Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag hade druckit och var hungrig! OK!?! 😄 Whatevah, cupcake! xD
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 (redigerat) Sen har vi ju den här gamla godingen också. Den är lite bättre gjord. edit: "Bättre gjord" Redigerat 3 augusti 2012 av Overkill 1
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det är ju lite synd att länken till sandra overkill är död...
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Så jävla najs när filmen jag tänkt se bara är 94 minuter.
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ahh ffs, måste ju fråga syster Chae om det är normalt att skratta så man får ont i nyckelbenet? xD Nää'rå, det är nog lugnt ☺️ Men om det börjar sticka i vänsterarmen så kan det vara läge att åka till akuten. Jag salivsprutskrattar fortfarande åt Overkills bild-tokerier 😄
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det jobbiga är att jag inte kommer ihåg var ursprungsbilden kommer ifrån och tänk om det är nån jag känner (fast tror inte det) och så likeade jag nu fiddens profilbild så dyker den upp i deras feed så dödar dom mig 🙁
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det jobbiga är att jag inte kommer ihåg var ursprungsbilden kommer ifrån och tänk om det är nån jag känner (fast tror inte det) och så likeade jag nu fiddens profilbild så dyker den upp i deras feed så dödar dom mig 🙁 LOL! 😆
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Sen har vi ju den här gamla godingen också. Den är lite bättre gjord. edit: "Bättre gjord" Jag lyssnade just på den där jäveln... men han sjöng bara om Crazy och Kiss from a rose, inget om Norrland! 😠
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Orka... Pallar inte med parallellesnack längsta/msn. Flytta hit nu Överdödde. xD ....förruuuuutom lääängre daaar..
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 är han arg över att jag garvade åt hans like-fadäs? 😄
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Btw, längsters... in whyskytas och staropramitas lolitas. xD
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 (redigerat) ja, jag kan ha överdrivit sjuttiomiljoner smulor. In the spirit of the crumb(le) Edit: felplacerad ( Redigerat 3 augusti 2012 av Pico
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 är han arg över att jag garvade åt hans like-fadäs? 😄 Vadå, jag trodde du garvade åt mig för att jag var överdrivet nojjig, inte att jag gjorde en fadäs. Men för säkerhets skull så unlikear jag. Btw, längsters... in whyskytas och staropramitas lolitas. xD DOO HAR VOGEEL
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Vadå, jag trodde du garvade åt mig för att jag var överdrivet nojjig, inte att jag gjorde en fadäs. Men för säkerhets skull så unlikear jag. DU GILLAR MIG INTE LÄNGRE D:
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 In the spirit of the crumb(le) Edit: felplacerad ( (le)
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Btw, längsters... in whyskytas och staropramitas lolitas. xD Jäpp, that's our Pico all right 😄
Recommended Posts