CHAE Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 😊 Nä fan, dags att sluta svamla nu och typ sova 🙂 Gonatt krapparna 😄
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Jaja, det där löser sig alltid vet du 😉☺️ Du är ju i min coola bok när det kommer till köp/sälj här på forumet. Precis som Grahn Har nog snart hela din rigg här 😛 Eller inte men ja xD
Neosus Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 😊 en snus på det! 😆 JEPP!! ☺️ Har nog snart hela din rigg här 😛 Eller inte men ja xD DU kan få köpa min Morley... 😄
Zakyath Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 blä. varför låter allt jag skriver så skräpigt. en enda bra låt är allt jag begär..
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 bara att mala på zak! till slut lossnar det! hur går det med texten till grahns låt? behöver ju inte vara superseriös.
Neosus Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 blä. varför låter allt jag skriver så skräpigt. en enda bra låt är allt jag begär.. Låter det skräpigt när du skriver? Använd ett glatt papper då.... 😑😱😊 Försökte va rolig men det gick åt skogen tror jag... 😆
Neosus Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 (redigerat) bara att mala på zak! till slut lossnar det! hur går det med texten till grahns låt? behöver ju inte vara superseriös. Ja exakt! Bara att mala på! Och texten behöver inte vara seriös som sagt (till min låt alltså). Vore kul att höra Slej sjunga på låten. MEN det är ingen brådska med det. Bara en kul grej lixom. Vill ni släppa det där så är det oxå helt okej. 🙂 Redigerat 1 augusti 2012 av Neosus
Zakyath Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 jag har ju malt på i sju år nu 😄 texten tänker jag på... jag saknar ett väldigt specifikt ord... när jag hittar det kanske det börjar rulla snabbare?
Memphis Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 ...jag glömde bort att diska! 😳😱 Nu e jag sjukt besviken på dig Grahn.
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Ja exakt! Bara att mala på! Och texten behöver inte vara seriös som sagt (till min låt alltså). Vore kul att höra Slej sjunga på låten. MEN det är ingen brådska med det. Bara en kul grej lixom. Vill ni släppa det där så är det oxå helt okej. 🙂 bra att det inte är nån brådska. vill gärna sjunga på den! 🙂 ...jag glömde bort att diska! 😳😱 hur kunde det ske 🙁 Nu e jag sjukt besviken på dig Grahn. 😆
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 jag har ju malt på i sju år nu 😄 texten tänker jag på... jag saknar ett väldigt specifikt ord... när jag hittar det kanske det börjar rulla snabbare? jag har malt musik längre än så 😄 å ibland står det still. är ordet 42?
Neosus Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Ni skulle kunna söka jobb som diskare. Jag bara säger det... 😑😑
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 länk till 42: http://www.independent.co.uk/life-style/history/42-the-answer-to-life-the-universe-and-everything-2205734.html
Zakyath Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 jag har malt musik längre än så 😄 å ibland står det still. är ordet 42? det är inte det att det står still... det är det att det inte blivit bra än! sju år är ganska lång tid att göra något utan resultat 😏
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Ni skulle kunna söka jobb som diskare. Jag bara säger det... 😑😑 tror inte det nä
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 det är inte det att det står still... det är det att det inte blivit bra än! sju år är ganska lång tid att göra något utan resultat 😏 hmm...har du höga krav på dig själv? testa att jämföra dig själv i ettårscykler å se om du utvecklats. kanske du skulle börja spela i band. det ger väldans mycket.
Micke H Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Kaffe! Jag gillar mitt kafe som jag gillar mina kvinnor - heta och med min mjölk i sig.
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Kaffe! Jag gillar mitt kafe som jag gillar mina kvinnor - heta och med min mjölk i sig. ☺️
Zakyath Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 hmm...har du höga krav på dig själv? testa att jämföra dig själv i ettårscykler å se om du utvecklats. kanske du skulle börja spela i band. det ger väldans mycket. nä, jag har väl inte höga krav på mig själv. men musiken har jag lika höga krav på som all annan musik jag lyssnar på. och visst kan man se en relativt stadig utveckling, men det innebär väl inte att jag nått en bra nivå eller någonsin kommer att göra det 😛
Micke H Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Som en FMV-sekvens ur WarCraft III elller något. Vafan blev det litet för??
Micke H Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 nä, jag har väl inte höga krav på mig själv. men musiken har jag lika höga krav på som all annan musik jag lyssnar på. och visst kan man se en relativt stadig utveckling, men det innebär väl inte att jag nått en bra nivå eller någonsin kommer att göra det 😛 Ge upp. Allt som är jobbigt är inte värt att göras.
slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 nä, jag har väl inte höga krav på mig själv. men musiken har jag lika höga krav på som all annan musik jag lyssnar på. och visst kan man se en relativt stadig utveckling, men det innebär väl inte att jag nått en bra nivå eller någonsin kommer att göra det 😛 keep on rocking!
Recommended Posts