Zakyath Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 vad tror ni? osäker på vilken sista rad jag ska använda... I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But this twisted visage is my face eller I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But I've worn this twisted visage for far too long båda funkar typ lika bra i låten så...
CHAE Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Morrn längstah! 😄 @Memphy: Gött med Way out west ju. Och med bruden...hähä, se där, se där! 😉☺️🙂
Naymari Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 vad tror ni? osäker på vilken sista rad jag ska använda... I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But this twisted visage is my face eller I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But I've worn this twisted visage for far too long båda funkar typ lika bra i låten så... Den undre är ju den som "ser bäst ut"
klasho Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 vad tror ni? osäker på vilken sista rad jag ska använda... I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But this twisted visage is my face eller I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But I've worn this twisted visage for far too long båda funkar typ lika bra i låten så... Nummer 2 😱
SadamJR Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 vad tror ni? osäker på vilken sista rad jag ska använda... I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But this twisted visage is my face eller I wish you knew who I was Before I had this rustle to my voice I’d like to say this mask comes off But I've worn this twisted visage for far too long båda funkar typ lika bra i låten så... Ettan, med en liten ändring om man får va så fräck. But this twisted visage has become my face
Naymari Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Spola fram till 42:20 Shit vilket Solo! 😮 Om ni inte har lust att se hela då ofc xD
Micke H Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Usch, jag borde ha låtit den stå i kylen ett tag innan jag öppnade den första. xD
CHAE Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Fan vad jag aldrig kan hålla PM korta... 😳😱😊 Mvh Skriver-gärna-en-halv-roman-i-PM-CHAE
Naymari Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Bläääääää. Måste beställa från Thomann. 🙁 Vill inte. Allt kommer vara sönder när jag får det. 😏
Naymari Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Fan vad jag aldrig kan hålla PM korta... 😳😱😊 Mvh Skriver-gärna-en-halv-roman-i-PM-CHAE Det är lungt 😛 Mina är inte så jättekorta heller ☺️
Naymari Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Hade tydligen varit jordbävning inatt. Det hade jag missat helt! 😕😱
Zakyath Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Den undre är ju den som "ser bäst ut" Nummer 2 😱 Ettan, med en liten ändring om man får va så fräck. But this twisted visage has become my face tack för input, är fortfarande lite tveksam.. din idé var bra sadam 🙂 ska testa spela in alla (nu tre varianter) och se vad som händer
Neosus Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Ska nog banne mej köpa en sånhär snart! Det där med telecaster får vänta sålänge.. 😊 Epiphone Les Paul Traditional PRO Är jag puckad i huvet om jag köper en sån? Osett? 😕
Micke H Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Ska nog banne mej köpa en sånhär snart! Det där med telecaster får vänta sålänge.. 😊 Epiphone Les Paul Traditional PRO Är jag puckad i huvet om jag köper en sån? Osett? 😕 Du är bara puckad om du inte ger den till mig. 🥰
CHAE Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Ska nog banne mej köpa en sånhär snart! Det där med telecaster får vänta sålänge.. 😊 Epiphone Les Paul Traditional PRO Är jag puckad i huvet om jag köper en sån? Osett? 😕 Japp det är du 😛 Framförallt om du köper den ospelad också 😮 Du måst' juh som provlira först, jåhmenvisst 😑 Är inget fan av LP's direkt... 😛 VEM VARE?! 😠
Neosus Postat 6 augusti 2012 Postat 6 augusti 2012 Japp det är du 😛 Framförallt om du köper den ospelad också 😮 Du måst' juh som provlira först, jåhmenvisst 😑 Är inget fan av LP's direkt... 😛 VEM VARE?! 😠 Men vahettere... DU kan va! 😠 Men det är bara fegisar som provspelar först... 😑 ....så därför åker jag iväg å provspelar. 😊 Du är bara puckad om du inte ger den till mig. 🥰 Du kan få en sen nångång.... 😑
Recommended Posts