Micke H Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Hörru Micke, hur är det med dig egentligen? 😕🙁 "Blä" är allt jag orkar förpesta tråden med. Carry on.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Bra och kul idé! 🙂 Idé: om jag kammar och skärper till mig (= fixar osynket med körerna 😊😱 ) så kan man ju samtidigt länka .RAR-filen och låta andra, som vill, have a go. Vad säger ni andra? Kan ta tag i trådskapandet i helgen 🙂 Fråga: ska tråden ligga i OT eller ska den in på den grunda delen av forumet? 😕 Det låter bra. Det är ju musik och mixning och det är väl lite forumets existensberättigande så ute i riktiga forumet tycker jag. Ska vi sätta en deadline för våra mixar?
Neosus Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Okay! Thänx för kommentaren, Killis! ..nu har jag förresten uppdaterat körerna. Mixen ligger på samma ställe. 🙂
Neosus Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ja bra idé! Sätt en deadline för mixandet och fixa en tråd där ute i den "stora vida världen"!
SadamJR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Och sen kan vi ha en remixtråd oxå, med deadline om några år.
Micke H Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Borde nog mata odjuren innan dom börjar tugga på mina tår.
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Deadline... I'm just throwing it out there; slutet av augusti? Men ska man ändå dra upp en ny tråd innan era mixar är klara?
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Brewski, chips och lite pistage till middag. HFHCHA-dieten, aka HAHAHA-dieten. High alcohol. High alcohol. HIGH ALCOHOL!!!
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Känner för lite juste elektronika, typ ladytrons witching hour eller metrics hammer-låt eller så. Tips?
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 eller ja, elektronisk pop är väl kanske mindre fel.
Neosus Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Deadline... I'm just throwing it out there; slutet av augusti? Men ska man ändå dra upp en ny tråd innan era mixar är klara? Kanske vänta tills mixarna är klara? Och SEN slänger vi allt.... 😆 Nämen vahettere..
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Känner för lite juste elektronika, typ ladytrons witching hour eller metrics hammer-låt eller så. Tips? Vet inte vilken låt det är och vet inte riktigt vad electronica är men dntel-skivan du lade i din playlist? four tet kanske?
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Kanske vänta tills mixarna är klara? Och SEN slänger vi allt.... 😆 Nämen vahettere.. Då har iofs längstah-crewet försprång 😕 Känns inte helt och hållet rättvist....typ. James Hetfield fyller 49 år idag. 😆
SadamJR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Deadline... I'm just throwing it out there; slutet av augusti? Men ska man ändå dra upp en ny tråd innan era mixar är klara? Ska du låta andra mixa oxå?
Neosus Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Då har iofs längstah-crewet försprång 😕 Känns inte helt och hållet rättvist....typ. Eller jaha du menar så att dom andra utanför längstah kan mixa oxå? Ja Jo. Då äre bättre att fixa en tråd nu då? Nu fattar jag. 😄😊
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Vet inte vilken låt det är och vet inte riktigt vad electronica är men dntel-skivan du lade i din playlist? four tet kanske? http://www.youtube.com/watch?v=No98yKnjDaw nej, dntel är inte vad jag är ute efter. popigare.
Neosus Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 gärna med kvinnliga vokaler också. du menar iiiiih aaaah åååååh ..öh. 😕
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 tegan and sara är också åt rätt håll för övrigt, så elektronikabiten kanske inte är så viktig den heller xD
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ska du låta andra mixa oxå? Eller jaha du menar så att dom andra utanför längstah kan mixa oxå? Ja Jo. Då äre bättre att fixa en tråd nu då? Nu fattar jag. 😄😊 Njaa jag venne.. jag är lite kluven till det där. Men om man tar det till gatorna och lägger det i OnT (som jag tror att Overkill menade?) så blir det ju så. Samtidigt så vore det ju skönt att hålla det informellt.... Nu vart jag osäker här 😕 Och hungri 😠 Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 har du lyssnat på hot chips nya? vet inte. la till den i min playlist nu iaf.
Neosus Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎 Bra idé! ☺️
Fidden Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 fast ärligt talat så brukar jag bli så besviken över att inget de gör låter som "boy from school", som är en av de bästa låtarna ever.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 vet inte. la till den i min playlist nu iaf. Den är jättebra. Beach House nya skiva är inte så dum heller. En tjej som sjunger också.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Ska på kräftskiva imorgon. Vad brukar man äta mer än kräftor? Har lite räkor också som jag tänkte äta. Lite vitlöksbröd också kanske. Och aioli eller nått sånt gött.
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Njaa jag venne.. jag är lite kluven till det där. Men om man tar det till gatorna och lägger det i OnT (som jag tror att Overkill menade?) så blir det ju så. Samtidigt så vore det ju skönt att hålla det informellt.... Nu vart jag osäker här 😕 Och hungri 😠 Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎 Jag menade att vi skulle lägga upp våra mixar så får folk lyssna och kommentera, men om fler ska vara med så är det ju en fördel om dom får lite tid på sig.
Recommended Posts