slejnard Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 funderade just på vad några av er skulle kunna heta i rysslands motsvarighet till studioforum: neosinskaia fiddski chaelov picolurvenskaia naymarinadiv mfl
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Ja DET kan du få fundera vidare på... 😄 Men vahettere nu ska ja "sova" Hare! ☺️
Memphis Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Sadam. Var gör du uppe såhär sent din lille nattuggla? Du saknade mig eller?
Pazo Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Fan va alla dragit! Nej återgivningen blir inte rätt. Men det låter mycket bättre och ger en korrekt stereobild som inte lurar ger. och efter några dagar/veckor är du medveten om bristerna och lär dig arbeta runt dem. Och är man osäker på ett ringande verkligen är är, kolla i en frekvens analysator. Sen blir man ju trött i öronen så mycket fortare mä lurar 😑 Men shit! Bestäm dig! Särksriv eller skriv ihop! Orka blanda jämt!
Pazo Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag rantade lite i dendär "ta bort intron från house"-tråden... och förlåt att jag rantade på nay lite här också...men whatever... jag har druckit och det är kul! 😑
Overkill Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 uttalar man medal å metal likadant på engelska? Nja. t:et ligger längre fram i munnen än d:et. så e d
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Stilnoct känns over the top. Propavan kan fungera bättre om man inte vill vara tokdimmig i en hel dag efteråt. Det enda som jag kände av Propavan var stickningar i benen precis innan uppvaknings-ögonblicket. Kan an leva med det så... 😑 Disclaimer: men precis som Dito påpekade så ska man akta sig för sömnpreparat och vara medveten om vad man ger sig in på, m'kay. Huvvaaaligen. Ogillar propavan sjukt jävla mycket, dessutom är det ingen insomningstablett. Egentligen ingen sömnmedicin från början utan ett antihistamin med biverkningen dåsighet. xD Stickningarna i kroppen var förbannat dryga IMO och om man inte studsade upp ur sängen morgonen därpå så klev man typ aldrig upp den dagen. Stilnoct gjorde sitt jobb iaf på en halvtimme osså somnade man, förhoppningsvis.
Naymari Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 jag gjorde en låt på påhittad isländska en gång. ska lägga upp den vid tillfälle! 😄 " eisen i spröjjten röjk öpp meyn söyk" eller nå gick texten 😄 Please do! 😆 Fan va alla dragit! Men shit! Bestäm dig! Särksriv eller skriv ihop! Orka blanda jämt! Frekvensanalysator*
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 jag gjorde en låt på påhittad isländska en gång. ska lägga upp den vid tillfälle! 😄 " eisen i spröjjten röjk öpp meyn söyk" eller nå gick texten 😄 Lite som Sigur Rós, de kör också med hitte-på-isländska. xD
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Mäh, pazo... orka dra muffinsliknelser det fanns ju en så annan uppenbar liknelse du kunde dragit. xD
Pico Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Morrn Linus. Nepp, nu måste jag hoppa upp på stålgeten och trampa mig iväg annars blir jag sen till jobbet. Tjo!
CHAE Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Jag rantade lite i dendär "ta bort intron från house"-tråden... och förlåt att jag rantade på nay lite här också...men whatever... jag har druckit och det är kul! 😑 😄 Den tråden kan ju bli lite kul 😛
SadamJR Postat 3 augusti 2012 Postat 3 augusti 2012 Dääämn vart ninjad av Sadam i genre-tråden 😄 Det gäller att va snabb i hövvet.
Recommended Posts