Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nepp, heller inte någon GT. Dock var jag på Systesmurken idag och inhandlade några brewski och en byxmyndig Lagavulin.

Begriper typ ingenting men jag är glad om du är glad.

😄

Annons
Postat

Jahaaa NU fatar jag. Fatade ej förut 🙂

Låte rsom en god idé iofs.

Jag är på om det hålls tämligen informellt... Pazo har fått länken iaf men jag venne om han ville vara med.

Få se här nu...Deltagare än så länge; Lazer, Overkill, Nay, Grahn. Fan känns som om jag glömt någon nu... 😱

FSA, Pazo och Sadam har fått länken iaf men venne inte om det ska vara med 😕

Om det ska vara rättvist så borde man ju då sätta typ siste augusti som deadline.

Vet å vet...länken funkar ju inte för forumet förkortade den med … och det fastnade visst i adressen också så jag kan inte tanka!

Postat

Nja, alltså Lagavulin är ju en kalasfin pryl, inte direkt en Jäger eller GT där inte. xD

Det är så det låter i början, men sen ligger du där.

Drunk-1.jpg

Postat

hahaha

så så, ta det lugnt nu, du vill inte att det ska gå överstyr för fort.

Vi, däremot, vill inget hellre 😄

Postat

Jag fick hem filerna iallafall.

Högprioriterat för en it-tekniker i mejeribranschen som mig.

så så, ta det lugnt nu, du vill inte att det ska gå överstyr för fort.

Vi, däremot, vill inget hellre 😄

*slap* bastage!
Postat

jag har en öl till. lika bra att klämma den.

hade jag haft en flaska sprit hade jag legat utslagen inom en halvtimma.

eller också hade den gjort det.

Postat

Mäh, ninja... jag garvade inte åt att Fidden garvade åt att Sebbe garvade åt garvsyran som bara hade byggts upp helt utan förvarning på Chaes badrumsgolv... för det hade ju varit totalt jävla whack. *slap* Memphis.

Postat

Det är så det låter i början, men sen ligger du där.

Drunk-1.jpg

pedo-bear-too-old.jpg

bad-santa-23.jpg

HFHCHA! 😉 </santa claes>

😆 :s all over!

Postat

Mäh, ninja... jag garvade inte åt att Fidden garvade åt att Sebbe garvade åt garvsyran som bara hade byggts upp helt utan förvarning på Chaes badrumsgolv... för det hade ju varit totalt jävla whack. *slap* Memphis.

Nu börjas det 😄

Postat (redigerat)

har tomten en bh?

En bild på en fullständigt utslagen tomte ligger på gatan med en bira i näven, tomma ögon, en nerhalkad strumpa, jättekagge, en fakkin tomteluva över genitalierna och du undrar om han har Bh... wtf? 😆

Redigerat av CHAE
Postat

En bild på en fullständigt utslagen tomte ligger på gatan med en bira i näven, tomma ögon, en nerhalkad strumpa, jättekagge, en fakkin tomteluva över genitalierna och du undrar om han har Bh... wtf? 😆

Jag vill få till ett genusperspektiv i längsta.

Postat

Jag vill få till ett genusperspektiv i längsta.

Jaså jaha... okej...carry on 😑

Postat

Det är ju bra när det hender lite på den fronten.

Y-fronten...? 😕

*slap* och *self slap* 🙂

Postat

Är det bara jag som uttalar brno i starobrno som Staffan Lindeborg (kommentator på SVT) uttalar det?

brnÅÅÅÅ

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.