Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Skönt att du skrev detta. Trodde bara det var jag (och möjligen Grahn) som var tröga.

I mitt fall står det och faller eller upprättas med hur min öron mår framöver.

Provade rösten idag och den var ringrostig ett tag, men lossnade efterhand. Rätt nöjd.

Sedan är det en pengafråga i mitt fall också, eftersom jag inte fått ur något förlag

något ännu. Men väl där så kommer nog jag inte bara att släppa fler än 1 cd-skiva som

fullängdare, utan flera på en gång typ. Satt och knåpade med organisationen av låtarna lite. Vill

göra teman, så väljer därför låtar som passar ihop för dessa teman. Jag har väl petat

i ett par år nu. Håller tummarna.

Hoppas inte vara tvungen att lägga ned det helt alltså... 😐

Morrn. Under tiden kunde du väl lägga upp nåt exempel här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sitter i chock här. Har läst om detta fyra gånger.

Det finns två alternativ, antingen är han elak eller så är han avundsjuk.

[edith: blandar nästan alltid ihop ä och ö]

En mix av båda 😏

Är det 4-5 eller 7 låtar?

6 stycken spår är det 🙂

* * *

Gmorrn Längsta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skäms inte för att erkänna att jag får tårar i ögonen när jag läser allt han går igenom, som man inte ens kan föreställa sig...

Ens egna kärleksproblem känns så fjuttiga i jämförelse. Jävla bortskämd man är egentligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och på jobbet är det just nu så mycket politik att man kräks. Webbyrån där jag jobbar har hamnat i en intressekonflikt mellan lokala kontor här i Sverige och huvudkontoret i Frankrike. Och det finns en stor risk för att vi får ta smällen och blir av med dom som kunder.

Skulle faktiskt vara skönt att slippa jobba med dom om jag ska vara ärlig. Jag hoppas bara att vi klarar av det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kommer detta att ges ut? Kommer man att kunna inhandla ett ex?

Digital nerladdning via...öööh...få se här nu; iTunes, Spottan, CDON (tror jag), Bengans. Typ sådär. Funderade på en bandcampsida men vete fan.

Skäms inte för att erkänna att jag får tårar i ögonen när jag läser allt han går igenom, som man inte ens kan föreställa sig...

Ens egna kärleksproblem känns så fjuttiga i jämförelse. Jävla bortskämd man är egentligen.

Mmm, har läst om hans skit o det är heavy stuff 🙁

Du ska ha dom i öronen begriper du väl. I fickan gör dom ingen nytta.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...