Zakyath Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Jag har en sån här nånstans. Rätt oduglig som strummersubstitut, men man kunde få ut rätt kul midieffekter med den. den ser ganska suspekt ut 😏 Du skrev ditt första inlägg där med blodig tumme? XD inte använder jag väl tummen för att skriva!
Zakyath Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 när man spelar såhär upp och ner på gitarren typ... exempelvis när man kör sextondelar döda noter och slänger in massa ackord och fills samtidigt 🙂
Micke H Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 inte använder jag väl tummen för att skriva! But still, det blöder från din tumme och din första impuls är att skriva ett inlägg om det i Längsta och inte att fixa det? xD Kollade just på REC. Skrämde skiten ur mig. Dags för tvåan nu.
Overkill Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hittade nytt gött band. Det här kommer du gilla, Sadam. På last.fm är det bl a taggat som surfrock. http://www.youtube.com/watch?v=PLsk5ju2oWc
Linus Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Vem kan vara oberoende lyssnare? Linus? 😕 Jag har inte lyssnat på något. Alls. Kanske ska låta bli att klicka på Sebbes länk m.a.o. Skicka över anonyma ljudfiler till mig senare så korar jag en vinnare. 😉
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hittade nytt gött band. Det här kommer du gilla, Sadam. På last.fm är det bl a taggat som surfrock. http://www.youtube.com/watch?v=PLsk5ju2oWc Trodde det var fel på ljudet men lyssnade på fler låtar och det ska tydligen va så här. Undrar varför man vill skriva enkla små poplåtar och sen spela in dom så att det går att höra ett dugg av låten. Annars var det bra.
Zakyath Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 But still, det blöder från din tumme och din första impuls är att skriva ett inlägg om det i Längsta och inte att fixa det? xD Kollade just på REC. Skrämde skiten ur mig. Dags för tvåan nu. 😄 äsch lite blod har ju aldrig skadat någon 🙂
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 😄 äsch lite blod har ju aldrig skadat någon 🙂 Hittade många äckliga bilder på det där.
Fidden Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 brist på blod har skadat fler. hmm, inser att det där är en betoningsfråga. LITE blod har skadat många!
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 brist på blod har skadat fler. hmm, inser att det där är en betoningsfråga. LITE blod har skadat många! Det måste var besvärligt att prata med dej.
Neosus Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Fidden är en besvärlig gubbkärring 😄 ..men vahettere. 😑
CHAE Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Jag har inte lyssnat på något. Alls. Kanske ska låta bli att klicka på Sebbes länk m.a.o. Skicka över anonyma ljudfiler till mig senare så korar jag en vinnare. 😉 Jaha.. då kanske man inte ska posta sitt första utkast då'rå 😕😑
Micke H Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 😎 😄 REC2 var fan lika jävla äcklig den. Nu ska jag se lite Scrubs så jag kan somna ikväll.
Pico Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hen är en riktig karl, kan man säja det? Om det gäller Lars-Åke Wilhelmsson.
Zakyath Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Hallå någon krossade en ruta bredvid mig, någon som vet vad man bör göra om man är täckt i glassplitter?
Naymari Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 Vet inte riktigt. Ett par tusen kanske, så begagnat vore ju najs. Kolla mackie, Yamaha, och kanske Krk.(gillar inte Krk. 😱 ) Alesis har jag. Billigt skit som låter rett bra. Behöver ett ljudkort också 🤪 Sjukt att man har hängt här på forumet i sex år och inte ens har ett ljudkort. starta n tråd och fråga om ljudkort! ;😆 Hej längstah! Akustikbeh. Färdigt. Blev bra som fan. 🙂
SadamJR Postat 4 augusti 2012 Postat 4 augusti 2012 pazo kommer alltid först, det har min mamma sagt. Min mamma-skämt. Är det vanligt?
Recommended Posts