Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

PM'a mig din e-postadress så tror jag att jag kan fixa mer utrymme, förutsatt att du inte reggat dig än.

JahaaaAAA, det vart bara nyreggade. Jag är reggad sedan gammal tho 🙁

Iofs ås verkar FTP-alternativet trevligare 🙂

500 MB extra tydligen.

.RAR-filen är 269MB 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du, jag har aldrig sett Star Trek.

[...]

Major fejl på MAH LAZER 😠 Det är ju ur "Star wars". There's a difference 😑

Star Trek kan dra åt helvete, Star Wars is teh greij alla dagar i veckan...och hör sedan!

Redigerat av CHAE
  • Gilla 2
Link to comment
Dela på andra sajter

Det där är väl ändå Star Wars!? Jag vill också vara med.

Jäpp, Star Wars varte!

Kul att du hänger på, FSA 🙂 Min send-kvot på både FileCentral och Sprend har dock överskridits men det jag venne om vi joppar på det (FTP) 😱

Grahn eller MAHJOR LAZER kanske kan hjälpa till på något sätt...? 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nästan bud på att dra igång en egen OT-tråd om det här mixprojektet...? 😕 Väntar dock lite tills jag får bekräftat om det går att lösa via FTP, m'kay 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Jäpp, Star Wars varte!

Kul att du hänger på, FSA 🙂 Min send-kvot på både FileCentral och Sprend har dock överskridits men det jag venne om vi joppar på det (FTP) 😱

Grahn eller MAHJOR LAZER kanske kan hjälpa till på något sätt...? 😕

Jag håller på och bygger klart studion nu, så jag vet inte riktigt när jag kan sätta igång, men jag har ett par veckors semester innan hösten drar igång, så det kan vara bra att pilla med nåt så jag blir bekväm i nya rummet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Black Flag indeed. Med låten Six pack. Grymt farlig basgång som tyvärr bara är med i introt på låten.

JEFLAR jag var way off 😆 Får jag önska en låt eller kommer det en MAH LAZER-tröst-tischa på posten 😕

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...