Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

vet inte, men det var nog väldigt tyst om det. deras taktik är nog att köra det lite pulserande, för att locka till sig nya användare och sedan få dem att betala för tjänsten när det dyker upp en tidsbegränsning i gratisvarianten.

Jag gillar inte Spotify.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är inte jag med i listan över inloggade ens nu när jag skriver här icke anonymt och syns med nicket nedtill?

Va gott. Har fikat limpa med skinka,ost å smörgåsgrunka. 😑

Jag har fikat smörgås utan pålägg och bröd. Becel hade jag iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Varför är inte jag med i listan över inloggade ens nu när jag skriver här icke anonymt och syns med nicket nedtill?

Du syns jättebra! 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Va gott. Har fikat limpa med skinka,ost å smörgåsgrunka. 😑

Jag trodde man bara åt Polarbröd i Älvsbyn. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska man tänka på utom att rösten bör framgå och att man utnyttjar bredd och djup?

Tjiiiit det är ju massor 😮

Men mest är det såhär, debatt: min EP kan inte låta bättre än vad den gör nu och det är asjobbigt att den är så självutlämnande och jag har ångest för vad folk ska tycka och är helt seriöst nervös inför det och brorsan har redan sablat ner den och jag borde nog sluta göra musik öht

Panicking.jpg

😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjiiiit det är ju massor 😮

Men mest är det såhär, debatt: min EP kan inte låta bättre än vad den gör nu och det är asjobbigt att den är så självutlämnande och jag har ångest för vad folk ska tycka och är helt seriöst nervös inför det och brorsan har redan sablat ner den och jag borde nog sluta göra musik öht

Vad tyckte bror din?

Link to comment
Dela på andra sajter

Att låtarna är bra men att det lät amatör och "hemmaihopsnickrat". Inte så konstigt; jag är amatör och det är heminspelat och låter därefter. Å andra sidan så lade han ganska mycket (onödigt) negativ ton vid just de där orden och det har jag tänkt på nästan hela kvällen 🙁

😠

Nåväl, jag är skapligt nöjd att äntligen fått ner de här låtarna på tejp. Tre års kreativt äcklig ångest är över!

Jag har lärt mig massor och tar med mig allting till nästa projekt. Det kan ju bara bli bättre när man startat från noll, liksom.

Nu ska jag gå och lägga mig.

G'natt Längsta och sov gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att låtarna är bra men att det lät amatör och "hemmaihopsnickrat". Inte så konstigt; jag är amatör och det är heminspelat och låter därefter. Å andra sidan så lade han ganska mycket (onödigt) negativ ton vid just de där orden och det har jag tänkt på nästan hela kvällen 🙁

😠

Nåväl, jag är skapligt nöjd att äntligen fått ner de här låtarna på tejp. Tre års kreativt äcklig ångest är över!

Jag har lärt mig massor och tar med mig allting till nästa projekt. Det kan ju bara bli bättre när man startat från noll, liksom.

Nu ska jag gå och lägga mig.

G'natt Längsta och sov gott!

Hare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att låtarna är bra men att det lät amatör och "hemmaihopsnickrat". Inte så konstigt; jag är amatör och det är heminspelat och låter därefter. Å andra sidan så lade han ganska mycket (onödigt) negativ ton vid just de där orden och det har jag tänkt på nästan hela kvällen 🙁

Nu ska jag gå och lägga mig.

Sitter i chock här. Har läst om detta fyra gånger.

Det finns två alternativ, antingen är han elak eller så är han avundsjuk.

[edith: blandar nästan alltid ihop ä och ö]

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Nåväl, jag är skapligt nöjd att äntligen fått ner de här låtarna på tejp. Tre års kreativt äcklig ångest är över!

Skönt att du skrev detta. Trodde bara det var jag (och möjligen Grahn) som var tröga.

I mitt fall står det och faller eller upprättas med hur min öron mår framöver.

Provade rösten idag och den var ringrostig ett tag, men lossnade efterhand. Rätt nöjd.

Sedan är det en pengafråga i mitt fall också, eftersom jag inte fått ur något förlag

något ännu. Men väl där så kommer nog jag inte bara att släppa fler än 1 cd-skiva som

fullängdare, utan flera på en gång typ. Satt och knåpade med organisationen av låtarna lite. Vill

göra teman, så väljer därför låtar som passar ihop för dessa teman. Jag har väl petat

i ett par år nu. Håller tummarna.

Hoppas inte vara tvungen att lägga ned det helt alltså... 😐

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...