Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bra och kul idé! 🙂

Idé: om jag kammar och skärper till mig (= fixar osynket med körerna 😊😱 ) så kan man ju samtidigt länka .RAR-filen och låta andra, som vill, have a go.

Vad säger ni andra?

Kan ta tag i trådskapandet i helgen 🙂

Fråga: ska tråden ligga i OT eller ska den in på den grunda delen av forumet? 😕

Det låter bra. Det är ju musik och mixning och det är väl lite forumets existensberättigande så ute i riktiga forumet tycker jag. Ska vi sätta en deadline för våra mixar?

Postat

Deadline... I'm just throwing it out there; slutet av augusti?

Men ska man ändå dra upp en ny tråd innan era mixar är klara?

Postat

Brewski, chips och lite pistage till middag. HFHCHA-dieten, aka HAHAHA-dieten.

High alcohol.

High alcohol.

HIGH ALCOHOL!!!

Postat

Kanske vänta tills mixarna är klara? Och SEN slänger vi allt.... 😆

Nämen vahettere.. JC_thinking.gif

Postat

Känner för lite juste elektronika, typ ladytrons witching hour eller metrics hammer-låt eller så.

Tips?

Vet inte vilken låt det är och vet inte riktigt vad electronica är men dntel-skivan du lade i din playlist? four tet kanske?

Postat

Kanske vänta tills mixarna är klara? Och SEN slänger vi allt.... 😆

Nämen vahettere.. JC_thinking.gif

Då har iofs längstah-crewet försprång 😕 Känns inte helt och hållet rättvist....typ.

James Hetfield fyller 49 år idag.

tumblr_m7tv94nkeb1r4hs7co1_500.jpg

😆

Postat

Ska du låta andra mixa oxå?

Postat

Då har iofs längstah-crewet försprång 😕 Känns inte helt och hållet rättvist....typ.

Eller jaha du menar så att dom andra utanför längstah kan mixa oxå? Ja

Jo. Då äre bättre att fixa en tråd nu då?

Nu fattar jag. 😄😊

Postat

tegan and sara är också åt rätt håll för övrigt, så elektronikabiten kanske inte är så viktig den heller xD

Postat

Ska du låta andra mixa oxå?

Eller jaha du menar så att dom andra utanför längstah kan mixa oxå? Ja

Jo. Då äre bättre att fixa en tråd nu då?

Nu fattar jag. 😄😊

Njaa jag venne.. jag är lite kluven till det där. Men om man tar det till gatorna och lägger det i OnT (som jag tror att Overkill menade?) så blir det ju så. Samtidigt så vore det ju skönt att hålla det informellt.... Nu vart jag osäker här 😕 Och hungri 😠

Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎

Postat

fast ärligt talat så brukar jag bli så besviken över att inget de gör låter som "boy from school", som är en av de bästa låtarna ever.

Postat

Ska på kräftskiva imorgon. Vad brukar man äta mer än kräftor? Har lite räkor också som jag tänkte äta. Lite vitlöksbröd också kanske. Och aioli eller nått sånt gött.

Postat

Njaa jag venne.. jag är lite kluven till det där. Men om man tar det till gatorna och lägger det i OnT (som jag tror att Overkill menade?) så blir det ju så. Samtidigt så vore det ju skönt att hålla det informellt.... Nu vart jag osäker här 😕 Och hungri 😠

Tänk på saken så käkar vi en sallad, m'kay 😎

Jag menade att vi skulle lägga upp våra mixar så får folk lyssna och kommentera, men om fler ska vara med så är det ju en fördel om dom får lite tid på sig.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.