slejnard Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 morn farters! beachvolleyboll på tv å kaffe i koppen! 1
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Sadam, om du gillade Lotus Plaza så gillar du kanske DIIV också. http://www.youtube.com/watch?v=cYHK7ts675g Har lite svårt med allt det där reverbet eller vad det är. Låtarna lixom försvinner för mej eller nåt. 1
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 morn farters! beachvolleyboll på tv å kaffe i koppen! Är det tjejernas beachvolley? 1
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Kåta jävel. Du vill också se tjejernas beachvolley. 1
CHAE Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Du vill också se tjejernas beachvolley. Är väl bara att knäppa på TV:n så... 😑 Fan i mig, simmare måste vara de mest vältränande människorna ever! 😮 Det är ju pure muskler...geeez 😱 1
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Ny mix med superoptimerade körer! Your browser does not support the HTML5 audio tag 😮 Störtskön ambiens! 🙂 Är dock inge fan av kompacken och tremologuran. 😱 kör 2 kanske är liiite för låg på slutet, bara en aning. Men du leder nog so far 😏🙂 1
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Vart ju inga roliga på beachvolleyn 😏 sätter mig o mixar ist 😑 1
CHAE Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Är ju fan vad folk plussar idag. 😆 VEM VARE??!! 😠 Vem vare som plussa?? 😏 Som sagt; jag tror att det är Grahn som sitter och okynnesplussar ☺️ 2
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 VEM VARE??!! 😠 Vem vare som plussa?? 😏 Som sagt; jag tror att det är Grahn som sitter och okynnesplussar ☺️ Fast, kan vara MickeH Då alla inlägg är plussade, utom hans 😛 1
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 (redigerat) Fast, kan vara MickeH Då alla inlägg är plussade, utom hans 😛 Nä, det finns helt enkelt ingen anledning att plussa hans inlägg. Edit, särskrivning, fy fan. Redigerat 1 augusti 2012 av SadamJR 1
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Man kanske skulle ha chaes filer, i självutbildningssyfte eller nåt. 1
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 (redigerat) Nä, det finns helt enkelt ingen anledning att plussa hans inlägg. Edit, särskrivning, fy fan. Och nu plussades det bara för det 😏 Klar med mixen nu. Ska bara mastra 😄 Låter apbra. Måste säga CHAE. Låten, är verkligen skitbra. 🙂 Redigerat 1 augusti 2012 av Naymari 2
joachime Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Störtskön ambiens! 🙂 Tack! Är dock inge fan av kompacken och tremologuran. 😱 Försökte få acken att låta naturlig, öppen och lite dyr. Tappade säkert något på vägen. Tremologuran har jag knappt pillat på. Kan vara att den inte platsar i ljudbilden längre. kör 2 kanske är liiite för låg på slutet, bara en aning. Jag tog det som att CHAE också var inne på det. Jag gillar nog nivåskillnaden mellan lead och kör. Den får vara klar så. Ser fram emot att höra din mix Nay! 1
CHAE Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Man kanske skulle ha chaes filer, i självutbildningssyfte eller nåt. Klart du ska ha. Jag PM:ar dig senare i em 🙂 [...]Låter apbra. Måste säga CHAE. Låten, är verkligen skitbra. 🙂 Thänx bro! Ska bli spännande att lyssna ☺️
Overkill Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Var det ingen som ville säga vad en stackars nybörjare kan förbättra med sin mix på låten 🙁 Kan vi inte, när alla är klara, låta nån oberoende lyssna och avgöra vilken som är vinnare? I stil med en studiofestival helt enkelt.
CHAE Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 (redigerat) Var det ingen som ville säga vad en stackars nybörjare kan förbättra med sin mix på låten 🙁 Kan vi inte, när alla är klara, låta nån oberoende lyssna och avgöra vilken som är vinnare? I stil med en studiofestival helt enkelt. Jag tyckte att ackegurorna backats lite för mycket. Jag tyckte att du balanserat mixen asbra efter breaket. Kändes något diffus innan, liksom. Bra thump i kicken tho. Av ren princip tycker jag att vi utelämnar order "vinnare"... låt oss säga...hm...någonting annat ☺️ Tävlingsmomentet känns lite segt. Man kan väl egentligen bara jämföra mixar, tipsa varandra etc? Fast iofs; vill resten köra på mixtävlings-stuket så är jag ju i minoritet. Sedan om man ska köra på festival-stuket så måste vi ju ha ett slut-daturm. FSA ville ju ev vara med men han kunde ju inte börja joppa med låten förrän i höst typ. Vem kan vara oberoende lyssnare? Linus? 😕 Redigerat 1 augusti 2012 av CHAE
Overkill Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Fint! Då ska jag ändra det sen. Jag vill ju inte vara sämre än övriga heller så det är nog bäst jag lägger kören rätt också. Tycker den är lite "kall" (mixen, inte kören) men vet inte rikigt hur man fixar sånt.
Overkill Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Utan vinnare låter bra! Bara gött få lite konstruktiv kritik. Har bara mixat poplåten innan, men det är ju satans kul och man lär sig mycket.
Overkill Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Satans huvudvärk så jag surfar lite på forumet istället för att jobba...
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Satans huvudvärk så jag surfar lite på forumet istället för att jobba... Treo comp är bra mot huvudvärk. Man blit rentav glad.
Naymari Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Var det ingen som ville säga vad en stackars nybörjare kan förbättra med sin mix på låten 🙁 Kan vi inte, när alla är klara, låta nån oberoende lyssna och avgöra vilken som är vinnare? I stil med en studiofestival helt enkelt. Länka igen 😱
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Det här slumpplussandet måste upphöra. Alla kommer ifatt mej, och jag vill INTE ha några plus för detta inlägg. 5
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Kan inte alla ta och anmäla den där jävla dansbandstråden så att den förpassas till ot, nu, tack. 1
Pazo Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Det var faktiskt jag som började det hela! 😮 DET VAR JGA SOM PLUSSADE MEMPHIS MITT I NATTEN! 😮 2
Overkill Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Naymari: Såhär låter första versionen: Your browser does not support the HTML5 audio tag 1
SadamJR Postat 1 augusti 2012 Postat 1 augusti 2012 Det var faktiskt jag som började det hela! 😮 DET VAR JGA SOM PLUSSADE MEMPHIS MITT I NATTEN! 😮 Det ska du inte ha gjort ostraffat. 1
Recommended Posts