Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 4


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Var har de varit?

Hos tjejens syrra i Karlshult 🙂

Nu är det slut på gräsänklingslivet 😏 (dricka mjölk direkt ur kartongen, inte raka mig och lägga strumpor på bordet. Errr, jag har bokstavlig talat aldrig gjort det någonsin men det känns som om en vettig grej att göra när man är just gränsänkling 😕)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hos tjejens syrra i Karlshult 🙂

Nu är det slut på gräsänklingslivet 😏 (dricka mjölk direkt ur kartongen, inte raka mig och lägga strumpor på bordet. Errr, jag har bokstavlig talat aldrig gjort det någonsin men det känns som om en vettig grej att göra när man är just gränsänkling 😕)

Haha, låter gött. Mjölk är godare ur förpackningen xD

Link to comment
Dela på andra sajter

@Nay (i synnerhet): jobbade vidare med "1000" inatt och försökte följa ditt och lazerns tips bl a annat om andelen "fläsk" i rytmsektionen. Har även försökt greja med ackarna. Svårt tho 😱😕 Hur upplever du mixen nu? (postar gårdagens mix också för A/B:ing)

Gårdagen

https://dl.dropbox.com/u/30490550/1000B.mp3

Efter nattjobb

https://dl.dropbox.com/u/30490550/1000C.mp3

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

@Nay (i synnerhet): jobbade vidare med "1000" inatt och försökte följa ditt och lazerns tips bl a annat om andelen "fläsk" i rytmsektionen. Har även försökt greja med ackarna. Svårt tho 😱😕 Hur upplever du mixen nu? (postar gårdagens mix också för A/B:ing)

Gårdagen

https://dl.dropbox.com/u/30490550/1000B.mp3

Efter nattjobb

https://dl.dropbox.com/u/30490550/1000C.mp3

Lyssnar när jag kommer hem om 30, mmkay? 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

😆

Det här gick ju fullständigt åt helvete 😄 Tar tag i den där låten någon annan dag istället. Har ju för fän lyssnat sönder den nu 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hos tjejens syrra i Karlshult 🙂

Nu är det slut på gräsänklingslivet 😏 (dricka mjölk direkt ur kartongen, inte raka mig och lägga strumpor på bordet. Errr, jag har bokstavlig talat aldrig gjort det någonsin men det känns som om en vettig grej att göra när man är just gränsänkling 😕)

Jag har druckit mjölk ur kartongen så länge jag haft eget boende. xD Och rakar mig ytterst sällan. Vilket blir mer och mer märkbart då min skäggväxt blir värre och värre. Just nu tenderar jag att se ut som om jag har två döda ekorrar på kinderna om jag inte rakar mig.

Goes both ways. xD

I know. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

alltså trummorna låter ju typ trummaskin... med ganska tunna ljud, tror att du kanske ska börja med att plocka bort rumsljudet innan du skruvar ljudet 🙂 gurorna tyckte jag blev bättre, undrar dock inte om du ska våga slänga i lite mer kropp i dem när det bara är dem, virvel, kagge och sång i början. vill du ha det där tunna som man typ kan höra i vissa kentlåtar typ vet jag banne mej inte vad du ska göra. tycker sången låter lite skum också (ljudmässigt, inte framförandemässigt) som om det ligger alldeles för mycket kompressor på

gillar dock låten mer för varje gång jag lyssnar på den 😮

😆

Det här gick ju fullständigt åt helvete 😄 Tar tag i den där låten någon annan dag istället. Har ju för fän lyssnat sönder den nu 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kul att mixa din låt chae! Inte för att jag är kung.... men

...eller jo de e ja! 😳

Har förresten mixat sönder min låt oxå.

Blir inte klok på det här. 😏

Jag trodde du var Gud?

Uncharted 3 var inte lika bra som 2an, men fortfarande ett bra spel. ☺️

Ihopslagning på det, ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore kul att mixa din låt chae! Inte för att jag är kung.... men

...eller jo de e ja! 😳

Har förresten mixat sönder min låt oxå.

Blir inte klok på det här. 😏

Hey man, be my guest 🥰 Vore otroligt skönt att släppa den här låten och låta någon annan se/lyssna över den. Slår vad om att du lär lyckas bättre än mig i alla fall. Sprendar alla filerna typ senare ikväll alt imorrn, m'kay. PM:a din email så bli're kalas! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

I Gaffa så recenserade dom dntels nya skiva och i den recensionen så sågade dom en skiva som dntel släppte 2007 som är en av mina absoluta favoriter och kallade den för "onödig". Det var ju en onödig sågning för den är asbra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...