Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Bra och kul idé! 🙂

Idé: om jag kammar och skärper till mig (= fixar osynket med körerna 😊😱 ) så kan man ju samtidigt länka .RAR-filen och låta andra, som vill, have a go.

Vad säger ni andra?

Kan ta tag i trådskapandet i helgen 🙂

Fråga: ska tråden ligga i OT eller ska den in på den grunda delen av forumet? 😕

Det låter bra. Det är ju musik och mixning och det är väl lite forumets existensberättigande så ute i riktiga forumet tycker jag. Ska vi sätta en deadline för våra mixar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske vänta tills mixarna är klara? Och SEN slänger vi allt.... 😆

Nämen vahettere.. JC_thinking.gif

Då har iofs längstah-crewet försprång 😕 Känns inte helt och hållet rättvist....typ.

James Hetfield fyller 49 år idag.

tumblr_m7tv94nkeb1r4hs7co1_500.jpg

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har iofs längstah-crewet försprång 😕 Känns inte helt och hållet rättvist....typ.

Eller jaha du menar så att dom andra utanför längstah kan mixa oxå? Ja

Jo. Då äre bättre att fixa en tråd nu då?

Nu fattar jag. 😄😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du låta andra mixa oxå?

Eller jaha du menar så att dom andra utanför längstah kan mixa oxå? Ja

Jo. Då äre bättre att fixa en tråd nu då?

Nu fattar jag. 😄😊

Njaa jag venne.. jag är lite kluven till det där. Men om man tar det till gatorna och lägger det i OnT (som jag tror att Overkill menade?) så blir det ju så. Samtidigt så vore det ju skönt att hålla det informellt.... Nu vart jag osäker här 😕 Och hungri 😠

Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Njaa jag venne.. jag är lite kluven till det där. Men om man tar det till gatorna och lägger det i OnT (som jag tror att Overkill menade?) så blir det ju så. Samtidigt så vore det ju skönt att hålla det informellt.... Nu vart jag osäker här 😕 Och hungri 😠

Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎

Jag menade att vi skulle lägga upp våra mixar så får folk lyssna och kommentera, men om fler ska vara med så är det ju en fördel om dom får lite tid på sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...