Memphis Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 ...blev nästan lite sugen att skriva lite där. Mennnn...jag struntar i det! Det var nog rätt gjort. 😛
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Skönt att jag inte har ett 1.30-intro 🙂 Tänkte mer på såna härna. Spelar du in med såna? Nope
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Nope Eller jo förresten... kan nog vara så... kanske lead-spåret 😮 eller om de tvart någonting annat.. ackarna kanske
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Tänkte mer på såna härna. Spelar du in med såna? Nu fattar jag ingenting men det gör inget.. 😄
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Eller jo förresten... kan nog vara så... kanske lead-spåret 😮 eller om de tvart någonting annat.. ackarna kanske Inte sången?
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 ....aaah kompressor va? Jag har iallafall lagt på ett "sluta mixa förhelvette"-filter på mixen. 😆😛
SadamJR Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Ptja, eventuellt Du är inte till mycket hjälp. Lutar nog mer åt remix än mix.
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Du är inte till mycket hjälp. Lutar nog mer åt remix än mix. ...med discotrummor och reverse crashar?
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 ...med discotrummor och reverse crashar? Och ett fett jävla dubstep breakdown. 😳 Hittade herr Linus av en slump på fb. Han hade kommenterat på onkel yodas shows fb status :p34r: Varför hänger jag fortfarande där?
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Du är inte till mycket hjälp. [...] Nope, you're on your own 😮😎
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Eftersom att du är nybörjare rekommenderar jag att du köper en Mac 😳 ...från den rappa tråden
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Såg precis en tjej som kallade sig själv hen. För i helvete.
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Såg precis en tjej som kallade sig själv hen. För i helvete. 😮😛😠
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Mäh, orka bry sig nay. 😛 Så länge man skippar sitt 1:30-intro så är allt kosher 🙂
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Mäh, orka bry sig nay. 😛 hon pratade tydligen om sig själv i 3dje person. Men jag tolkade det fel som att hon menade "han eller hon" Så en person hon inte visste vem det var. Nu är hon arg 😆
Memphis Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Så länge man skippar sitt 1:30-intro så är allt kosher 🙂 xD
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 hon pratade tydligen om sig själv i 3dje person. Men jag tolkade det fel som att hon menade "han eller hon" Så en person hon inte visste vem det var. Nu är hon arg 😆 Fråga om hon vill gå ut och dricka akffe med dig i helgen 🙂
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Fråga om hon vill gå ut och dricka akffe med dig i helgen 🙂 hen* 😉😳😕 Men nej skulle inte tro det D:
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 hen* 😉😳😕 Men nej skulle inte tro det D: XD But why? 😮 Det känns ju som att det här med att tala om sig själv i 3:e person öppnar upp för alla möjlga intressanta diskussioner (gärna över en kopp akffe) 🙂
Naymari Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 XD But why? 😮 Det känns ju som att det här med att tala om sig själv i 3:e person öppnar upp för alla möjlga intressanta diskussioner (gärna över en kopp akffe) 🙂 dels är hon upptagen. Sen är hon inte min typ. Och ser rätt läskig ut 😱
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 dels är hon upptagen. Sen är hon inte min typ. Och ser rätt läskig ut 😱 Jaså jaha, ja då kanske det är lite känsligt 😱
Neosus Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 Äsch de e ju inte han du ska dricka akffe med...eller nej jag mena hen. De e ju hon som e...eller nej jag menar hen...eeeh.. De e inte hen du ska fi.... ÄSCH jag ger upp. 🤪
CHAE Postat 2 augusti 2012 Postat 2 augusti 2012 (redigerat) Munstring - ny metod tar svensk till OS-final I ett desperat försök att bättra på sina reslutat tog igår Håkan Dahlby hjälp av sitt berömda munläder. - Det går toppen, säger en överlycklig Dahlby till Längstah Posten och demonstrerar hur han medelst övertalning och smicker lurar ur kulorna ur gevärspipan. - Det här är min egen metod som jag utvecklat från troll-folkets uråldriga blåsrörsmetodik. I början provade jag munspel men det kändes inte rätt, förklarar Dahlby vidare. ...och nu blir det väder. Över till Moln-Memphis! 🙂 Redigerat 2 augusti 2012 av CHAE
Recommended Posts