Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😊

Nä fan, dags att sluta svamla nu och typ sova 🙂

Gonatt krapparna 😄

Postat

Jaja, det där löser sig alltid vet du 😉☺️

Du är ju i min coola bok när det kommer till köp/sälj här på forumet. Precis som Grahn

Har nog snart hela din rigg här 😛

Eller inte men ja xD

Postat

😊

en snus på det! 😆

JEPP!! ☺️

Har nog snart hela din rigg här 😛

Eller inte men ja xD

DU kan få köpa min Morley... 😄

Postat

blä. varför låter allt jag skriver så skräpigt. en enda bra låt är allt jag begär..

Låter det skräpigt när du skriver?

Använd ett glatt papper då.... 😑😱😊

Försökte va rolig men det gick åt skogen tror jag... 😆

Postat (redigerat)

bara att mala på zak! till slut lossnar det! hur går det med texten till grahns låt? behöver ju inte vara superseriös.

Ja exakt! Bara att mala på! Och texten behöver inte vara seriös som sagt (till min låt alltså).

Vore kul att höra Slej sjunga på låten. MEN det är ingen brådska med det. Bara en kul grej lixom. Vill ni släppa det där så är det oxå helt okej.

🙂

Redigerat av Neosus
Postat

jag har ju malt på i sju år nu 😄

texten tänker jag på... jag saknar ett väldigt specifikt ord... när jag hittar det kanske det börjar rulla snabbare?

Postat

Ja exakt! Bara att mala på! Och texten behöver inte vara seriös som sagt (till min låt alltså).

Vore kul att höra Slej sjunga på låten. MEN det är ingen brådska med det. Bara en kul grej lixom. Vill ni släppa det där så är det oxå helt okej.

🙂

bra att det inte är nån brådska. vill gärna sjunga på den! 🙂

...jag glömde bort att diska! 😳😱

hur kunde det ske 🙁

Nu e jag sjukt besviken på dig Grahn.

😆

Postat

jag har malt musik längre än så 😄 å ibland står det still.

är ordet 42?

det är inte det att det står still... det är det att det inte blivit bra än! sju år är ganska lång tid att göra något utan resultat 😏

Postat

det är inte det att det står still... det är det att det inte blivit bra än! sju år är ganska lång tid att göra något utan resultat 😏

hmm...har du höga krav på dig själv? testa att jämföra dig själv i ettårscykler å se om du utvecklats. kanske du skulle börja spela i band. det ger väldans mycket.

Postat

hmm...har du höga krav på dig själv? testa att jämföra dig själv i ettårscykler å se om du utvecklats. kanske du skulle börja spela i band. det ger väldans mycket.

nä, jag har väl inte höga krav på mig själv. men musiken har jag lika höga krav på som all annan musik jag lyssnar på. och visst kan man se en relativt stadig utveckling, men det innebär väl inte att jag nått en bra nivå eller någonsin kommer att göra det 😛

Postat

nä, jag har väl inte höga krav på mig själv. men musiken har jag lika höga krav på som all annan musik jag lyssnar på. och visst kan man se en relativt stadig utveckling, men det innebär väl inte att jag nått en bra nivå eller någonsin kommer att göra det 😛

Ge upp. Allt som är jobbigt är inte värt att göras.

Postat

keep on rocking!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.