Fidden Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Min mamma-skämt. Är det vanligt? JAG kan vara vanlig 😠
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Herrejävlar, nu har jag fått två likes på rent trolleri.
Naymari Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 SHIIIIIT vad det låter bättre i lyssnings position! 🙂 :) 🙂 :) 🙂 :) 🙂 NU kan jag fixa bilder 😑 1
Naymari Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 ! Lite städning kvar och göra och mitt bord är helt stökit! Och bilderna blev på sniskan. Igen. (Varfan gör jag fel?) bara hörn och första reflektion som är behandlad so far. Men låter fasiken så mycket bättre! Blir kanske (säkert) mer i framtiden. Nu ska jag försöka bli av med doften av spraylim så jag kan sova. försökte också få absorbenterna på sidan att se mer ut som tavlor med lite mer funky tyg. tyckte det bidde snyggt 😑
Neosus Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Coolt, Nay! 😄 Gillar absorbenterna där på sidan! 🥰
Naymari Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Det enda jag är osäker på är om jag kommer välta ner den där jag sover. 😛
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Jag kan inte tilta huvet så jag kan se dom där bilderna. Då får jag nackspärr.
Neosus Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Tilta bordet då? Fasiken vilka bra tips jag kommer med... 😊
Naymari Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Jag kan inte tilta huvet så jag kan se dom där bilderna. Då får jag nackspärr. Vrid skärmen då. (Windows tangent och pilar tror jag 😱 .)
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Tilta bordet då? Fasiken vilka bra tips jag kommer med... 😊 Vrid skärmen då. (Windows tangent och pilar tror jag 😱 .) Låter dårkista båda två. Det får va som dä ä.
Linus Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Jaha.. då kanske man inte ska posta sitt första utkast då'rå 😕😑 Samla ihop anonyma länkar när ni är klara och PM:a
Neosus Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Samla ihop anonyma länkar när ni är klara och PM:a Kan lägga upp på min server sedan så skickar jag en länk dit. Vad sägs om det? (om ni hängde med hur jag menar?) 😄 Gonatt!
Overkill Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Trodde det var fel på ljudet men lyssnade på fler låtar och det ska tydligen va så här. Undrar varför man vill skriva enkla små poplåtar och sen spela in dom så att det går att höra ett dugg av låten. Annars var det bra. Det är då det låter som bäst!
Zakyath Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Ring polisen tror nån gjorde det, det var på bussen! han fick inte äta sin kebab på bussen, blev utkastad och körde in den genom fönstret där jag satt (typ) 😄 sen försökte han punktera däcket, vilket han förvisso lyckades med, sen sprang han så snabbt han kunde! brist på blod har skadat fler. hmm, inser att det där är en betoningsfråga. LITE blod har skadat många! Det måste var besvärligt att prata med dej. 😄
Pazo Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Nu är jag hemma och har ätit två stekta ägg också Skulle vara gott med mackor nu också
Memphis Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Jahopp. Varit o Uddevalla o festat me gamle polare. Var kul. Skulle sett Maskinen men det sket sig. Sitter på en buss hem te gbg. En snubbe har spillt öl över mig och jag satte mig först på ett säte där nån jävel pissat på sig, och folk har spytt på bussen. Känner mig så fräsh just nu.
Memphis Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Jävla odrägliga fulla folk. Man ska supa Me vett, bli lagom full. Orutinerade o patetiska folk. Mvh Bitter xD
Zakyath Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 det kan ju vara kul att vara mastodontpackad också... men då spyr man fan inte på bussar och har sig 😏
Pazo Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 ja jo...men skyll dig själv att du sitter på UDDEVALLABUSSEN! haha bara bönner ju!
Pazo Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 det kan ju vara kul att vara mastodontpackad också... men då spyr man fan inte på bussar och har sig 😏 Woooooord
Zakyath Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 ett bra val! nuuu ska jag nog sova så jag eventuellt vaknar imrogon 😲
Pazo Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 Funtar på samma! Har precis tankat första avsnittet av siuts... ska kolla om de är så bra som alla säger
CHAE Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 tror nån gjorde det, det var på bussen! han fick inte äta sin kebab på bussen, blev utkastad och körde in den genom fönstret där jag satt (typ) 😄 sen försökte han punktera däcket, vilket han förvisso lyckades med, sen sprang han så snabbt han kunde! Galet ju 😮 Försökte han punktera däcken med kebaben? 😳 ............ 😱 ............................... 😛 Jahopp. Varit o Uddevalla o festat me gamle polare. Var kul. Skulle sett Maskinen men det sket sig. Sitter på en buss hem te gbg. En snubbe har spillt öl över mig och jag satte mig först på ett säte där nån jävel pissat på sig, och folk har spytt på bussen. Känner mig så fräsh just nu. 😆 I think we have a winner 😎 ja jo...men skyll dig själv att du sitter på UDDEVALLABUSSEN! haha bara bönner ju! 😄😆 Go' möra längstah! 😄 Så jefla najs vedder idag ju
CHAE Postat 5 augusti 2012 Postat 5 augusti 2012 ! Lite städning kvar och göra och mitt bord är helt stökit! Och bilderna blev på sniskan. Igen. (Varfan gör jag fel?) bara hörn och första reflektion som är behandlad so far. Men låter fasiken så mycket bättre! Blir kanske (säkert) mer i framtiden. Nu ska jag försöka bli av med doften av spraylim så jag kan sova. försökte också få absorbenterna på sidan att se mer ut som tavlor med lite mer funky tyg. tyckte det bidde snyggt 😑 Fiiiiiiiiiiiint all over, Nay! Skönt att du tycker att det har hjälp också 🙂 Men alltså, har du ingen riktigt säng? 😕😳🙁
Recommended Posts