Overkill Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Mjölet gick ut för ett år sen. Kan man använda det ändå?
Memphis Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 (redigerat) Mjölet gick ut för ett år sen. Kan man använda det ändå? Det borde ha hunnit rätt långt och det började gå för ett år sedan men du kan ju försöka hitta det. Redigerat 5 augusti 2012 av Memphis
Memphis Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 (redigerat) Nämen borde väl vara lugnt me mjöl. Redigerat 5 augusti 2012 av Memphis
Fidden Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 så länge det ser ut och luktar som det ska och inget kryper runt i det är det nog inga problem.
Memphis Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Nay, jag har också funderat på sånna monitorstativ som du har, De e snygga!
Naymari Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Nay, jag har också funderat på sånna monitorstativ som du har, De e snygga! De underlättar livet så kolossalt! 🙂 Det enda som är lite "bull" är att det bara är förutbestämda lägen man kan ha dem i höjdväg. De jag har är från 4 Sound. De är stabila!
Fidden Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 hehe, minsta möjliga marginal igen Eller? det blir nog målfoto igen ska ni se... GULD!
Fidden Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Nordéns silver var ju coolare i vilket fall som helst. segling är en jävla överklassport.
Fidden Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 man ska väl iofs inte ta ut något i förskott innan protestcirkusen ens börjat.
Linus Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Något hysteriskt roligt är det här klippet dock. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=6lutNECOZFw&feature=player_embedded 😲😮😆
Pazo Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Sebbe är i köket å för oväsen så jag vågar inte laga frulle
Memphis Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Hur kommer det sig att jag bara kan sidechaina två kanaler från en kick i Reaper? När jag försöker sidechaina fler kanaler så funkar det inte längre. 😳 Va fan!
Overkill Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Något hysteriskt roligt är det här klippet dock. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=6lutNECOZFw&feature=player_embedded 😄
slejnard Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 du orkar paz! nu har jag läst ikapp. varit i tjejens stuga. nice utan el å tv! fint b®ygge naymari! hej
Overkill Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Linka treshholden och "Gain" ratten (eller vad den nu heter)på limitern. Och dra ner dem till där du får med allt och det inte komprimerar för mycket. sen dra upp output/gain/whateva till -0.2dB. Brukar ge bra med volym 😕 Problemet är bara att man hör rätt tydligt att det är limiter för allting duckar liksom när kicken slår.
Neosus Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Något hysteriskt roligt är det här klippet dock. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=6lutNECOZFw&feature=player_embedded Den där satt jag och kollade på för nån dag sedan. Do YOU read my minds? 😄
Pico Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Den där satt jag och kollade på för nån dag sedan. Do YOU read my minds? 😄 Hur många är ni där egentligen? xD
Neosus Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Mjahapp Jepp! Så är det med det! Hur många är ni där egentligen? xD Måååånga 😄😱
Pico Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Jepp! Så är det med det! Gött å känn dell. Einn vål ju sam se okäärut när ein ger osäker runtikring tinga.
Zakyath Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Utan att veta ett skvatt om mastering; du kan inte skicka limitern till allt annat och bara dra upp regeln på kicken? Problemet är bara att man hör rätt tydligt att det är limiter för allting duckar liksom när kicken slår.
CHAE Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Något hysteriskt roligt är det här klippet dock. 😄 http://www.youtube.com/watch?v=6lutNECOZFw&feature=player_embedded 😆 Ungefär samma sak som när hårdvarulirare får syn på en Fairchild eller så... 😉 Fast den här killen är fan utanpå sig själv 😄 Hej Memphy 😄
CHAE Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 (redigerat) @Overkills mix: bra och luftigt. Lite för mycket badrumsreverb på kören tho. Bra tryck. Upplevde inte att mixen som sådan är låg. Bra nivå, tryck och luft i trummorna. Redigerat 5 augusti 2012 av CHAE
SadamJR Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Svara en gång till? Svara en gång till. Ja, va fan?
Recommended Posts