Memphis Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Tja Chae! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Tja Chae! 😄 Visst är det kul att säga högt för sig själv 😛 Tänkte faktiskt på det där Micke sa för ett tag sedan "Heter du CHAE i verkligheten?" och det stämmer ju. Typ. Väldigt få som kallar mig det tho... 😱 Vars håller Micke hus btw 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 tja chae 😄 tja memph 😄 tja övriga 😄 har tagit mig en filbruta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 filbryta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Visst är det kul att säga högt för sig själv 😛 Tänkte faktiskt på det där Micke sa för ett tag sedan "Heter du CHAE i verkligheten?" och det stämmer ju. Typ. Väldigt få som kallar mig det tho... 😱 Vars håller Micke hus btw 🙁 Gör det? 😳 Trodde du hette Andreas 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Visst är det kul att säga högt för sig själv 😛 Jo, tänkte på det när jag skrev det. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 NU blev Chaes låt platt som en pannkaka... 🤪 VAD gör jag för fel? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 NU blev Chaes låt platt som en pannkaka... 🤪 VAD gör jag för fel? 😠 Du sitter med den för långa pass i sträck är min gissning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Jag vill att det ska låta som en fläskpannnkaka... 😏 Du sitter med den för långa pass i sträck är min gissning Ja det måste va så... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Gör det? 😳 Trodde du hette Andreas 😕 Claudio Henrik Andreas Elfwingson Fejl av mig när jag insett att jag glömt prickarna 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Jo, tänkte på det när jag skrev det. 😛 DU kan va ett skrev 😠😛 NU blev Chaes låt platt som en pannkaka... 🤪 VAD gör jag för fel? 😠 Du sitter med den för långa pass i sträck är min gissning Håller med. Fyra timmar brukar vara min absoluta maxgräns 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Claudio Henrik Andreas Elfwingson Fejl av mig när jag insett att jag glömt prickarna 😆 Häftigt! 🙂 Naymari är också mina initialer 😳 Kärt barn har många namn säger man ju 😮 Eller nej 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Claudio Henrik Andreas Elfwingson Fejl av mig när jag insett att jag glömt prickarna 😆 ...och "nej" jag har fortfarande ingen aaaaning om hur man ska uttala det 😳😕 ..CHAE alltså.. inte Andreas 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 ...och "nej" jag har fortfarande ingen aaaaning om hur man ska uttala det 😳😕 ..CHAE alltså.. inte Andreas 😑 Schae "säger" jag iaf 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Själv heter jag Sven-Berit men det har jag sagt förr... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Schae "säger" jag iaf 😑 Jag också 😮 Du och jag, Nay. Du och jag! 🥰 Själv heter jag Sven-Berit men det har jag sagt förr... 😑 I helvete gör du 😠 Du heter Boll-Frans och så talar vi inte mer om den saken 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Råkade avslöja mitt efternamn oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Jag också 😮 Du och jag, Nay. Du och jag! 🥰 Wiieeee 🥰 Kommer förresten ha råd med suuupaaaaaaah compen 😑 Så tjingar den nog om ingen annan hinner före 😑 Du har inga fler kul pedaler? xD skämt o sidor. Hinner inte till banken förrän nästa fredag though 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 jag heter slej slejnardzon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 (redigerat) Men okej DA!! Då släpper jag mixen för ikväl då! Jaaa alltså inte släppa släppa... alltså ja. ...och jaa ikväll stavas med ett l... 😠😱 Redigerat 1 augusti 2012 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Wiieeee 🥰 Kommer förresten ha råd med suuupaaaaaaah compen 😑 Så tjingar den nog om ingen annan hinner före 😑 Du har inga fler kul pedaler? xD skämt o sidor. Hinner inte till banken förrän nästa fredag though 😠 Hinner gör jag ju... XD Men är inte i Luund förbränns då 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Jag säger tjae! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 I AM NERD! SLEY NERD! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 jag heter slej slejnardzon 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 I AM NERD! SLEY NERD! 😄 HELLÖ! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 d vart visst morden i midsomer på tvn här så jag försöker se os på webben. går sisådär med slött bredband. blir förbannad! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Claudio Henrik Andreas Elfwingson Fejl av mig när jag insett att jag glömt prickarna 😆 Jasså jahaaaa. Ball! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Råkade avslöja mitt efternamn oxå. 😉😆 Wiieeee 🥰 Kommer förresten ha råd med suuupaaaaaaah compen Så tjingar den nog om ingen annan hinner före Du har inga fler kul pedaler? xD skämt o sidor. Hinner inte till banken förrän nästa fredag though Sweet Nay. Jag är fan din provider 😄 Nää, nu har jag nog ingen mer pedal. Tror jag 😳😛 Kool & the Gang, baby. Om nu ingen annan hinner före så lär jag ju skicka den asap ändå 😛 jag heter slej slejnardzon El Santa Slej 🥰😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 DU kan va ett skrev 😠😛 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 1 augusti 2012 Dela Postat 1 augusti 2012 Hinner gör jag ju... XD Men är inte i Luund förbränns då 😠 Jaja, det där löser sig alltid vet du 😉☺️ Du är ju i min coola bok när det kommer till köp/sälj här på forumet. Precis som Grahn 🙂 Jasså jahaaaa. Ball! 😄 Mäh eller huuuuur! 😛 Men okej DA!! Då släpper jag mixen för ikväl då! Jaaa alltså inte släppa släppa... alltså ja. ...och jaa ikväll stavas med ett l... 😠😱 Du kan prova att släppa dig så kanske det rensar hjärnan 😱😳😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts