Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Om ni sitter stilla och lugna nu så ska jag bara göra ett snabbt ärende på internetbanken.

*springer med saxar och lever rövare*

Annons
Postat

Ja, det tog lite längre tid än jag väntat mig. Kösystemet var helt urspårat. Det fanns ingen riktning eller rättning i ledet. Hemskt var det.

Postat

Ja, det tog lite längre tid än jag väntat mig. Kösystemet var helt urspårat. Det fanns ingen riktning eller rättning i ledet. Hemskt var det.

Nollorna irrade omkring som galna myror?

Postat

ville du ha mitt kontonummer så du kan föra över slantar?

har för mig att det var en tråd för ett tag sen där en ville ha pengar. ganska kul. tror han fick några slantar...

Jag hade heller inte tackat nej till lite slantar. Jag skrapar fram det under soffkuddar för tillfället..

Postat

Just nu gymmar jag. För jag var å fick mer vikter å grejer av en polare. Så nu kör jag redigt tungt... å de är skönt!

Sen ska jag duscha!

Sen ska jag ut på personalfest med jobbet! Ska bli köööl!

Postat

Händer ikväll då längstash?

JAG GREJJAR MED LÅTEN.

capslock

Just nu gymmar jag. För jag var å fick mer vikter å grejer av en polare. Så nu kör jag redigt tungt... å de är skönt!

Sen ska jag duscha!

Sen ska jag ut på personalfest med jobbet! Ska bli köööl!

va KUL!!

Postat

såg precis den där dokumentären om mannen från jupiter. alla verkar vara så lyriska om den... jag tyckte bara den var obehaglig. helt övertygad om att han mördade sin farsa när han till slut var svagare än han själv var.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.