Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Så jävla nöjd att jag och en polare fick biljetter till filip och fredriks 100:e podcast! Biljetterna släpptes 9.00. Jag var inne direkt och valde platser och sådär, sen så ballade sidan ur och stod och laddade i evighet. Tog upp en ny flik och gick in och 9:03 så stod det att var slutsålt. Fick panik. Men min kompis var också inne och han fick tag i två biljetter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Såhär låter det nu om Chaes låt! Jag är IKKET nöjd... 😏

http://www.grahnsmusik.com/1000.mp3

Risa, rosa, såga, spika!

😱

........................................................................................................

Och såhär låter den lite diskantigare samt högre volym på akkarna...

http://www.grahnsmusik.com/1000mix2.mp3

Tror jag lämnar den nu sålänge!

😑

Jag är på jobbet fortfarande och har säkert missat flera sidor. Är det någon som postat nya/fler mixar på 1000-låten?

Där men som sagt... är inte nöjd någonstans. Kanske städar jag allt för mycket på diskanten och basen? Trummorna vet jag inte riktigt hur man ska göra med EQ:n.

Och akkorna.. vet jag inte heller.

Jag vet ingenting! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Med ketchup istället för tomatsås? Hushållsost istället för Mozzarella?

Typ. Stark heinztomatsås/ketchup och färdigriven ost. Tonfisk, champinjoner och lök.

Tackar för input, Killis! (Antar att du menar på den diskantigare versionen?). Jag antecknar. 😄

Ja gör det, Mah Lazer! 😄

Nej, jag lyssnade på den första, sen glömde jag bort den andra. Kanske är bättre där i!

Link to comment
Dela på andra sajter

haha min kompis har börjat käka stilnoct (sömnpiller), de gör lite så att hjärnan somnar men kroppen är fortfarande vaken om man inte går och lägger sig... han ska tydligen ha ändrat pin-koden på sin mobil igår efter att ha tagit sin dagliga dos 😄 körd

Link to comment
Dela på andra sajter

haha min kompis har börjat käka stilnoct (sömnpiller), de gör lite så att hjärnan somnar men kroppen är fortfarande vaken om man inte går och lägger sig... han ska tydligen ha ändrat pin-koden på sin mobil igår efter att ha tagit sin dagliga dos 😄 körd

Effektiviteten avtar rejält fort på de där dock men man blir galet mosig i skallen av dem i början. Läkares råd första gången man får dem utskrivna är i princip att man skall ligga i sängen när man tar tabletten. xD

Avtar som i att när man tagit dem tio gånger så är de alls inte lika effektiva längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha min kompis har börjat käka stilnoct (sömnpiller), de gör lite så att hjärnan somnar men kroppen är fortfarande vaken om man inte går och lägger sig... han ska tydligen ha ändrat pin-koden på sin mobil igår efter att ha tagit sin dagliga dos 😄 körd

Effektiviteten avtar rejält fort på de där dock men man blir galet mosig i skallen av dem i början. Läkares råd första gången man får dem utskrivna är i princip att man skall ligga i sängen när man tar tabletten. xD

Akta er för sånt pojkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Effektiviteten avtar rejält fort på de där dock men man blir galet mosig i skallen av dem i början. Läkares råd första gången man får dem utskrivna är i princip att man skall ligga i sängen när man tar tabletten. xD

Avtar som i att när man tagit dem tio gånger så är de alls inte lika effektiva längre.

säg inte det, den här snubben har banne mej knaprat i sig många kartor 😛

Vanebildande piller.

jo, sånt ska man ta det lugnt med

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...