Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag laddade upp min senaste dancehouse låt på forumet tidigare idag men den blir ju aldrig godkänd. Meh. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Jag laddade upp min senaste dancehouse låt på forumet tidigare idag men den blir ju aldrig godkänd. Meh. 😑

Den var för dålig så den blev aldrig godkänd 😛😉

• Gilla 2
Postat

hittade felet som orsakade flammer i bryggan. Även fast kör 1 spåret slutade rätt låg sjävla vågformen typ 1500 samples fel. 😲 Ingen aning hur det blev så. Pro Tools har sina knasiga buggar ibland 😊

Postat

MÄH! xD

Orka att nån plussade ditt inlägg också. VEM VARE! 😠

Postat

😄

MÄH! xD

Orka att nån plussade ditt inlägg också. VEM VARE! 😠

JAG VARE 😠😛 XD 🥰

bland andra 😛

Nu: sova 😑

Postat (redigerat)

Men vahettere... jag la till en handclap i slutet av chaes låt.

Förlåt! Kan ta bort om det blev skit... 😊

Redigerat av Neosus
Postat

Grattis! 🙂

thänx dude! 😎

Men de känns lite som slaskmixat av mig ändå. Lägger man mer tid på´t så kan det bli hur bra som helst. 😄

Postat

thänx dude! 😎

Men de känns lite som slaskmixat av mig ändå. Lägger man mer tid på´t så kan det bli hur bra som helst. 😄

Brukar ju va så 😏😑

Postat

Tycker jag fått låten att lyfta som fan efter breaket. Antingen så stämmer det eller så är jag trött i huvudet!

Får kontrollera imorgon. Ska fixa färdigt den då med tror ja 😑

Postat

asså...försäkringskassan bah... gör gärna ansökan om bostadsbidrag på hemsidan! MKT SMIDIGARE.... först så får man inte igång formuläret på 30min sen börjar jag fylla i skiten... å då äre som att fylla i från TOKBÖRJAN... är ju ASMKT smidigare att bara fylla i jävla pappret som man får med...FITTA

Postat

Skulle inte dom lägga ner eller är dom på avskedsturne kanske ja...

Jo dom e GRYMMA! 😄

...NU ska jeg söve.

Jo det ska dem ju. Sista turnén trorja.. Så det blir första och förmodligen sista gången man ser dem. 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.