Fidden Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 är det simning? Sjöström? Tror hon tappar för mycket i start och vändning.
SadamJR Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 är det simning? Sjöström? Tror hon tappar för mycket i start och vändning. Jäpp. 20.30 ca. Ser ut som om hon tappar mycket i simningen under vattnet.
CHAE Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Var har de varit? Hos tjejens syrra i Karlshult 🙂 Nu är det slut på gräsänklingslivet 😏 (dricka mjölk direkt ur kartongen, inte raka mig och lägga strumpor på bordet. Errr, jag har bokstavlig talat aldrig gjort det någonsin men det känns som om en vettig grej att göra när man är just gränsänkling 😕)
Naymari Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Hos tjejens syrra i Karlshult 🙂 Nu är det slut på gräsänklingslivet 😏 (dricka mjölk direkt ur kartongen, inte raka mig och lägga strumpor på bordet. Errr, jag har bokstavlig talat aldrig gjort det någonsin men det känns som om en vettig grej att göra när man är just gränsänkling 😕) Haha, låter gött. Mjölk är godare ur förpackningen xD
Fidden Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Jäpp. 20.30 ca. Ser ut som om hon tappar mycket i simningen under vattnet. hon kanske borde omforma huvudet i en vindtunnel? Designa någon form av simstjärngossestrut?
Fidden Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Tre veckor jobb kvar nu bara. Snart slutspurt. själv har jag ungefär 11 timmar kvar av min semester. snart slutspurt.
Overkill Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 själv har jag ungefär 11 timmar kvar av min semester. snart slutspurt. Bara 48 veckor kvar.
SadamJR Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 hon kanske borde omforma huvudet i en vindtunnel? Designa någon form av simstjärngossestrut? Eller göra som den där nya kinesiskan som bara ploppar upp direkt och börjar veva.
Fidden Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Eller göra som den där nya kinesiskan som bara ploppar upp direkt och börjar veva. direkt från födseln tänkte jag först, men det föll på sin egen orimlighet.
Overkill Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Tänkte fixa matlåda tills i morgon men vafan jag fick ju lite rikskuponger av mamma så då MÅSTE jag ju faktiskt köpa lunch.
Fidden Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Tänkte fixa matlåda tills i morgon men vafan jag fick ju lite rikskuponger av mamma så då MÅSTE jag ju faktiskt köpa lunch. ja. det är lag på det. 😠
CHAE Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 (redigerat) @Nay (i synnerhet): jobbade vidare med "1000" inatt och försökte följa ditt och lazerns tips bl a annat om andelen "fläsk" i rytmsektionen. Har även försökt greja med ackarna. Svårt tho 😱😕 Hur upplever du mixen nu? (postar gårdagens mix också för A/B:ing) Gårdagen Your browser does not support the HTML5 audio tag Efter nattjobb Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 29 juli 2012 av CHAE
Pico Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Pico är en sån som vi front end-programmerare och designers gillar att pissa på. Bildligt talat alltså. Goes both ways. xD
CHAE Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 väldigt mycket ljusa frekvenser där 😮 Är det så? 😕 Fuck!!! 🙁
Naymari Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 @Nay (i synnerhet): jobbade vidare med "1000" inatt och försökte följa ditt och lazerns tips bl a annat om andelen "fläsk" i rytmsektionen. Har även försökt greja med ackarna. Svårt tho 😱😕 Hur upplever du mixen nu? (postar gårdagens mix också för A/B:ing) Gårdagen Your browser does not support the HTML5 audio tag Efter nattjobb Your browser does not support the HTML5 audio tag Lyssnar när jag kommer hem om 30, mmkay? 😑
Neosus Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Trummorna låter som telefonlur... låter det som. Ska de va så? 😠 :angry: Härlig låt iallafall, Chae! 😄
CHAE Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 😆 Det här gick ju fullständigt åt helvete 😄 Tar tag i den där låten någon annan dag istället. Har ju för fän lyssnat sönder den nu 😛
SadamJR Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Fjärde plats. Det enda som var bra var journalisten som sa till tjejen att gå och samla sej så dom kunde ta intervjun senare.
Neosus Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Vore kul att mixa din låt chae! Inte för att jag är kung.... men ...eller jo de e ja! 😳 Har förresten mixat sönder min låt oxå. Blir inte klok på det här. 😏
Micke H Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Hos tjejens syrra i Karlshult 🙂 Nu är det slut på gräsänklingslivet 😏 (dricka mjölk direkt ur kartongen, inte raka mig och lägga strumpor på bordet. Errr, jag har bokstavlig talat aldrig gjort det någonsin men det känns som om en vettig grej att göra när man är just gränsänkling 😕) Jag har druckit mjölk ur kartongen så länge jag haft eget boende. xD Och rakar mig ytterst sällan. Vilket blir mer och mer märkbart då min skäggväxt blir värre och värre. Just nu tenderar jag att se ut som om jag har två döda ekorrar på kinderna om jag inte rakar mig. Goes both ways. xD I know. xD
Zakyath Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 alltså trummorna låter ju typ trummaskin... med ganska tunna ljud, tror att du kanske ska börja med att plocka bort rumsljudet innan du skruvar ljudet 🙂 gurorna tyckte jag blev bättre, undrar dock inte om du ska våga slänga i lite mer kropp i dem när det bara är dem, virvel, kagge och sång i början. vill du ha det där tunna som man typ kan höra i vissa kentlåtar typ vet jag banne mej inte vad du ska göra. tycker sången låter lite skum också (ljudmässigt, inte framförandemässigt) som om det ligger alldeles för mycket kompressor på gillar dock låten mer för varje gång jag lyssnar på den 😮 😆 Det här gick ju fullständigt åt helvete 😄 Tar tag i den där låten någon annan dag istället. Har ju för fän lyssnat sönder den nu 😛
Micke H Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Vore kul att mixa din låt chae! Inte för att jag är kung.... men ...eller jo de e ja! 😳 Har förresten mixat sönder min låt oxå. Blir inte klok på det här. 😏 Jag trodde du var Gud? Uncharted 3 var inte lika bra som 2an, men fortfarande ett bra spel. ☺️ Ihopslagning på det, ja.
Fidden Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 tjit, eftersom thule-tråden flyttat hem till OT har jag fått ett nytt sekelskifte 😮
Neosus Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Jag funderar på att skaffa normala jävla datorhögtalare och börja mixa genom dom oxå. Iallafall som referenslyssning. Har iofs. högtalarna till teven... Men där låter allt bra 😳
CHAE Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 Vore kul att mixa din låt chae! Inte för att jag är kung.... men ...eller jo de e ja! 😳 Har förresten mixat sönder min låt oxå. Blir inte klok på det här. 😏 Hey man, be my guest 🥰 Vore otroligt skönt att släppa den här låten och låta någon annan se/lyssna över den. Slår vad om att du lär lyckas bättre än mig i alla fall. Sprendar alla filerna typ senare ikväll alt imorrn, m'kay. PM:a din email så bli're kalas! 🙂
Overkill Postat 29 juli 2012 Postat 29 juli 2012 I Gaffa så recenserade dom dntels nya skiva och i den recensionen så sågade dom en skiva som dntel släppte 2007 som är en av mina absoluta favoriter och kallade den för "onödig". Det var ju en onödig sågning för den är asbra.
Recommended Posts