Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vaaaaafö' pratar alltid han med el-KABLARNA och random TEST om hur många öl han har druckigt hela tiden? 😕

F n har han sex stycken öl i kroppen, häromdagen vart det fem.... Hur ska detta sluta? 🙁

Annons
Postat

Är det bara jag som uttalar brno i starobrno som Staffan Lindeborg (kommentator på SVT) uttalar det?

brnÅÅÅÅ

ROOOIII KÅSCHHHHHHHHTAAA!
Postat

märkte ni hur smidigt jag bytte ämne förresten? Helt obemärkt.

ROOOIII KÅSCHHHHHHHHTAAA!

det var mig en konstig öl.

Det hender att en del människor bara har anusperspektiv.

Nu tycker jag att du är lite väl anal.

Postat

Ojdå, tim montgomery sitter i fängelse för att ha dealat heroin. Maurice Greene verkar det ju ha gått bättre för med dancing with the stars-deltagande.

Postat

Nån som minns den där gamla videon eller vad det var med en snubbe som satt och typ snackade om kablar på finlandssvenska? KRAFTKAAAAABLAR KRAFTKAAAAABLAR

Postat

märkte ni hur smidigt jag bytte ämne förresten? Helt obemärkt.

det var mig en konstig öl.

Ptja, funkar bar med en Zidane-pytt-i-panna-i-bröstkorgen
Postat

Nån som minns den där gamla videon eller vad det var med en snubbe som satt och typ snackade om kablar på finlandssvenska? KRAFTKAAAAABLAR KRAFTKAAAAABLAR

Det där har du drömt.

Postat

Ptja, funkar bar med en Zidane-pytt-i-panna-i-bröstkorgen

Med en bar funkar allt.. med en bra så uhm... är vi tillbaka till tomten igen.
Postat

Man skulle kunna tro att det är fredag

Hoppas jag verkligen att det är... annars blir min chef som har semester öht inte informerad ifall jag är på jobbet imorgon eller inte så uhm.. nevermind, varför gick jag till jobbet idag? 😳
  • Gilla 1
Postat

Jo just ja, Helena skulle ju få intro av mig... 🥰 xD

Mja, alltså inte att jag introducerar mig själv hela dagen (det var klart lagom till lunch)...

Postat

Hoppas jag verkligen att det är... annars blir min chef som har semester öht inte informerad ifall jag är på jobbet imorgon eller inte så uhm.. nevermind, varför gick jag till jobbet idag? 😳

Du mejkar fortfarande en del sense, bland annat i ordet "att". Mer sprit!

Postat

Det är bra för ståndet att tappa förståndet.

Och därför är förspel även överskattat? Fucking muffin-moron-Ricardo... orka.. xD
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.