Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Fan va alla dragit!

Nej återgivningen blir inte rätt. Men det låter mycket bättre och ger en korrekt stereobild som inte lurar ger. och efter några dagar/veckor är du medveten om bristerna och lär dig arbeta runt dem.

Och är man osäker på ett ringande verkligen är är, kolla i en frekvens analysator.

Sen blir man ju trött i öronen så mycket fortare mä lurar 😑

Men shit!

Bestäm dig! Särksriv eller skriv ihop! Orka blanda jämt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Stilnoct känns over the top. Propavan kan fungera bättre om man inte vill vara tokdimmig i en hel dag efteråt. Det enda som jag kände av Propavan var stickningar i benen precis innan uppvaknings-ögonblicket. Kan an leva med det så... 😑

Disclaimer: men precis som Dito påpekade så ska man akta sig för sömnpreparat och vara medveten om vad man ger sig in på, m'kay.

Huvvaaaligen. Ogillar propavan sjukt jävla mycket, dessutom är det ingen insomningstablett. Egentligen ingen sömnmedicin från början utan ett antihistamin med biverkningen dåsighet. xD Stickningarna i kroppen var förbannat dryga IMO och om man inte studsade upp ur sängen morgonen därpå så klev man typ aldrig upp den dagen. Stilnoct gjorde sitt jobb iaf på en halvtimme osså somnade man, förhoppningsvis.
Link to comment
Dela på andra sajter

jag gjorde en låt på påhittad isländska en gång. ska lägga upp den vid tillfälle! 😄

" eisen i spröjjten röjk öpp meyn söyk" eller nå gick texten 😄

Please do! 😆

Fan va alla dragit!

Men shit!

Bestäm dig! Särksriv eller skriv ihop! Orka blanda jämt!

Frekvensanalysator*

Link to comment
Dela på andra sajter

jag gjorde en låt på påhittad isländska en gång. ska lägga upp den vid tillfälle! 😄

" eisen i spröjjten röjk öpp meyn söyk" eller nå gick texten 😄

Lite som Sigur Rós, de kör också med hitte-på-isländska. xD
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag rantade lite i dendär "ta bort intron från house"-tråden...

och förlåt att jag rantade på nay lite här också...men whatever... jag har druckit och det är kul! 😑

😄

Den tråden kan ju bli lite kul 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...