Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Eller där är jag nog yngre kanske. Men här är jag 15:
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Klipp dig och skaffa dig ett jobb på finansdepartementet! 1
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 ja alltså, du var inte lik en polska heller, men jag tänkte att när jag ändå fuckat upp...
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 ja alltså, du var inte lik en polska heller, men jag tänkte att när jag ändå fuckat upp... Det var nog så han regissören (ressigören??) av konydokumentären tänkte. Det skulle i alla fall förklara att han sprang runt naken på stan och ömsom runkade, ömsom vandaliserade bilar.
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det var nog så han regissören (ressigören??) av konydokumentären tänkte. Det skulle i alla fall förklara att han sprang runt naken på stan och ömsom runkade, ömsom vandaliserade bilar. en hård kuk är det bästa av tillhyggen.
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 fan också, kom precis på att en kollega har en såndär spegelmodellbild som profilbild på facebook xD
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 en hård kuk är det bästa av tillhyggen. Det påminner mig om Peter Apelgrens instagram som är det bästa på hela instagram.
Naymari Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Skulle vilja ha så långt hår igen. 😎 Jag ska klippa av mitt långa hår snart 😑
Zakyath Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 jag funderar på att köra lite tarzanfrisyr... mitt hår börjar bli långt och vilt och jag orkar ändå inte klippa..
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag ska klippa av mitt långa hår snart 😑 ge det till mig då Och säg vilka monitorer jag ska köpa.
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Har säkert 3-4mm nu, dags att klippa sig... ffs, man börjar ju se anti-nazi ut... detta hender ju inte liksom.
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag har inte klippt mej sen till jul. <overkills tomtebild>
Naymari Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 ge det till mig då Och säg vilka monitorer jag ska köpa. Tråkigt svar, Men gå till affär och testa. Vad är din budget?
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 <handbollsspelarens efternamnes "godnatt för nu tamme fan räcker det"-SKRIK> WÄÄÄÄÄÄHHHAAAAAHHHOOOOORÄCK!
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 haha, ja jo det är ju sent och så. tror baskemig jag går och lägger mig jag också när jag tänker efter... snart...
Naymari Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 borde kanske sova snart. Hoppas på uppehåll imorgon. Men hoppas inte på strålande sol 😮
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 borde kanske sova snart. Hoppas på uppehåll imorgon. Men hoppas inte på strålande sol 😮 Det har börjat åska här 😑
Micke H Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Varför tycker jag det är kul att grinda i Dragon Quest VIII?
joachime Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Här är senaste mixen på Chaes låt! Mycket mid på sången, men bra knarr. Lång bastrumma. Fin vispig kvalle på virveln. Mjuka men starka ackar. Orolig elbas i sticket. Som att kompressorn tar ojämnt. Tror det går at justera tajmingen bättre mellan lead och överstämma. Var den kolla melodigitarren vägen i melodipartiet innan breaket? Hihaten är övertydlig.
Recommended Posts