkte mest att tävlingsmomentet, för mig, gärna får utebli. Festival blir det ju i vilket fall som helst imo. Eller iofs...event/happening än festival så..ptja, då mejkar mitt resonemang ingen sens alls... såattttäääääh... I rest my case... En annan grej som är lurig är att man aboslut inte kan ha teman som redan varit uppe. Det är ju (förhoppningsvis) med andra medlemmar den här gången än förra och då spelar det ju ingen roll om (ex) dansbandstema redan varit uppe. Redigerat 7 augusti 2012 av CHAE
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Det är inget större fel på den här sommarn. Lite väl fuktig kanske, men alldeles lagom varm. Instämmer. Hade gärna fått vara lite varmare, lite längre för mig 🙂
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 posten har fan börjat skärpa sig och tagit tummen ur röven. Det gillas!
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) posten har fan börjat skärpa sig och tagit tummen ur röven. Det gillas! 🙂 Är djupt imponerad av dem 😑 Edith: fan vad ni får posten tidigt då... 😏 Redigerat 7 augusti 2012 av CHAE
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Jag gillar den här låten. Vad är det för ackord ni som vet? bara att kolla greppbrädan. http://www.youtube.com/watch?v=cUa-zUQaDU8&feature=related
Neosus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 MEN PAZO FÖR HELVETTE kan ju dra långt åt helvette jävla alkoholist!! 😆
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 MEN PAZO FÖR HELVETTE kan ju dra långt åt helvette jävla alkoholist!! 😆 Men vad säjer du om ackorden?
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Jag gillar den här låten. Vad är det för ackord ni som vet? bara att kolla greppbrädan. http://www.youtube.com/watch?v=cUa-zUQaDU8&feature=related C och G ser jag... sedan gick det åt helvete. Har f ö inget ljud på. Troligtvis pga att jag blir alldeles hypnotiserad av hans hår eftersom att det ser ut som en hjälm 😳 Det är nästan läskigt..och det gör mig förbannad 😠 Redigerat 7 augusti 2012 av CHAE
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Fyfan, vilken skillnad compressorn verkligen gjorde. Jisses vad det lät bra med ibanez stratan! 🥰
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 C och G ser jag... sedan gick det åt helvete. Har f ö inget ljud på. Troligtvis pga att jag blir alldeles hypnotiserad av hans hår eftersom att det ser ut som en hjälm 😳 Det är nästan läskigt..och det gör mig förbannad 😠 Du får lyssna när du kommer hem. Du borde känna till glenn campbell, beach boys-tönt som du är.
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 compressor före eller efter Wah:n, De e frågan 😑 Jag hade satt den före wah-wah:n 😑 Fyfan, vilken skillnad compressorn verkligen gjorde. Jisses vad det lät bra med ibanez stratan! 🥰 Told you so 🙂
Neosus Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 I låten för fan. Dom där ackorden tar ni ju ut själva... 😛 Är Pazo en kändis förresten?
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Dom där ackorden tar ni ju ut själva... 😛 Är Pazo en kändis förresten? Bara utanför längstah 😑
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Undrar om chae verkligen inte känner till namn som glenn campbell och jimmy webb. Shame on him isåfall. Är säker på att nay och zak vet vilka dom är. Undrar när pazo går opp?
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Dom där ackorden tar ni ju ut själva... 😛 Nä, inte jag. Tänkte plocka hem guran från svågern och vill gärna ha nåt att börja med. Så vilka är dom?
CHAE Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 (redigerat) Undrar om chae verkligen inte känner till namn som glenn campbell och jimmy webb. Shame on him isåfall. Är säker på att nay och zak vet vilka dom är. Undrar när pazo går opp? wtf? Glenkan lirade med the Beach Boys ett tag när Wilson hoppade av turnén där i mitten av 60-talet 🙂 mvh /också go gubbe Redigerat 7 augusti 2012 av CHAE
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Undrar om chae verkligen inte känner till namn som glenn campbell och jimmy webb. Shame on him isåfall. Är säker på att nay och zak vet vilka dom är. Undrar när pazo går opp? Jag känner igen namnen, och vissa låtar när jag kollade på tuben. Men jag hade inte kunnat peka ut dem och placera dem alls. 😑
SadamJR Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Jag känner igen namnen, och vissa låtar när jag kollade på tuben. Men jag hade inte kunnat peka ut dem och placera dem alls. 😑 Men du är på god väg. Dom ska man känna till.
Naymari Postat 7 augusti 2012 Postat 7 augusti 2012 Jag hade satt den före wah-wah:n 😑 Told you so 🙂 🙂 1
Recommended Posts