CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Vaaaaafö' pratar alltid han med el-KABLARNA och random TEST om hur många öl han har druckigt hela tiden? 😕 F n har han sex stycken öl i kroppen, häromdagen vart det fem.... Hur ska detta sluta? 🙁
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det är ju bra när det hender lite på den fronten. Det hender att en del människor bara har anusperspektiv.
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Är det bara jag som uttalar brno i starobrno som Staffan Lindeborg (kommentator på SVT) uttalar det? brnÅÅÅÅ ROOOIII KÅSCHHHHHHHHTAAA!
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 märkte ni hur smidigt jag bytte ämne förresten? Helt obemärkt. ROOOIII KÅSCHHHHHHHHTAAA! det var mig en konstig öl. Det hender att en del människor bara har anusperspektiv. Nu tycker jag att du är lite väl anal.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ojdå, tim montgomery sitter i fängelse för att ha dealat heroin. Maurice Greene verkar det ju ha gått bättre för med dancing with the stars-deltagande.
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 😆😄 kände att jag behövde något mer att citera bara.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Nån som minns den där gamla videon eller vad det var med en snubbe som satt och typ snackade om kablar på finlandssvenska? KRAFTKAAAAABLAR KRAFTKAAAAABLAR
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 märkte ni hur smidigt jag bytte ämne förresten? Helt obemärkt. det var mig en konstig öl. Ptja, funkar bar med en Zidane-pytt-i-panna-i-bröstkorgen
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Nån som minns den där gamla videon eller vad det var med en snubbe som satt och typ snackade om kablar på finlandssvenska? KRAFTKAAAAABLAR KRAFTKAAAAABLAR Det där har du drömt.
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ptja, funkar bar med en Zidane-pytt-i-panna-i-bröstkorgen Med en bar funkar allt.. med en bra så uhm... är vi tillbaka till tomten igen.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Hittade tråden men videon är privat... synd. https://www.studio.se/index.php/topic/56041-audiofil-tar-isaer-stroemkabel-foer-300-och-hittar/
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ptja, funkar bar med en Zidane-pytt-i-panna-i-bröstkorgen Mmm, zidane pytt som är så gott.
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Hittade tråden... själv har jag tappat den för länge sedan.
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Man skulle kunna tro att det är fredag Hoppas jag verkligen att det är... annars blir min chef som har semester öht inte informerad ifall jag är på jobbet imorgon eller inte så uhm.. nevermind, varför gick jag till jobbet idag? 😳 1
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 själv har jag tappat den för länge sedan. Det är bra för ståndet att tappa förståndet.
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jo just ja, Helena skulle ju få intro av mig... 🥰 xD Mja, alltså inte att jag introducerar mig själv hela dagen (det var klart lagom till lunch)...
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Hoppas jag verkligen att det är... annars blir min chef som har semester öht inte informerad ifall jag är på jobbet imorgon eller inte så uhm.. nevermind, varför gick jag till jobbet idag? 😳 Du mejkar fortfarande en del sense, bland annat i ordet "att". Mer sprit!
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det är bra för ståndet att tappa förståndet. Och därför är förspel även överskattat? Fucking muffin-moron-Ricardo... orka.. xD
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Det är bra för ståndet att tappa förståndet. men jag har redan ett fint stånd.
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ahh ffs, måste ju fråga syster Chae om det är normalt att skratta så man får ont i nyckelbenet? xD
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 om man skulle göra den där till profilbild på facebook... Hmmmm.
Pazo Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Och därför är förspel även överskattat? Fucking muffin-moron-Ricardo... orka.. xD Jag hade druckit och var hungrig! OK!?! 😄
Recommended Posts