Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 nä nu ska ja knapra pilsnerkorv 😑 Då får du ju gubbmage. 😊
CHAE Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Jag har lunchat kallops och fikat kaffe 😑 Det händer väldigt sällan att jag går ut och äter på lunchrasten.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Jag behöver ett lager 2 underställ i fleece.
debatt Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Det är bara moderatorerna som ska kunna se de anonyma i listan till höger och de har då en stjärna efter sitt nickname - de anonyma alltså. Jag syns dock inte i den listan oavsett om jag är anonym eller inte! Det är helt unikt och ofattbart. Däremot syns jag alltid i listan nedtill på första sidan om jag inte är anonym. Det finns ju två listor att hålla reda på som bägge anger vilka som är inloggade. En annan grej som är lite lustig är ju hur "alla" kan stå som utloggade i sina privata profiler, även då de är inloggade - om de är anonyma.
debatt Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Jag har lunchat kallops och fikat kaffe 😑 Det händer väldigt sällan att jag går ut och äter på lunchrasten. Det händer väldigt sällan att jag äter lunch.
CHAE Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Det händer väldigt sällan att jag äter lunch. Men du sover ju å andra sidan mer än mig.
CHAE Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 (redigerat) Är ni okej med att jag flexar ut vid 12 på fredag? 😑 Redigerat 19 oktober 2011 av CHAE
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 JJag sover alltid flera timmar
CHAE Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 JJag sover alltid flera timmar Jag tror inte att du är vaken nu! 😮
Neosus Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Är ni okej med att jag flexar ut vid 12 på fredag? 😑 De e heeelt okej, Chae! Flaxa på du! 😑 Idag har jag förresten lagt om däck. på 2 STYCKEN BILAR!!! 😠 :angry:
Naymari Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Spelat in ett assnyggt sångarr till min foofighters ish låt jag postade här för ett tag sen. Vem visste att mattelärare kunde sjunga så bra! mix o master kvar, sen får ni höra den fulla produktionen! 🥰
SadamJR Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Sverige klättrar från 25:e till 14:e plats på senaste fifa-rankingen.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Jag är ute och går nu. Hej då!
Neosus Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Själv har jag klättrat till första plats på Fika-rankingen. 😑 Nu är i stort sett hela kommunen emot landstinget gällande ambulansen... 😆 Jävla hevete lixom. Kan ju int va utan ambulans heller.. 😑 Jag är ute och går nu. Hej då! hare gott!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Själv har jag klättrat till första plats på Fika-rankingen. 😑 Nu är i stort sett hela kommunen emot landstinget gällande ambulansen... 😆 Jävla hevete lixom. Kan ju int va utan ambulans heller.. 😑 hare gott! Nu är jag hemma. 😏
debatt Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Nu är det fler som undrar. Lite skrattretande detta. Haha. ******* Jag ska gå för att handla mat. ******* Tack, MickeH! ******* Pratade med en snygging förut. Hon var väldigt "på". ******* Lite hungrig nu. ******* Undrar om SadamJr har tre säkra idag. Igår gick den inte in? ******* Imorgon är det European League. ******* Bytte tvättid idag genom att låta nyckeln sitta kvar på tavlan. Skulle tydligen ha tvättat igår kväll - vilket gjorde mig mycket förvånad! Jag trodde det var den 22a jag hade satt upp. Så jag lät den 18e sitta kvar - får bli 18/11 alltså. ******* Idag har jag pratat med fem personer på olika platser som jag aldrig sett förut. Känner ni det också så nästan alltid, att alla vill prata med er - även kompletta främlingar? ******* Min mobil ger mig mina mobilsvar två dygn efter de talats in. Heavy!
Neosus Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Nu är det fler som undrar. Lite skrattretande detta. Haha. ******* Jag ska gå för att handla mat. ******* Tack, MickeH! ******* Pratade med en snygging förut. Hon var väldigt "på". ******* Lite hungrig nu. ******* Undrar om SadamJr har tre säkra idag. Igår gick den inte in? ******* Imorgon är det European League. ******* Bytte tvättid idag genom att låta nyckeln sitta kvar på tavlan. Skulle tydligen ha tvättat igår kväll - vilket gjorde mig mycket förvånad! Jag trodde det var den 22a jag hade satt upp. Så jag lät den 18e sitta kvar - får bli 18/11 alltså. ******* Idag har jag pratat med fem personer på olika platser som jag aldrig sett förut. Känner ni det också så nästan alltid, att alla vill prata med er - även kompletta främlingar? ******* Min mobil ger mig mina mobilsvar två dygn efter de talats in. Heavy! va GOTT!! 😮
debatt Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Eller också skiter jag i det. Jag har ju redan varit på både Netto och Lidl. Såå extremt kul är det ju inte att gå och handla. Särskilt inte med en klen rygg och med True Talent på gång inom 20 minuter. Dessutom är ju bröden förmodligen slut på Willys nu. De plockar upp nya imorgon förmiddag - bättre att gå dit då. 🙂
debatt Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Vad skulle man heta som företag om man startade ett?
SadamJR Postat 19 oktober 2011 Postat 19 oktober 2011 Undrar om SadamJr har tre säkra idag. Igår gick den inte in? Igår gick den inte in. Har en ny idag. Särskilt säker känns den dock inte. Oskarshamn ligger redan under.
Recommended Posts