Overkill Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Fy fan vad jag hatar folk som har en cab och åker uppcabat när det är fint väder. Det ulltimata kapitalisthånet. Värre än att bränna pengar eller vaska champagne. Rika jävla svin. Hallå där, herr jante. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Vet du, jag har aldrig sett Star Trek. Real life-excerpt. Jag har aldrig sett Star Trek eller Star Wars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Öh. Lotus Plaza? Just det. Tackar mjukast. Hallå där, herr jante. Stick och brinn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Satt å mixade å sen tog jag mig en power nap och NU undrar jag vars i helvete ja ee 🤪 Vahettere.. Vars e ja? 😳 Löste det sig med drop boxen? Annars kan jag slänga upp rar-filen på min server så äre ba å tanka. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Satt å mixade å sen tog jag mig en power nap och NU undrar jag vars i helvete ja ee 🤪 Vahettere.. Vars e ja? 😳 Löste det sig med drop boxen? Annars kan jag slänga upp rar-filen på min server så äre ba å tanka. 😕 😠😆 *slap* Du är i längstah och så talar vi inte mer om den saken 😑 Prima idé! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Och där gick springsteentråden ot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 För att palla läsa den tråden så behöver man en brucetablett. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Coolt! Tar ca 1 timme att föra över till servern men det är på gång iallafall. 😱😊 För att palla läsa den tråden så behöver man en brucetablett. Det får bli en +1 på den 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zakyath Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Och där gick springsteentråden ot. gjorde den inte det för... jättemånga sidor sen? jaha, du menar så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Och där gick springsteentråden ot. Yep'r... Verkar som om "alla" har gått loss på anmälnings-knappen också. Har följt den lite på håll bara tho 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 I längsta?! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 I längsta?! 😮 😲 Coolt! Tar ca 1 timme att föra över till servern men det är på gång iallafall. 😱😊 [...] Bra där, Grahn! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Anmälningsknappen alltså. Var då någonstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Yep'r... Verkar som om "alla" har gått loss på anmälnings-knappen också. Har följt den lite på håll bara tho 😑 Är det inte den vallhagen brukar propagera för? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Jag använde faktiskt fegisknappen för första gången. Kändes dåligt. Ska inte göra om det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Är det inte den vallhagen brukar propagera för? Har ingen aning 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Nä dags att dra 😑 Later dudes 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Då kan du ju sitta och mixa "1000" hela natten och inte ens gå och lägga dig utan köra fram till halv sju, dra en dusch och sedan dra iväg. Va bra! 🙂 Ska inte iväg förrän 8. Dygna är dock ingen höjdare då jag ska brumma bihl. 😕 Men inte blivit mycket mix idag. Litat grann. Gör lite mera ikväll sen göra klart imorgon förhoppningsvis. Ska man mastar oxå? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Ska man mastar oxå? 😕 Ja gör det! ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Operation akustikbehandling is go in the helj. B-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Nä dags att dra 😑 Later dudes 😄 BajBaj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Ja gör det! ☺️ Okej 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Jag använde faktiskt fegisknappen för första gången. Kändes dåligt. Ska inte göra om det. Inget att skämmas över. Ibland känns det som att det står mellan fegisknappen och att posta ännu ett syrligt inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Funderar på att gå banans och dra på mig en varning i Mac-tråden. Blir så trött. Men avstår nog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Frekvensspektrumanalysator Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Inget att skämmas över. Ibland känns det som att det står mellan fegisknappen och att posta ännu ett syrligt inlägg. Jag försöker att hålla tillbaka på dom syrliga små rackarna, men jag har väl nån bokstavskombo eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Jag försöker att hålla tillbaka på dom syrliga små rackarna, men jag har väl nån bokstavskombo eller nåt. Ja, jämfört med fegisknappen ger dom ofta omedelbar utdelning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Mjahapp och då skall man typ vara nöjd med den här sommaren liksom? Fucking hell, vore det inte enklare att bara köra en gaffel i låret under våren nån gång och sen gå vidare till hösten på direkten istället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Äsch da... Sommarn börjar först i augusti! Mvh // Optimistjävel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 juli 2012 Dela Postat 31 juli 2012 Funderar på att gå banans och dra på mig en varning i Mac-tråden. Blir så trött. Men avstår nog. länk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts