slejnard Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 kul med byggen! 🙂 va synd att du missade inlägget!
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 kul med byggen! 🙂 va synd att du missade inlägget! Ja! Mm. Jätte 😛😉
Zakyath Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Öhh, har svårt att se syftet i att köpa ett par monitorer om man har ett kasst rum... Återgivningen blir ju inte 'rätt', så imo är det pengar i sjön... Köp ett par high fidelity istället, så låter det iaf bra!
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 ...fast det är skönt med monitorer oxå. Kan inte enbart mixa i lurar. Ja om man inte är proffs dårå. Anser jag. Fast å andra sidan så låter det skit om mina mixar. Men så bor jag i en betongbunker oxå! 😆 Men kul äre 😳
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Det är en jädra skillnad på mina VXT6 och Phonic P8A. Stoooor skillnad på grejerna. Äre! 🙂
slejnard Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Kul? Vem har lovat er å ha KUL när ni mixar!?!? 😠 Man ska svettas å va ängslig! 😄
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 (redigerat) ..de e just deee ja gör. Svettas å ha prestationsångest 😆😄😛 Redigerat 2 augusti 2012 av Neosus
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Appropå det så ska ja ta fram hallonkrämen.... 😱😊 Kul ninja
Fidden Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Bengt Johansson skulle vrida sig i sin grav om han vore död. Tror baskemig vi förlorar mot fucking island!
slejnard Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 island med hundra+ invänare vinna mot sverige....skärpning nu va! in med carlén! 😄
slejnard Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 trefilov verkar va en hård tränare. tydligen fruktad. blir intressant att se rep om honom.
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Öhh, har svårt att se syftet i att köpa ett par monitorer om man har ett kasst rum... Återgivningen blir ju inte 'rätt', så imo är det pengar i sjön... Köp ett par high fidelity istället, så låter det iaf bra! Nej återgivningen blir inte rätt. Men det låter mycket bättre och ger en korrekt stereobild som inte lurar ger. och efter några dagar/veckor är du medveten om bristerna och lär dig arbeta runt dem. Och är man osäker på ett ringande verkligen är är, kolla i en frekvens analysator. Sen blir man ju trött i öronen så mycket fortare mä lurar 😑
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Åuttalar man medal å metal likadant på engelska? Brittisk engelska så är det nästintill så.
Fidden Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 KOM IGEN ISLAND! Handboll är ändå en jävla TV4-sport.
slejnard Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 jag gjorde en låt på påhittad isländska en gång. ska lägga upp den vid tillfälle! 😄 " eisen i spröjjten röjk öpp meyn söyk" eller nå gick texten 😄
Fidden Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Automatisk standby inom 3 minuter. Tryck på OK för att fortsätta titta. Jag tror jag låter tv bestämma att dagen är slut nu. Gonatt.
Recommended Posts