Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Va nu'rå?

Glöm det förresten, Sadam.

* * *

Jag venne men jag tycker att det fokuseras för mycket på just tävlingsmomentet. Känns lite trist... Tanken är väl at det ska vara en kul grej, liksom men det överskuggas av att det tävlas hit och dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Glöm det förresten, Sadam.

* * *

Jag venne men jag tycker att det fokuseras för mycket på just tävlingsmomentet. Känns lite trist... Tanken är väl at det ska vara en kul grej, liksom men det överskuggas av att det tävlas hit och dit.

Om det inte blir tävling blir det ingen festival. Men att det där fanskapet ska infektera detta oxå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det inte blir tävling blir det ingen festival. Men att det där fanskapet ska infektera detta oxå.

Jaså jaha... Så kanske det är. Jag tänkte mest att tävlingsmomentet, för mig, gärna får utebli. Festival blir det ju i vilket fall som helst imo. Eller iofs...event/happening än festival så..ptja, då mejkar mitt resonemang ingen sens alls... såattttäääääh... I rest my case...

En annan grej som är lurig är att man aboslut inte kan ha teman som redan varit uppe. Det är ju (förhoppningsvis) med andra medlemmar den här gången än förra och då spelar det ju ingen roll om (ex) dansbandstema redan varit uppe.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inget större fel på den här sommarn. Lite väl fuktig kanske, men alldeles lagom varm.

Instämmer. Hade gärna fått vara lite varmare, lite längre för mig 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

posten har fan börjat skärpa sig och tagit tummen ur röven. Det gillas!

🙂

Är djupt imponerad av dem 😑

Edith: fan vad ni får posten tidigt då... 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar den här låten. Vad är det för ackord ni som vet? bara att kolla greppbrädan.

http://www.youtube.com/watch?v=cUa-zUQaDU8&feature=related

C och G ser jag... sedan gick det åt helvete. Har f ö inget ljud på. Troligtvis pga att jag blir alldeles hypnotiserad av hans hår eftersom att det ser ut som en hjälm 😳 Det är nästan läskigt..och det gör mig förbannad 😠

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

C och G ser jag... sedan gick det åt helvete. Har f ö inget ljud på. Troligtvis pga att jag blir alldeles hypnotiserad av hans hår eftersom att det ser ut som en hjälm 😳 Det är nästan läskigt..och det gör mig förbannad 😠

Du får lyssna när du kommer hem. Du borde känna till glenn campbell, beach boys-tönt som du är.

Link to comment
Dela på andra sajter

compressor före eller efter Wah:n, De e frågan 😑

Jag hade satt den före wah-wah:n 😑

Fyfan, vilken skillnad compressorn verkligen gjorde. Jisses vad det lät bra med ibanez stratan! 🥰

Told you so 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om chae verkligen inte känner till namn som glenn campbell och jimmy webb. Shame on him isåfall. Är säker på att nay och zak vet vilka dom är. Undrar när pazo går opp?

wtf?

Glenkan lirade med the Beach Boys ett tag när Wilson hoppade av turnén där i mitten av 60-talet 🙂

mvh

/också go gubbe

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om chae verkligen inte känner till namn som glenn campbell och jimmy webb. Shame on him isåfall. Är säker på att nay och zak vet vilka dom är. Undrar när pazo går opp?

Jag känner igen namnen, och vissa låtar när jag kollade på tuben. Men jag hade inte kunnat peka ut dem och placera dem alls. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...